English Version
English

اخبار لژیون سردار خانم های مسافر (آکادمی)

 اخبار لژیون سردار خانم های مسافر (آکادمی)

جلسه ششم از دور دوم  لژیون سردار، به استادی همسفر سوسن و نگهبانی مسافر اعظم و با دبیری مسافر هاله با دستور جلسه « نقش همسفر در تکامل لژیون سردار » در روز یکشنبه 17 مهرماه 1398 ساعت 14:00 آغاز به کار نمود.

https://up.c60.ir/repository/7102/42603491_284654078822871_2146457906516634052_n.jpg

خلاصه سخنان استاد:

همان‌طور که می‌دانید، این دستور جلسه برای اولین بار در کنگره مطرح‌شده و من خیلی خوشحالم که می‌توانم به‌عنوان یک همسفر در این زمینه صحبت کنم.

همسفران در کنگره بال پرواز هستند. در این قسمت هم اگر توان مالی دارند، باید خیلی گسترده فعالیت کنند تا زکات سلامتی یکی از اعضا خانواده خود را که سال‌ها دربند اعتیاد بوده، پرداخت نمایند. همسفران نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند و این امکان‌پذیر نیست، مگر با محکم کردن پایه‌های مالی و ایجاد آگاهی.

من زمانی که وارد کنگره شدم، یک انسان درمانده با یک دختر مصرف‌کننده بودم که هیچ امیدی به زنده بودنش نداشتم. حتی پول برای رفت‌وآمد و داروی دخترم نداشتم؛ اما الان اینجا هستم و خوشحالم که دارم خدمت می‌کنم. دختری دارم که در کنگره کمک راهنما شده و می‌دانم هرچه دارم از کنگره دارم. سعی می‌کنم کوتاهی نکنم و هر خدمتی که باشد انجام دهم. خصوصاً در این قسمت، چون هرجایی بخواهد تأسیس شود و ماندگار بماند، اگر مردمی هم باشد، باید همه اعضا کمک کنند.

https://up.c60.ir/repository/7102/2.jpg%DB%8C%DB%8C.jpg

با قاطعیت می‌گویم که وقتی خواسته در فرد باشد، خداوند هم شرایطش را جور می‌کند که بتوانند در این قسمت هم قوی حرکت کنند تا خواسته آقای مهندس که تأسیس آکادمی و جهانی‌شدن کنگر 60 است، عملی شود. امیدوارم ما همسفران نیز بتوانیم در این راستا یار و همراه باشیم و باقدرت قدم برداریم و من نیز قطره‌ای از اقیانوس کنگره60 باشم  و از جناب مهندس که اجازه خدمت به من همسفر را دادند.

"خدایا به من وفور نعمت و برکت بده، تا در راه خودت و بنده‌هایت از آن بگذرم و آن را بپردازم"

 

گردآوری و تایپ: مسافر هاله - لژیون چهارم

ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .