English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

دهمین جلسه از دوره بیست و دوم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار میلاد، استادی  مسافر سیگار ماشاا... و دبیری مسافر سیگار جواد با دستور از سایت کنگره ۶۰ چگونه استفاده می کنم؟، مقاله نویسی رأس ساعت 8:30 مورخ 98/06/15 در پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه  سخنان استاد:

سلام دوستان ماشاالله هستم مسافر سیگار، خدارا شکر می کنم که توانستم امروز در این جلسه و این جایگاه خدمت کنم، از آقا میلاد نگهبان جلسه که این اجازه را دادند سپاسگزارم.
جناب مهندس در یکی از صحبت هایشان از خاطرات دوران ابتدایی کنگره می گفتند که اوایل تاسیس کنگره، هر جمعه مراسم شکرگزاری داشتیم و طی این مراسم آبگوشت طبخ میل می کردیم. در آن زمان کارهایی سایت را به دیگران می سپردیم و مطالب آنطوری که می خواستیم در سایت قرار نمی گرفت. به فکر افتادم و باخود گفتم ما می توانیم همانطور که آبگوشت را خودمان طبخ می کنیم و هرچه دلمان می خواهد درونش می ریزیم، می توانیم کارهای سایت مان را نیز خودمان انجام دهیم و هرچه که خودمان دوست داریم در سایت قرار دهیم. آقا شهروز مسئولیت سایت کنگره را به عهده گرفتند و سایت کنگره روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است. امروزه سایت کنگره روزانه بین ۱۷ الی ۳۶ هزار بازدید کننده دارد.
سایت کنگره مثل سفره رنگینی است که هر شخصی هرچه که نیاز دارد می تواند از آن برداشت کند.
در ادامه ۱۰ نفر مسافران(علی، فتح ا... ،اصغر، احمد، موسی، علی اکبر، مسعود، دانیال، دستیار محترم دیده بان کامران و میلاد(نگهبان جلسه) پیرامون  دستور جلسه مشارکت نمودند.

علی:
تنها قسمتی که جناب مهندس دیده بان هستند، قسمت سایت است.
من به عنوان یک مسافر بایستی همانند مشارکت در جلسات در سایت نیز مشارکت داشته باشم، حال مشارکت من می تواند مشارکت مکتوب در مورد دستور جلسه هفته، دلنوشته، مقالات، برداشت از سی دی و... باشد.
نباید بیش از حد به نوشته مان حساسیت نشان دهیم و مشارکت نکنیم، خدمتگزاران در قسمت سایت  مطالب را مطالعه و اشکلاتش را رفع می کنند. کنگره ۶۰ اعتیاد به سیگار را درمان می کند و در این مورد ادعا دارد، و باید این ادعا و این دستاورد بزرگ به جهانیان معرفی شد و برای این کار نیاز به ابزار هست و ابزار این کار، سایت است.

فتح الله:
استارت سفر سیگار من با مطالعه مقاله در مورد سیگار زده شد. این مقاله توسط آقای مجتبی خداکرمی نوشته شده بود و حال کمک راهنمای بنده هستند. مقاله ای که مطالعه کردم هم برای شروع سفر و هم ادامه سفر کمک بزرگی به من کرد.

اصغر:
مقالاتی که در مورد سیگار در سایت کنگره مطالعه کردم، در سختی های سفر همانند توشه سفر یاری ام کردند.

موسی:
شایسته است بعد از مطالعه مطالب در سایت، برای تشویق و خداقوت به خدمتگزاران سایت کامنت بگذاریم.

علی اکبر:
مطلبی از جناب مهندس: خواست و اندیشه های درون انسان اگر به جهت پیشرفت باشد و به انجام وظایف و تحقیقات کمک کند، خوب است.

مسعود:
یکی از مهمترین قسمت های کنگره، سایت است، به قول جناب مهندس: سایت، صور پنهان کنگره است.

مسافر کامران:
بنده مسئولیت سایت کنگره را داشتم، و انصافا یکی از سخت ترین خدمت ها در کنگره است. در حال حاضر کنگره به جز وبلاگ ها و سایت اصلی، در اینستاگرام نیز فعالیت دارد.
جناب مهندس می فرمایند: بزرگترین نمایندگی کنگره۶۰، سایت کنگره است. ما می توانیم تجربیات خود را از سفر در کنگره و روش درمانی به صورت مقاله یا دلنوشته مکتوب کرده و به سایت ارائه دهیم، همین کار باعث اطلاع رسانی به افرادی که به دنبال راه درمان هستند می شود‌. ، زمانی که حرف دل مسافران و همسفران  به قلم خودشان نوشته شود تأثیر گذار خواهد بود.



تازه واردین: محمد، خسرو، سعید، محمد و امیر رضا که امیدواریم شاهد رهایی شان باشیم.

مسافران سفر اول:
اصغر(۱ قطعه)، ابراهیم(۱ قطعه)، آرمان(۴ قطعه)، آیت(۱قطعه) و مرتضی (۳ قطعه)

اعلام سفر دوم:
احمد(رهایی ۴ ماه و ۱۵ روز)، وحید(رهایی ۲۰ماه)، دانیال(رهایی ۲ سال و ۵ ماه)، موسی(رهایی ۲ سال و ۱ماه)، علی(رهایی ۲ سال)، جواد دبیر جلسه:(رهایی ۳ ماه)، میلاد نگهبان جلسه:(رهایی ۳سال و ۱۱ ماه)، علی اکبر(آزادی ۵ سال و ۱ ماه)، رضا(آزادی ۵ سال و ۳ ماه)، دستیار محترم دیده بان کامران(۶ سال) و ماشاا... استاد جلسه: ( آزادی ۶سال و ۵ ماه)

با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

تنظیم و گردآوری: مسافر مجتبی از شعبه ابن سینا

تعداد حاضرین: ۳۵ نفر/ مشارکت ها: ۱۰ نفر/ تازه واردین:۵ نفر/ اعلام سفر: ۱۵ نفر

جمعه؛ ۱۵ شهریور 1398؛ پارک طالقانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .