English Version
English

جایگاه مرزبانی؛ خدمت همراه با عشق و محبت

جایگاه مرزبانی؛ خدمت همراه با عشق و محبت

سلام دوستان سمیرا هستم، همسفر

در ابتدا این هفته را به تمام اسیستنت ها، ایجنت ها و مرزبانان کنگره ۶۰ تبریک میگویم که آرامش ما در محیط کنگره از نتایج تلاش‌ها و زحمات این عزیزان می‌باشد.

اداره هر مکانی، حتی یک مکان کوچک، کار بسیار سختی است و مشکلات خاص خودش را دارد، برای اداره نمایندگی‌های کنگره ۶۰، آقای مهندس ساختاری را طراحی کردند تا کار اجرای هر شعبه بانظم و قانون پیش برود .

ایجنت به معنای نماینده یا وکیل و درواقع حلقه اتصال بین یک شعبه و مرکزاست که یک واژه انگلیسی است. دستیاران خانم آنی، در قسمت همسفران اسیستنت نام‌گرفته است. مرزبانان نیز مسئول برقراری حرمت‌ها، نظم و همچنین برقراری امنیت و آرامش مسافران و همسفران، همچنین مسئول بار علمی و تعادل هر نمایندگی هستند که متشکل از ۵ نفر مرزبان آقا و ۲ نفر مرزبان خانم است که هدایت و راهنمایی مرزبانان آقا، به عهده ایجنت و مرزبانان همسفر، به عهده اسیستانت می‌باشد.

به فرموده آقای مهندس؛ اگر ایجنت ها و اسیستانت ها نبودند، چگونه مرزبان‌ها متحد می‌شدند و براستی اگر مرزبان‌ها نبودند، کنگره قادر نبود به چرخش خود ادامه دهد و شعاع اضافه کند. اتحاد مرزبانان به سرزندگی شعبه و شادابی منتج می‌شود و شعاع اضافه کردن درگرو عشق و احترامی است که یک تازه‌وارد از مرزبان دریافت می‌کند. یک مرزبان زمانی می‌تواند، در کارش موفق باشد که با عشق وایمان کارش را انجام دهد نه از سر وظیفه. در این صورت است که کارش را به بهترین شکل و از صمیم قلب انجام می‌دهد.

تجربه من در این دوره، یکی از بهترین تجارب زندگی من بود، از خانم اکرم عزیز تشکر می‌کند که این فرصت را به من دادند تا در این جایگاه که در کنگره قرار گرفتم، بتوانم رشد کنم. من خیلی خوشحالم که در این دوره مرزبانی هستم، از ایجنت  نمایندگی رودکی که زحمات زیادی می‌کند، بسیار تشکر می‌کند، از اسیستانت نمایندگی، خانم سمن عزیز تشکر می‌کند که با عشق و محبت و درایتشان در کنار ایشان توانستیم به‌خوبی این دوره را بگذرانیم.

برای همه این عزیزان آرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون رادارم.     

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .