English Version
English

گفت‌وگو با همسفران عضو لژیون سردار کنگره ۶۰ نمایندگی شفا مشهد

گفت‌وگو با همسفران عضو لژیون سردار کنگره ۶۰ نمایندگی شفا مشهد

گفتگویی پیش رو داریم با دو تن از همسفران شعبه ی شهر ری جمعیت احیای انسانی کنگره 60 همسفر فاطمه و همسفر هما، شما را به مطالعه ی این گفتگو دعوت می کنیم.

 
لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی نمائید.
 
سلام فاطمه هستم؛ همسفر هاشم، مسافر من با ۸سال تخریب وارد کنگره شدند. آخرین آنتی‌ایکس مصرفی اپیوم، ۱۰ماه و ۱۱روز سفر کردند به روش DST باشربت OT، رشته ورزشی مسافرم باستانی، راهنمای خوبشان جناب آقای عباس از لژیون۵ شفا، رشته ورزشی خودم دارت، راهنمای عزیز خودم خانم زهره، لژیون ۵شفا، مدت رهایی ۳سال.
 
 
هدف از تشکیل لژیون مالی در کنگره ۶۰ چه بوده است؟
 
هر سازمان یا تشکیلاتی که بخواهد، فعالیت مستمر داشته باشد؛ یکی از نیازهای اصلی آن داشتن پایه های مالی قوی است. چون در تعریف کنگره۶۰ منظور گردیده است؛ که کنگره۶۰ تشکیلات مستقلی است و از هیچ سازمان و ارگانی کمک مالی دریافت نمی کند؛ بنابراین تشکیل لژیون های سردار و مشارکت مالی حداکثر افراد یک ضرورت می‌باشد.
لطفا شرایط عضویت در لژیون سردار را برای ما بیان کنید.
 
اول فرد باید خواسته داشته باشد، وارد سفر دوم شده باشد و ورود به لژیون مالی مبلغ واریزی اولیه 6 میلیون تومان می باشد؛ افراد سفر اول با پرداخت حق عضویت می توانند تا پایان سفر اول به صورت مهمان در جلسات لژیون سردار شعبه خود شرکت نمایند؛ و پس از ورود به سفر دوم عضو رسمی لژیون سردار شوند.
 
دستور جلسه این هفته لژیون سردار و نقش همسفر در توانمندی لژیون سردار می باشد؛ به نظر شما یک همسفر چگونه می تواند در توانمندی لژیون سردار کمک کند؟
 
با توجه به اینکه گروه خانواده در زمینه پایه های آموزشی و علمی، راهنمایان، اسیستانت‌ها و منابع انسانی " مرزبانان و خدمت‌گزاران و چند... " استقلال دارند؛ در زمینه رشد مالی کنگره۶۰ نیز می توانند توانمند باشند.
 
آیا حضور در لژیون سردار تأثیری روی زندگی شخصی شما داشته است؟
 
بله؛ به این دلیل من عضو لژیون سردار شدم که با توجه به خدماتی که برای من و مسافرم در کنگره انجام شده است و به تعادل نسبی رسیدم، من هم می‌خواستم سهم بسیار کوچکی برای درمان افراد دیگر داشته باشم و این خدمت را انتخاب نمودم و تاثیر آن نه تنها در زمینه مالی مشکلی ایجاد نکرده است، بلکه برکات آن افزون تر شده است.
 
 اگر توصیه یا سخن پایانی برای آن دسته عزیزانی که می خواهند عضو لژیون سردار شوند را دارید، بفرمائید.
 
پیشنهاد من این است که اگر هر کس در کنگره عشق و محبت واقعی را فرا گرفته باشد و قدر منزلت انفاق را بداند و توانایی پرداخت حق عضویت را داشته باشد، نباید درنگ کند.
 
 
لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی نمائید.
 
سلام دوستان هما هستم همسفر جواد؛ مسافر من با ۲۸ سال تخریب وارد کنگره شدند، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه و متادون بوده ورزش من در کنگره بدمینتون و ورزش مسافرم شنا، راهنمای مسافرم آقای حمید، راهنمای خودم سرکار خانم زهره، و الان با امضا پر محبت استاد امین مهربان، ۹ ماه هست که مسافرم به درمان کامل رسیده است.
 
هدف از تشکیل لژیون مالی در کنگره ۶۰ چه بوده است؟
چون کنگره۶۰ تشکیلاتی هست که از هیچ ارگانی کمک مالی نمی گیرد، ما خودمان باید پایه های مالی خودمان را محکم کنیم و لژیون مالی این فرصت را در اختیار همه قرار داد؛ تا  کسانی که توانمندی مالی دارند در این لژیون باشند و در پیشبرد اهداف کنگره تلاش کنند.
 
لطفاً شرایط عضویت در لژیون سردار را برای ما بیان کنید.
برای عضویت در لژیون سردار باید سفر دومی باشند، تا به این دانایی رسیده باشیم که اگر گمکی می کنیم، دلیل نشود  که خودمان را صاحب کنگره و همه کاره بدانیم؛ بلکه قدمی بسیار کوچک در برابر  آن همه خدمتی هست که کنگره برای ما انجام داده است و حداقل مبلغ ۶ میلیون هست و عضو شدن در لژیون مالی برای مسافران و همسفران بلامانع است و تنها لژیونی هست که مسافر و همسفر در کنار هم هستند‌.
 
دستور جلسه این هفته لژیون سردار و نقش همسفر در توانمندی لژیون سردار می باشد؛ به نظر شما یک همسفر چگونه می تواند در توانمندی لژیون سردار کمک کند؟
نقش همسفر همیشه در کنگره پر رنگ هست و همسفران واقعا بال پرواز هستند برای مسافران؛ چون در بیشتر خانواده ها مدیریت مالی با خانم هست، موقعی که یک مسافر می خواهد به لژیون مالی برود، ممکن هست با مخالفت همسفر رو به رو شود و این مسئله را درک نکند که باید اگر کسی تمکن مالی دارد به لژیون سردار برود.
 
حالا وقتی یک همسفر خودش در لژیون سردار باشد، متوجه اهمیت این موضوع می شود که کنگره در زندگی همه ما معجزه کرده؛ حالا نوبت ما هست که پایه های مالی سیستم را قوی کنیم. و به قول استاد عزیزم خانم زهره، خانم ها هر کاری که بخواهند می توانند انجام بدهند. حالا چه بهتر که در این لژیون باشند.
 
آیا حضور در لژیون سردار تأثیری روی زندگی شخصی شما داشته است؟
 
بدون شک و اغراق می‌خواهم به همه بگویم موقعی که مسافرم شروع به کمک مالی به کنگره کرده و بعد در جشن همسفر پارسال کادوی من، عضویت در لژیون مالی بود، برکت، آرامش و موفقیت های خانواده ام صد چندان شده است. آموزش های بسیاری در لژیون مالی گرفتم، متوجه شدم زن و مرد می توانند کنار هم رشد کنند و با ادب و احترام با هم صحبت کنند و تبادل نظر داشته باشند.
 
یاد گرفتم که می توانم خرج‌های اضافی نکنم و پس‌انداز داشته باشم که باورش برایم سخت بود که  هر چه بیشتر خدمت می کردم، برکت برای من بیشتر می‌شد. امیدوارم همه ما و خودم، بیشتر  خدمت کنیم و این کار حال خوش عجیبی دارد. 
 
اگر توصیه یا سخن پایانی برای آن دسته عزیزانی که می خواهند عضو لژیون سردار شوند دارید، بفرمائید.
 
من به همه همسفران سفر دومی این پشنهاد را دارم که به لژیون سردار بیایند و این خدمت شیرین را تجربه کنند؛ این نظر شخصی من هست. این زندگی آروم و بی کابوس مواد، نظم داشتن، تفکر درست، کم شدن ضد ارزش‌ها در زندگیم، کم شدن درگیری‌ها، این عزت و احترام الان، خندهای از ته دل، اعتماد به نفس داشتن را مدیون کنگره هستم.
 
دیگران کاشتند ما برداشت کردیم حالا نوبت ماست. متاسفانه انسان فراموش کار است، من همیشه با خودم ایام گذشته را یادآوری  می‌کنم  که اگر  کنگره نبود.
 
پس حالا که ما سفر دومی ها عوض شدیم، دیدیم با یک نیت قوی و برنامه ریزی درست می توانیم وارد لژیون سردار بشویم. به امید اینکه در جلسه بعدی لژیون سردار خیلی از شما همسفرهای عزیز را ببینم.
 
 
تهیه و تنظیم: همسفر مرضیه لژیون هفتم
 
عکاسان: همسفر اعظم لژیون یکم، همسفر زهره لژیون پنجم
 
ارسال مطلب: همسفر حانیه لژیون هفتم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .