English Version
English

خدمت در مرزبانی با وادی عشق و محبت

خدمت در مرزبانی با وادی عشق و محبت

دومین جلسه از دوره هفتادم کارگاه‌های آموزشی ویژه همسفران کنگره 60؛ با استادی سرکار خانم لیلا مرزبان همسفران شعبه آکادمی نگهبانی خانم اعظم و دبیری خانم رخشنده با دستور جلسه «جشن ایجنت، اسیستانت و مرزبان» در روز سه‌شنبه 16 مهرماه 1398 ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

لیلا مرزبان آکادمی گفت: جناب مهندس در وادی اول می‌فرمایند؛ با تفکر ساختارها آغاز می‌شود، یعنی ایشان با تفکر به این نتیجه رسیدند جمعیتی که در اینجا جمع می‌شوند و درد مشترک دارند بخواهند کنترل شوند، نیاز به افرادی است که از خود ما باشند و در نظم و آرامش اینجا نظارت دارند؛ و ساختار ایجنت، اسیستانت و مرزبانی شکل گرفت. ایجنت و اسیستانت در هر شعبه‌ای بر اساس عملکرد خوب گذشته‌اش انتخاب و در این جایگاه قرار می‌گیرند. اما مرزبانی با رأی مستقیم شما افراد نمایندگی انتخاب می‌شود که اگر بخواهد چهارده ماه دوره خود را در آرامش، هم برای خود و هم برای افراد نمایندگی طی کند با وادی عشق و محبت سر و کار دارد. نظم و انضباط نمایندگی و آرامش ما، مدیون این افراد است و این‌ها چیزی جز تفکر بنیان کنگره نبوده که افراد لایق و باسابقه خوب و با دلسوزی فراوان انتخاب کردند و بزرگ‌ترین نعمت این است که این عزیزان از خود ما هستند، مثل ما دردکشیده و رنج دیده‌اند و می‌دانند در دل ما چه خبر است.

وی در ادامه افزود: نظارت بر انجام امور محوله مرزبانان در قسمت همسفران اسیستانت و در قسمت آقایان ایجنت است؛ با عشق و محبت در کنار مرزبانان قرار می‌گیرند تا عزیزانی که در نمایندگی حضور دارند با کمترین تنش به امر آموزش خود بپردازند. در نمایندگی خودمان(آکادمی)  تعداد زیادی با اخلاق و سلایق مختلف هستند و وقتی نزد ایجنت و اسیستانت می‌روند با خوش‌رویی آن‌ها مواجهه می‌شوند اسیستانت شعبه آکادمی خانم کماندار همیشه تا آخر وقت با عشق و علاقه سؤال‌های اعضا را با سعه‌صدر پاسخ می‌دهند.

مرزبانی هم به همین صورت است خود شما با عشق و علاقه انتخاب می‌کنید و به آن‌ها احترام می‌گذارید و به همین دلیل آن‌ها هم با عشق و علاقه به شما خدمت می‌کنند. شاید عزیزی به دوستش رأی داده و او در جایگاه مرزبانی قرار نگرفته و من به جای او انتخاب شدم ولی باز او احترام می‌گذارد و کارشکنی نمی‌کند. تک‌تک شما با عشق و علاقه با ما برخورد می‌کنی و این عین محبتی است که در وادی چهارده گفته شد؛ مرزبانان با وادی چهاردهم «عشق و محبت» خیلی سروکار دارند. خود من روزهایی که به عنوان مرزبان در نمایندگی باید حضورداشته باشم به عشق شما و همکارم خانم پروین از خانه بیرون می‌آیم، هر دوی ما وقتی کارمان را شروع می‌کنیم تا انتهای روز که باید در شعبه را ببندیم تنها دغدغه ما رضایت‌مندی شما عزیزان است.

ایشان در انتهای سخنانشان هفته ایجنت،‌ اسیستانت و مرزبان را به همه این عزیزان در تمام نمایندگی‌های کنگره شصت که صادقانه و با عشق در حال خدمت هستند تبریک گفت و برای همه آنان آرزوی سلامتی کرد و از اعضای نمایندگی به خاطر پیام‌ها و تذکراتی که هر چند وقت یک بار به عنوان مرزبان کشیک می‌دهند که ممکن است باعث رنجش اعضا شود عذرخواهی و طلب حلالیت کرد و گفت: این پیامها جز در چهارچوب قوانین و حرمت‌های کنگره و آرامش داشتن بیشتر ما در این مکان نیست.

 
 
 
همچنین در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی، جشن این هفته با حضور اسیستانت شعبه آکادمی خانم آنی کماندار، باشور فراوان برگزار گردید و از اسیستانت و مرزبانان قدردانی شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تایپ و تهیه گزارش: همسفر زهره لژیون خانم آنی کماندار (لژیون ششم)
عکاس: همسفر بهجت لژیون خانم آنی کماندار (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .