English Version
English

کارگاه آموزشی آقایان همسفر؛ نمایندگی آکادمی

کارگاه آموزشی آقایان همسفر؛ نمایندگی آکادمی

ششمین جلسه از دوره سی و ششم از سری کارگاه‌های آموزشی آقایان همسفر کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی با استادی همسفر محمد حسین و نگهبانی همسفر علیرضا و دبیری همسفر رضا  با دستور جلسه "از سایت کنگره 60 چگونه استفاده می‌کنم، مقاله‌نویسی"در روز پنج‌شنبه 14 شهریورماه 1398  ساعت 13 و 30 دقیقه آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
 
همان‌طوری که جناب آقای مهندس فرمودند سایت کنگره 60 حدوداً 18 سال پیش راه‌اندازی شد ولی بازدهی آن‌چنانی نداشت تا زمانی که ایشان آقای شهروز که از اعضای کنگره 60 هستند را برای مدیریت سایت انتخاب کردند.
امروزه یکی از مرجع‌های علمی بسیار جامع در کل دنیا، در درمان اعتیاد، سایت کنگره 60 می‌باشد که حدود 35 هزار بازدیدکننده دارد که 63 درصد آن‌ها ایرانی و 37 درصد بازدیدکنندگان خارج از کشور می‌باشند.
در ادامه آقای مهندس به دلیل غیرقانونی بودن تلگرام و پایین آمدن بازدیدهای سایت اصلی، استفاده از این برنامه را درواقع ممنوع اعلام کردند و قرار بر این شد که مطالب اول در سایت اصلی کنگره و سپس در وبلاگ‌ها قرار گیرد.
هدف کنگره 60 درسال 98 که در نوشتار نیز آمده است، این است که امسال به همت همه عزیزان بتوانیم مطالب بیشتری را در سایت کنگره قرار دهیم.
 
 
در اینجا بنده بازدیدکنندگان را به دودسته تقسیم کرده‌ام:
بازدیدکنندگان خارجی که به‌عنوان مصرف‌کننده اطلاعات و مطالب علمی کنگره شناخته می‌شوند.
دسته دوم بازدیدکنندگان داخلی هستند که اعضای کنگره می‌باشند و می‌توانند هم مصرف‌کننده اطلاعات و علوم کنگره باشند و هم تولیدکننده این موارد باشند؛ تولیدکننده به این منظور که ما می‌توانیم تمام اطلاعاتی را که در طول سفرمان کسب می‌کنیم، چه به‌عنوان مسافر و یا همسفر، این آموزش ها را به جهت پرداخت زکات آن‌ها یا بازپرداخت آن‌ها در قالب: دل نوشته، مقاله، مشارکت مکتوب و غیره در سایت کنگره 60 قرار دهیم و با انعکاس این مطالب می‌توانیم به بسیاری از افرادی که با موضوع اعتیاد به‌نوعی درگیرند و راه‌حلی برای آن پیدا نکرده‌اند، کمک بسیار بزرگی انجام داده باشیم و ممکن است یک مطلبی که من از تجربه شخصی خودم می‌نویسم برای یک فرد درراه مانده به‌مانند چراغی برای رهایی از این تاریکی و ظلمت اعتیاد باشد و این مسئله بسیار تا بسیار حائز اهمیت است.
لذا من محمدحسین، با این انعکاس اطلاعات می‌توانم تا حدی ظرف خودم را خالی کرده و برای دریافت مطالب جدید آماده شوم.
در پایان از عزیزانی که در وبلاگ‌ها و در سایت اصلی خدمت می‌کنند و همین‌طور از رابطین محترم وبلاگ و تمام دوستانی که در این راه تلاش و همکاری می‌کنند، کمال تشکر را دارم.
 
 
 
 
مرزبان کشیک: همسفر مهدی 
تایپ و ویراستاری: همسفر ماجد
تصویربرداری: همسفر ماجد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .