English Version
English

کمک‌هزینه دانشجویی شرکت در کنگره دانش اعتیاد با حمایت مالی کنگره ۶۰

کمک‌هزینه دانشجویی شرکت در کنگره دانش اعتیاد با حمایت مالی کنگره ۶۰

کمک‌هزینه دانشجویی شرکت در کنگره دانش اعتیاد

دبیرخانه کنگره دانش اعتیاد در نظر دارد با حمایت مالی کنگره ۶۰، به تعدادی از دانشجویان شهرستانی شرکت‌کننده در کنگره که در کنگره ثبت نام کرده و حضور می‌یابند و حائز شرایط زیر باشند، کمک‌هزینه سفر و حضور در کنگره (در سه سطح تا سقف ۳۰۰هزار تومانی، ۵۰۰هزار تومانی و ۷۰۰هزار تومانی) پرداخت نماید:

1. معتبر بودن کارت دانشجویی تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸

2. پذیرفته‌شدن چکیده مقاله ارسالی دانشجو در کنگره (خواه به‌صورت ارائه شفاهی یا پوستر)

3. دانشجو به‌عنوان نفر ارائه‌دهنده در زمان سابمیت چکیده مقاله معرفی شده باشد

4. مدارکی دال بر حضور از شهرستان باشد (ازجمله: افیلیشن ارائه‌شده از سوی دانشجو و آدرس ثبت شده بر سایت کنگره)

لازم به توضیح است که کمک‌هزینه تا سقف ۷۰۰هزار تومان به شرکت‌کنندگان از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کرمان و فارس؛ کمک‌هزینه تا سقف ۵۰۰هزار تومان به شرکت‌کنندگان از استان‌های خوزستان، کهکیلویه‌‌‌‌‌‌‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و کمک‌هرینه تا سقف ۳۰۰هزار تومان به شرکت‌کنندگان از استان‌های گلستان، گیلان، زنجان، سمنان، همدان، مرکزی، اصفهان و مازندران تعلق می‌گیرد.

افراد حائز شرایط که مایل به دریافت این کمک‌هزینه هستند، لطفا پس از ثبت نام با اصل و یک کپی از کارت دانشجویی معتبر به دبیرخانه کنگره مراجعه نمایند. داوری چکیده مقالات مبنای رتبه‌بندی خواهد بود. 

لطفا در این خصوص صرفا با در دست داشتن مدارک لازم در محل کنگره در دبیرخانه به بخش مربوطه مراجعه نمایید و از تماس تلفنی خودداری نمایید.

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .