English Version
English

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ سیستم ایکس

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ سیستم ایکس

جلسه سوم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با دستور جلسه "سیستم ایکس"، در روز چهارشنبه 17 مهرماه سال جاری با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا راس ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد؛
رهایی های کنگره 60 : از ابتدای سال 1398 مسافران آقا : 2661نفر  ـ خانم ها : 57 نفر ـ مجموعه 2718 نفر
اگر خوب پیش برویم، ممکن است امسال 5000نفر رهایی داشته باشیم.
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.
واریزی ها از تاریخ 10/7/1398 لغایت 15/7/1398
مهندس یک میلیون تومان برای گروه موسیقی (هیچکس برای موسیقی یک ریال پرداختی نداشته است) صوت بسیار با ارزش است، برای گروه موسیقی ما می خواهیم ارکستر داشته باشیم. در مشهد بچه ها را آموزش می دهند، 10 نفر ویالون کار می کنند. بقیه شهرها هم همینطور. موسیقی مزخرف انسان را از مسیر خارج می کند و در غرب این موسیقی مزخرف زیاد مشاهده می شود. ما برای موسیقی ارزش زیادی قائل هستیم. بچه ها تحت آموزش هستند. من همیشه برای گروه موسیقی پرداختی دارم، شما چرا آموزش نمی گیرید؟
من خودم بالغ بر 35سال است تحت آموزش هستم. برای آموختن هیچ زمانی مشخص نشده است، ولی بعد از 35سال آموزش، تازه به این نتیجه رسیده ام که همه انسانها نیاز به آموزش دارند، کسی را نمی شناسم که نیاز به آموزش نداشته باشد، کسی را نمی شناسم که طریقه درست زندگی کردن را بلد باشد! بنابراین همه باید آموزش ببینم. انسان باید ریست بشود و مجدداً زندگی را بیاموزد. برای همین است که همه اعضای کنگره می نویسند. به اشارات توجه کنید، از تو به یک اشاره، از من به سر دویدن.
به گروه موسیقی ناب، کمک کنید و گروهها را در شهرستانها تشکیل دهید، تا موسیقی خوبی داشته باشیم. در قسمت تئاتر هم همینطور، تئاتر ما هم در 4آذرماه در سالن سپند برگزار می شود. به شانی گفتم که مصاحباتش را انجام بدهد. تمام بازیگران حرفه ای بازی می کنند.
ما در ورزش، موسیقی، شنا و ... موفق بوده ایم. خانم یا آقایی که شنا بلد نباشد، به درد نمی خورد. به استخر بروید و شنا یاد بگیرید، آب انسانها را جوان و سلامت نگه می دارد. آب خاصیتی دارد که علاوه بر تمیزی جسم، روح انسان را هم شستشو می دهد. درس بخوانید، دانشگاه بروید، موسیقی یاد بگیرید و حرکت کنید و هیچ کجا نایستید.
امیدوارم هفته ی خوب و پرباری داشته باشید، این هفته خیلی مهم است و امیدوارم بچه ها به بهترین شکل این مراسم را انجام داده باشند. مرزبانان و ایجنت بالا می ایستند، قانون یازدهم برگزار نمی شود (در روز جشن ها قانون 11 دیگر اجرا نمی شود)، بعد لژیون ها را اعلام می کنند، سپس اعضای لژیون ها می آیند و کادوهایشان را می دهند و می روند. لژیون به لژیون می آیند. این مراسم در تمام جشن ها باید اینگونه انجام شود.

چند کار در حال برنامه ریزی است. امتحانات انجام شد و پرونده ها تکمیل شدند. همسفران هم باید کارهای خودشان را صفر تا صد، خودشان انجام بدهند. مصاحبات توسط همسفران انجام می شود، پرونده ها توسط خودشان بررسی و جمع آوری می شود. در هفته، یک روز همسفران مستقر هستند و افراد می توانند بیایند و کارهایشان را انجام بدهند. قرار است، دو روز در هفته همسفران در ساختمان 20 حضور داشته باشند. قرار شد از نیروهای قدیمی استفاده کنیم. بازبینی ها در حال انجام است.
در ادامه آقای مهندس ، از مرزبانان و اسیستانت و ایجنت نمایندگی آکادمی تقدیر و تشکر کردند.
این جشن ها استحکام پایه های اصلی کنگره است. ایجنت ، مرزبان ، همسفر ، راهنما ستون های کنگره هستند و این جشن ها، این ستون ها را هر روز محکم تر و استوارتر می کند. ما کنگره را برای 5 سال یا 10 سال برنامه نکردیم. 22 سال از کنگره می گذرد و ما در حال برنامه ریزی برای کنگره هستیم. پایه های علمی و مالی را دائماً مستحکم می کنیم.
یکی از مسائل بسیار مهمی که در کنگره 60، پیش آمد، تئوری ایکس بود. ما یک میدان تحقیقاتی وسیعی داریم. بزرگترین تحقیقات آلمان، آمریکا و انگلیس نهایتاً روی 20 نفر است. چنین میدان تحقیقاتی که کنگره 60 دارد، هیچ کشوری ندارد. حتی در ایران هم چنین میدان تحقیقاتی وجود ندارد. ما بین 10 تا 14هزار نفر روی پروژه اوتی داریم. اینها منسجم و شناسنامه دار هستند. حرف هایی که ما می زنیم، مستند هستند. ما 60 شعبه داریم، از اول سال نزدیک به 2800نفر به رهایی رسانده ایم، امیدوارم بعد از 20 سال در 60 مرکز ، بتوانیم در سال به رقم 5000 نفر رهایی برسیم.
در یک جلسه ای، یک نفر از خانمها که برای یک سازمان بود، گفت: ما 400هزارنفر را امسال آموزش مربی گری دادیم. دکتر حاج رسولی گفت: خانم شما اگر بخواهید 400هزار بُز را از اینطرف خیابان به آنطرف خیابان ببرید، چند سال طول میکشد، شما چطوری این تعداد را تبدیل به مربی کرده اید؟!!!
ما در بیش از 60مرکز ، با 2000نفر راهنما، اگر امسال به رقم 5000نفر رهایی و درمان برسیم، کار بزرگی کرده ایم. بنابراین ما میدان تحقیقاتی وسیعی داریم و چون این ها از یک کانال مشخص عبور می کنند و به درمان می رسند، قابل پیگیری هستند.

در گذشته، هر کسی یک مدت رهایی برای خودش اعلام می کرد. برای همین گفتم که هر کسی که می خواهد به رهایی برسد، بیاید تا من امضاء کنم و این خودش یک کانال شد و باعث انسجام کنگره 60 شد. بچه های کنگره 60، از سرتاسر ایران، به اینجا می آیند و یکدیگر را می بینند و روابط خوبی برخوردار می کنند. این کانال باعث شد که من تمام افراد را مشاهده کنم. این امر باعث شد که یک نفر می گفت: من مشکل کبد داشتم و می خواستم پیوند بزنم، با استفاده از روش دی اس تی و درمان اعتیاد، مشکل کبدم برطرف شد، سرطان خون، کولیت و ... هم همینطور . بعد از مدتی دیدم که این اتفاقات معنا دار هستند و بررسی کردم، دیدم که ما اعتیاد را با روش دی اس تی درمان می کنیم و ام اس ، کولیت ، سرطان ها درمان می شود. موضوع بسیار مهم و حیاتی شکافته شد (حکم قاضی در زمان خودش، خوب جلوه نمی کند) بعدها مشخص می شود که تئوری ایکس، چه چیزی را بیان می کند. از دیدگاه خود من، اهمیت تئوری ایکس در آینده حتی از تئوری نسبیت انیشتین در فیزیک هم اهمیتش بالاتر خواهد بود.
چون اینجا مطرح می کند که مرکز عالم کل بیماریها چیست؟ برای کلیه بیماری ها ما علتی نداریم، هیچکس نمی داند که علت ام اس چیست؟ کولیت ، بای پولار و ... هیچ درمانی ندارند، حتی علتش را نمی دانند.
ولی در تئوری ایکس این موضوع را مشخص می کند که علتش : تغییرات یا کمبود یا افزایش در ناقل های عصبی ، هورمون ها و مدیاتورهاست. عوامل را مشخص می کند، روش درمان را هم مشخص می کند و دارویش را هم مشخص می کند. الآن ما درمان بیماری ها را قبول نمی کنیم، چون این درمان، باید در سیستم دانشگاهی و پزشکی برود و تحقیق کنند و به آن برسند.
عامل بیماری های بسیار زیادی در تئوری ایکس مشخص شد، الآن ما با تئوری ایکس می توانیم، خیلی از بیماری های لاعلاج را به درمان برسانیم، ولی باید این کار را سیستم پزشکی انجام بدهد و خوب هم جواب می دهد.
چون می گوید: ناقل های عصبی، از تعادل خارج شده اند. مثل دینورفین، انکفالین، اندروفین و ... حتی بعضی ها گفتند که ما 30 سال بچه دار نمی شدیم، حالا بچه دار شدیم. در کنگره، خیلی از این بچه ها داریم که بزرگ شده اند و همه اینها در پرتوی تئوری ایکس بود. اینها بخاطر این بود که ما بیش از 10هزارنفر در پروژه درمان و دی اس تی داریم، با یک متد مشخص درمان و نظارت می شوند.
جایزه نوبل در پزشکی، به چند دانشمند داده شده است که گفته اند: اکسیژن گیری سلول چگونه است؟ تنفس در پائین کوه و بالای کوه و ارتفاع چگونه است. همین !!!

متد دی اس تی، به ما روشی را یاد می دهد که چگونه از افراد داروهای مخدر و روان گردان را بگیریم. سیستم پزشکی، داروی مخدر و روان گردان را در حد وفور می دهد، و دیگر پس نمی گیرد! فقط جایگزین می کند. امیدوارم در آینده، در روی این کار تحقیقات بیشتری انجام شود و کارهای بهتری ما انجام بدهیم.
متد دی اس تی، از نمونه هایی که در کنگره 60 برای درمان سیستم ایکس داشتیم، استخراج شد.
کماندار، روی دو تا ژن ، مطالعاتش را انجام داد. دکتر اردکانی (دکترای ژنتیک) با من صحبت می کرد، من می گفتم که ما می توانیم این ژن را تغییر بدهیم، باور نمی کردند! فقط دو ژن در دو قسمت را آزمایش کردیم (آزمایش کسی که تازه وارد کنگره شده بود، در فریز و یخچال نگهداری شد) بعد از 5 ماه مجدد نمونه گیری انجام شد. دیدیم که در ظرف این پنج ماه، این دو ژن به ژن های آدم های طبیعی خیلی نزدیک شدند و خیلی تغییرات کردند. تازه هنوز درمان تمام نشده بود. من مطمئن هستم روی گذشت 10 ماه یا 11 ماه، اگر از این افراد آزمایش گرفته شود، می بینیم که تولید سروتونین و مواد شبه افیونی شان از انسان های معمولی بسیار بالاتر است.
در کنگره دانش اعتیاد، این موضوع، بعنوان برترین مقاله انتخاب شد. ما باید از این کارها آنقدر زیاد انجام بدهیم تا بتوانیم از زبان علمی با دیگران صحبت کنیم. از کماندار هم می خواهم این کار را ادامه بدهد.
امیدوارم روزی تئوری ایکس بتواند به تمام انسانها کمک کند.
از اینکه به صحبت های من گوش دادید، سپاسگزارم.

 

نگارنده: مسافر احمد شریفیان

نام فایل

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

98/07/17

دانلود

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .