English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60، نمایندگی ارتش

کارگاه آموزشی کنگره 60، نمایندگی ارتش

چهارمین جلسه از دوره بیست و ششم سری کارگاه‌های آموزشی جهان‌بینی کنگره 60؛ نمایندگی ارتش با استادی مسافر مهدی و نگهبانی مسافر فرشاد و دبیری مسافر علی با دستور جلسه (وادی سیزده و تاثیر آن روی من) در روز دوشنبه 28 مرداد ماه سال جاری رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

در ابتدا خداوند بزرگ را شاکر هستم که این فرصت ناب را برای خدمت، در اختیار من نهاد و از دبیر و نگهبان محترم نیز سپاسگزار هستم.

دستور جلسه این هفته (وادی سیزدهم و تأثیر آن روی من) است. وادی سیزدهم حامل یک پیام به انسان است که آن، پیام جاری بودن و بدون توقف بودن زندگی و در کل حیاط است برای ملموس‌تر شدن این مطلب، می‌توان روش درمان کنگره ۶۰ را مثال زد که در آن هیچ‌گاه نقطه توقفی وجود ندارد؛ یک مصرف‌کننده از درب کنگره داخل می‌شود و تبدیل به یک تازه‌وارد شده و بعد از گذراندن سه جلسه مشاوره تبدیل به یک مسافر شده و سفر اول را شروع می‌کند؛ طی این ۱۰ الی ۱۱ ماه، پله‌های درمانی خود را یکی‌یکی عوض کرده تا به موعد قطع مصرف می‌رسد و به دستور جناب مهندس رها می‌شود اما این پایان کار نیست بلکه مسافر باتجربه کردن جایگاه‌های مختلف تغییر جایگاه می‌دهد و این باعث گردش انرژی خواهد شد و در این تغییرات مسائل زیادی را می‌آموزد یک مسافر با خدمت کردن می‌آموزد که به‌شرط داشتن خواست، تلاش و آموزش پذیری، همه جایگاه‌ها قابل‌دسترس هستند.

اما من باید بدانم که نیروهای شیطانی و ضد ارزشی هیچ‌گاه بیکار نیستند و مدام در حال القائات منفی و بازدارنده هستند تا من را از صراط مستقیم منحرف کنند و هیچ‌گاه از این کار دست نخواهند کشید آن‌ها در تلاش‌اند تا من نتوانم به‌درستی و راحتی به حیاط خود ادامه دهم و برای رسیدن به این هدف از هیچ کاری فروگزار نیستند برای اینکه می‌دانند که کنگره ۶۰ راه درست زندگی کردن را به من می‌آموزد و آموزش‌هایش همه این هدف را دنبال می‌کنند تا درنهایت کسی مثل من را از انتهایی تاریکی و سیاهی به نور و روشنایی برسانند، پس هر کاری می‌کنند تا من را از کنگره ۶۰ دور نگاه‌دارند.

من با کوله باری از مشکلات و دردهایی که هیچ راهی برای خلاصی از دستشان وجود نداشت، وارد کنگره ۶۰ شدم اما بعد از گذشت مدتی جرقه امید، دل من را روشن کرد و روی و جهت من را از تاریکی‌ها به سمت روشنایی‌ها برگرداند.

 عکاس: مسافر حنیف

نگارنده: مسافر مسافر علی

تهیه و تنظیم گزارش: مسافر روزبه

منبع: کنگره60، نمایندگی ارتش

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .