English Version
English

سیستم ایکس؛یکی از مهم ترین سیستم های فعال در جسم

سیستم ایکس؛یکی از مهم ترین سیستم های فعال در جسم

سیستم ایكس یكی از مهم‌ترین سیستم‌های فعال در جسم انسان است كه شامل مغز، نخاع، غدد فوق كليوي، غده هيپوفيز و تمام غدد درون‌ریز و برون ریز بدن است. وظيفه اين سيستم توليد و ترشح مواد شبه افيوني است كه اين مواد تنظیم‌کننده خلق‌وخو و روحيات انسان می‌باشند.

خلاصه سخنان راهنمای محترم سرکار خانم جلالی:

روزهای اول که هم‌سفر به کنگره می‌آید می‌گوید برای چه من باید به کنگره بیایم ‌درصورتی‌که من مصرف‌کننده نیستم؛ اما هم‌سفر متوجه خودش نیست و تاریکی‌ها را در خودش نمی‌بیند و همه‌چیز را گردن مسافر می‌اندازد و احساس می‌کند الآن وقتی است که مسافر باید هرچه را که خراب کرده درست کند، در اینجا ما با این دستور جلسه متوجه می‌شویم که به‌غیراز مصرف مواد مخدر که به سیستم ایکس آسیب‌زده یک آیتم مهم دیگر که باعث تخریب سیستم ایکس می‌شود افکار و اندیشه من است که من هم‌سفر مملو از افکار بد و نیروهای منفی و بازدارنده هستم، درواقع سه ضلع مثلث جسم و روان و جهان‌بینی آسیب‌دیده است و وقتی روح و روان آزرده شده جسم هم پذیرای هر نوع مریضی است. به نظر من سیستم کنگره به‌صورت ریشه‌ای عمل می‌کند یعنی ریشه‌یابی کرده و  شناخت و معرفت را پیداکرده و انتقال می‌دهد و بعد روی مسائل دیگر کار می‌کند. من به‌عنوان یک‌ هم‌سفر متوجه شدم که خودم هم مشکل دارم و باید درمان بشوم، شاید ماه‌ها به سیستم ایکس نرسم و متوجه نشوم ولی درنهایت متوجه می‌شوم که حالم از روز اول خیلی بهتر است و بعد می‌فهمم چه اتفاقی برای من هم‌سفر افتاده، به فرض مثال برای کسی که سفر نیکوتین انجام می‌دهد در چهره‌اش روند بهبودی حس می‌شود و از حالت خودش لذت می‌برد، با این دستور جلسه متوجه می‌شویم چه اتفاقی در بدن ما افتاده است و این خیلی قشنگ است. آقای مهندس می‌فرمایند، بدن قابلیت این را دارد که خودش را دوباره بازسازی کند. الآن اگر درجایی دود سیگار باشد واقعاً باعث آزردگی من می‌شود بدون اینکه چیزی بگویم و کاری به کسی داشته باشم ولی احساس بدی به من دست می‌دهد که من قبلاً چه ضرری به خودم وارد می‌کردم. آنتی ایکس، هر چیزی که سیستم داخلی انسان را از تعادل خارج کند، آنتی ایکس محسوب می‌شود که شامل قرص، مواد مخدر، الکل، مواد روان‌گردان،...می‌باشند. خیلی از اطلاعات را در کنگره کسب می‌کنیم که بسیاری از قرص‌ها که مصرف می‌کنیم جز قرص‌هایی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند، وقتی مواد مخدر را به‌صورت آنی قطع می‌کنند شخص دچار عوارضی ازجمله اسهال، آب‌ریزش بینی ٫بی‌خوابی، عطسه‌های پی‌درپی و...می‌شود. این درزمانی است که سیستم ایکس وآنتی ایکس باهم ترکیب‌شده یعنی فرد از تعادل خارج‌شده است. پس درنتیجه باید به تعادل برسیم، یعنی جسم و روان وجهان بینی به تعادل برسند. درمان فوق ترک است و تعادل فوق درمان است، باید به تعادل نسبی برسیم و حرکت کنیم، اگر می‌بینیم جسم و روان خوب پیش می‌رود جهان‌بینی را هم باید قوی کنیم وجهان بینی من باید طبق علم روز کنگره پیش برود.

مشارکت‌ها:

سارا مسافر نیکوتین: خدا را شاکرم بین شما عزیزان هستم، من با سیستم ایکس آشنایی نداشتم تا اینکه سی‌دی‌ها را گوش دادم بسیار سیستم مهمی است به دلیل مجهول بودن آن، من چیز زیادی از آن نمی‌دانم به قول آقای مهندس مثل شراب الهی است و تمام حالات ما مربوط به این سیستم است ما چهار نهر داریم عقل و عشق و ایمان و خمر که برای من بسیار جالب بود.

سوگل مسافر نیکوتین: سیستم ایکس مجهول بود و توسط آقای مهندس کشف‌شده که شامل غدد و هورمون‌های مختلفی است، اگر سیستم ایکس افراد مشکل داشته باشد ممکن است به مواد مخدر گرایش داشته باشند. 

سمیه مسافر نیکوتین: مصرف‌کننده مواد مخدر سیستم ایکس خوبی ندارد و اگر من هم‌سفر هم این سیستم را درک می‌کردم با انجام کارهای ضد ارزشی باعث تخریب این سیستم نمی‌شدم.

زهرا مسافر نیکوتین: سیستم ایکس من خوب کار نمی‌کرد که من گرایش به قلیان داشتم اما الآن در مصرف چایی هم دقت می‌کنم.

مریم مسافر نیکوتین: قبل از کنگره شناختی از این سیستم نداشتم اگر اطلاعات درستی داشتم با مصرف سیگار به آن تخریب وارد نمی‌کردم آموزش که گرفتم به فکر درمان سیگار افتادم حتی با افکار منفی این سیستم آسیب می‌بیند اما با آموزش قابل‌درمان است.

زهرا مسافر نیکوتین: سیستم ایکس از دو طریق بی‌سیم و باسیم تخریب می‌شود چند سال پیش دل نوشته‌ای خواندم از یک هم‌سفر که در مورد سیستم ایکس خود صحبت کرده بود، اما زمانی که سفر اول را به‌خوبی پشت سر گذاشتم باور هایم تغییر کرد، منشأ تمامی بیماری‌ها همین سیستم خمر است که هرگز نابود نمی‌شود و به‌صورت پله‌ای درمان می‌شود. 

تهیه گزارش: سوگل و الهه مسافر نیکوتین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .