English Version
English

مسافر حسین : مرزبانان نمی توانند از قوانین چشم پوشی کنند

مسافر حسین : مرزبانان نمی توانند از قوانین چشم پوشی کنند

دوازدهمین جلسه از دوازدهمین کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه مسافران با استادی مسافر داوود، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر ناصر با دستور جلسه "هفته اسیستانت ایجنت و مرزبان" در روز دوشنبه  15 مهرماه 1398  ساعت ۱۷ آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد: 

ابتدا هفته ایجنت و اسیستانت و مرزبان را تبریک می‌گویم . 

ما یک جزوه‌ای داریم به نام شرح وظایف که در آن شرح وظایف ایجنت و اسیستانت و مرزبان نگاشته شده که من در اینجا توجه خود را به شرح وظایف مرزبان معطوف می‌دارم . شرح وظایف مرزبان چیست ؟ اداره‌کننده و مجریان نمایندگی و قصور نکردن از قوانین و به اجرا درآوردن درست قوانین در کلیه نمایندگی‌ها کنگره 60. مرزبانان پاسداران اصول و قوانین و حرمت‌ها هستند. در ماده 4 اشاره‌شده است مرزبانان موظف هستند از قوانین که مصوبه دیده‌بانان کنگره را به‌طور کامل اجرا نمایند و هیچ‌گونه اختیاری در مورد تغییر قوانین و نوشتارها ندارند.

مرزبانان هیچ کاری برخلاف مقررات انجام نمی‌دهند و فقط مجری قوانین هستند و قانون‌گذار نیستند و هیچ اختیاری در مورد چشم‌پوشی از قوانین ندارند و مسلم است که باید مجری قوانین باشیم در کمال آرامش و صداقت چراکه اساس و مبنای کنگره بر مبنای معرفت و عدالت و عمل سالم است. 

ماده 7 مرزبانان مسئول مستقیم کیفیت و سطح آموزشی و علمی شعبه خود و مسئول ارائه و آمار و گزارش عملکرد مرزبانان می‌باشند که در پایان دوره مرزبانی تنظیم و به ایجنت تحویل می‌دهند . آمار کلی شعبه تعداد واردشده‌ها به شعبه  و ورودی به لژیون‌ها و .... . . بند 13 اشاره‌شده که کمیته 14 نفره دیده‌بان‌ها لژیون‌های مرزبانان در نمایندگی را در کنگره 60 مسئول اقدامات انجام‌شده در نمایندگی می‌داند. 

مرزبانان مسئول و باید جوابگو باشند و نمی‌توانند از قوانین چشم‌پوشی کنند و دستان ما بسته است همه اعضاء شعبه بدانند که در برنامه مرزبانان اطلاع‌رسانی بارنگ قرمز یعنی جلسات هماهنگی کمک راهنما به رنگ نارنجی یعنی انتخابات نگهبانی به رنگ سبز .

کلیه کارهای اجرایی طبق قوانین که در شرح وظایف مشخص‌شده به عهده مرزبان است که موارد فوق در کانال اطلاع‌رسانی شعبه قرار می‌گیرد.

خلاصه نویسی : مسافر داود

تایپ : مسافر مهرداد

 عکس: مسافر مصطفی

تنظیم و ارسال : مسافر مصطفی بیات

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .