English Version
English

رد پای سیستم بیوشیمی در زندگی

رد پای سیستم بیوشیمی در زندگی

جلسه هشتم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی رودکی شهر قدس ویژهٔ مسافران، به استادی دیده‌بان کمیته انضباطی محمد صداقت، نگهبانی موقت مسافر مسلم و دبیری مسافر مجید، با دستور جلسهٔ "سیستم ایکس"  روز یکشنبه 21 مهرماه 1398 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

محمدصادق صداقت دیده بان کمیته انضباطی کنگره 60 در رابطه با مراسم پیمان مرزبانان بیان کرد: به‌نوبهٔ خودم  از طرف گروه C14 گروه دیده‌بانان، از مرزبانان قدیم و آقای مهدی معینی عزیز تشکر می‌کنم که در حال خدمت کردن هستند و  به ایجنت و اسیستانت و مرزبانان عزیز  خدا قوت عرض می‌کنم. یادمان باشد هیچ‌گاه خود را جای دیگران قرار ندهیم.

نگویید اگر ایجنت یا مرزبان بودم این کار را انجام می‌دادم. تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا به جایگاه ایجنت یا مرزبان برسیم آن هنگام اگر ایراداتی در زمان من وجود داشته  درصدد رفع آن‌ها باشم. این قانون کنگره است که به همدیگر نگاه کنیم و یاد بگیریم. اگر اینجا من محمد عصبانی شدم  دیگری یاد می‌گیرد که در این شرائط و جایگاه، عصبانی نشود و از همدیگر درس بگیریم.

به عزیزان مرزبان دوره قبل خدا قوت عرض می‌کنم و امیدوارم در جایگاه‌های بالاتر موفق باشند و دو نفر از این عزیزان به جایگاه کمک راهنمایی رسیده‌اند که به این عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم لژیون‌های خوبی تشکیل دهند و یادمان باشد اتمام دوره مرزبانی، به معنی پایان خدمت نیست. به مرزبانان جدید تبریک عرض می‌کنم و شما هم باید یک روزی تحویل بدهید و همه‌چیز در کنگره 60 چرخشی است و همهٔ ما ممکن است یک روز پشت این میز بنشینیم اما یک روز این میز را تحویل می‌دهیم.
دستور جلسه راجع به سیستم ایکس می‌باشد.

آقای مهندس چهارشنبه هم توضیح کامل داند اما  از یک منظر دیگر به این دستور جلسه نگاه می‌کنیم که سیستم ایکس چه چیزی است و چگونه تخریب می‌شود؟ چگونه بازسازی می‌شود؟ این را ذره به ذره حس می‌کنیم و بعد از چندین ماه از سفر اول هم‌زمان باکم شدن مصرف دارو، می‌بینیم که حال ما و نشئگی ما بیشتر است  به خاطر اینکه سیستم ایکس در حال راه‌اندازی و جسم در حال بازسازی است.

دیده‌بان محترم انضباطی  کنگره 60 در ادامه بیانات خویش اظهار داشت: غدد درون‌ریز  و سیستم ایکس بدن در صورت کارکرد صحیح  حدوداً 100 الی 200 برابر قوی‌تر  از مواد مصرفی ما می‌باشد. حال ببینیم اثرت سیستم ایکس چه چیزهایی هستند؟
 
اگر من مدرک مهندسی ساختمان بگیرم  باید نتیجه داشته باشد. باید سازه‌های من بر پایهٔ دانش علمی، فنی و مهندسی باشد و این راندمان و نتیجهٔ کار من است؛ اما نتیجه کار سیستم ایکس چگونه است؟
 
قبلاً شناختی به جسم و روان و جهان‌بینی نداشتم. خلق‌وخوی گذشتهٔ من اگر تغییر نکرده باشد باید مرور کنم و ببینم اشتباه کار کجاست؟ نتیجهٔ درست‌کار کردن سیستم ایکس، تغییر رفتار ما به سمت مثبت و ارزش‌ها  می‌باشد.

در زمان مصرف حتی  حیوانات بی‌آزار هم از دست من در آسایش نبودند و این هم نتیجهٔ خوب کار نکردن سیستم ایکس می‌باشد.

یک درخت را اگر آبیاری نمی‌کنم  لااقل آن را خط‌خطی نکنم. سیستم ایکس روی همه چیزتاثیر منفی یا مثبت می‌گذارد. گاهی پیش می‌آمد ده روز طول می‌کشید که استحمام کنم. یا مثلاً بعضی مصرف‌کنندگان کراک یک ماه یک‌بار به حمام می‌رفتند. این‌ها نتیجهٔ این است که سیستم ایکس به‌درستی کار نمی‌کند.

اگر خلق‌وخوی ما خوب نیست باید جهان‌بینی خود را و رفتار خود را تغییر دهیم؛ چون این موارد زنجیروار به هم متصل هستند.

اگر دیدگاه من نسبت به محیط اطراف تغییر داشته باشد  سیستم ایکس من هم‌تغییر می‌کند. نتایج تغییرات روی سیستم ایکس من مهم است که این مهم بر روی خلق‌وخوی من تأثیرگذار است.

در ادامه تقدیر از مرزبانان دوره ی چهارم نمایندگی رودکی شهرقدس،توسط دیده بان محترم آقای محمد صداقت و ایجنت محترم آقای مهدی معینی برگزار گردید.

 
 








 


 
 
 

مرزبان کشیک:مسافر ناصر مرنگی

وبلاگ نویس : مسافر یونس شیخ آزادی

تهیه ی عکس:مسافر فرشاد،مسافر یونس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .