English Version
English

تعادل در سیستم ایکس؛ دروازه ورود به آرامش

تعادل در سیستم ایکس؛ دروازه ورود به آرامش

یازدهمین جلسه از دوره بیست و هشتم  کارگاه‌های آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی ارتش به استادی مسافر دانیال، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر امین با دستور جلسه سیستم ایکس روز چهارشنبه مورخ 24 مهرماه 1398 ساعت 17 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند بزرگ را شکر می‌کنم که دوباره توانستم در این جایگاه خدمت کنم و از نگهبان و دبیر محترم نیز تشکر می‌کنم.

آقای مهندس دژاکام با مطرح کردن صورت‌مسئله اعتیاد، گام اول را در درمان اعتیاد برداشتند و مسئله گنگ و بسیار پیچیده اعتیاد و درمان آن را شفاف کرده و از تعاریف گذشته که خود مانع بزرگی بر راه رسیدن به درمان بود، فاصله گرفتند. تعاریفی که اعتیاد را یک بیماری مرموز، پیش‌رونده و غیرقابل درمان می‌دانست؛ اما کار در اینجا تمام نشده بود و هنوز راهی برای درمان مطرح نشده بود. برای درمان این بیماری ابتدا باید مشخص می‌شد که این بیماری به کدامین نقطه بدن آسیب رسانده و آن را تحت تأثیر خود قرار داده است؟ اینجا بود که مسئله سیستم ایکس و تئوری ایکس مطرح شد.

زمانی که برای درمان به کنگره ۶۰ مراجعه کردم، به من گفته شد که درون جسم من سیستمی است (سیستم ایکس) متشکل از غدد درون‌ریز، برون‌ریز و هورمون‌های مختلف که تمام حالات من را در کنترل خود دارد. در کنگره ۶۰ به من، از مثلث درمان گفته شد که شامل جسم، روان و جهان‌بینی بود که برای به تعادل رساندن و درمان ضلع جسم، باید از داروی مناسب که شربت OT است، استفاده کنم. رفته‌رفته با گوش کردن به صحبت‌های جناب مهندس متوجه این حقیقت شدم که هیچ دارویی مناسب‌تر از داروی OT برای درمان بیماری من نیست. درواقع من با شهری مواجه شده بودم که به دلیل واردات کالاهای نامرغوب، تمامی کارگاه‌ها و کارخانه آن تعطیل‌شده بودند. بهترین چیزی که این کارخانه‌ها را راه‌اندازی می‌کند داروی OT است.

اما در این میان یک نکته پرسش‌برانگیز است؛ آن پرسش این است که پس چگونه هم‌سفرانی که گاهی با تخریب‌ها و به‌هم‌ریختگی‌های زیادی وارد کنگره می‌شوند، به تعادل می‌رسند؟ پاسخ این سؤال نیز در کنگره 60 داده شد است. سیستم ایکس از دو روش باسیم و  بی‌سیم تأثیرپذیر است. این یعنی اینکه سیستم ایکس بدن من می‌تواند از طریق صوت، نور و حس نیز تأثیر بپذیرد که این تعریف همان تأثیرات بی‌سیم است، یعنی اینکه گاهی یک موسیقی نامرغوب و غیرطبیعی و یا یک تصویر نادرست می‌تواند به نحوه عملکرد سیستم ایکس من آسیب برساند و همین‌طور برعکس؛ در صورت معقول بودن آن موسیقی و یا تصویر، سیستم ایکس من بهبود خواهد یافت.

زمانی که از من خواسته می‌شود که در جلسات شرکت کنم و به‌صورت منظم سی‌دی‌ها را گوش دهم، هدف این است که من دانایی لازم را کسب کرده نمایم تا در ادامه بتوانم از داشتن یک سیستم ایکس متعادل لذت ببرم. زمانی که به سی‌دی‌هایی مانند ساختمان جسم و یا اضافه‌وزن گوش می‌دهم متوجه اهمیت مسائل بسیار زیادی مانند نوع تغذیه در متعادل نگاه‌داشتن سیستم ایکس می‌شوم؛ اینکه از چه مواد غذایی استفاده کنم تا شرایط برای کارکرد مناسب این سیستم مهیا شود. مثلاً گفته می‌شود که استفاده از آرد سفید تنها، خود تأثیرات بدی بر سیستم ایکس می‌گذارد؛ زیرا یک‌دانه گندم دارای ۱۶ نوع ویتامین است که ۱۲ نوع از این ویتامین‌ها در سبوس گندم است! که ما از آن بهره نمی‌بریم. تمام این اشتباهات تغذیه‌ای، باعث فقر ویتامین و کمبود مواد مرغوب غذایی در بدن می‌شود.

شربت D SAP نیز یکی از آن داروهایی است که به جسم من، برای متعادل شدن، کمک بسیار شایانی می‌کند. من به دلیل استفاده از مواد غذایی نامرغوب دچار بیماری‌های متعددی مانند یبوست و بیماری‌های گوارشی هستم که این شربت آن کمبودها را برطرف کرده و باعث بهبود و درمان چندین نوع بیماری ازجمله واریس و یا بیماری‌های گوارشی می‌شود.

گاهی اوقات دیده می‌شود که مسافرانی که از یک نوع بیماری خاص رنج می‌بردند بعد از به پایان رسیدن دوره درمان سفر اول، بهبود میابند. این مسئله در من نیز صادق بوده است. من از مشکل حاد معده رنج می‌بردم تا جایی که در روز، یک بسته قرص رانیتادین مصرف می‌کردم اما در زمان سفر اول و استفاده منظم و سروقت از داروی OT این مشکل برطرف شد و دیگر هیچ اثری از آن نماند. از این نمونه‌ها در کنگره بسیار زیاد است. این بهبودی‌ها نشانگر تأثیر سیستم ایکس بر سلامتی انسان دارد.

از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر روزبه

عکاس: مسافر روزبه

تهیه و تنظیم: مسافر روزبه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .