English Version
English

حضور کنگره 60 در سیزدهمین همایش دانش اعتیاد

حضور کنگره 60 در سیزدهمین همایش دانش اعتیاد

به گزارش روابط عمومی جمعیت احیای انسانی کنگره 60، این جمعیت در سیزدهمین همایش دانش اعتیاد مانند هر سال در بخش  ارائه  مقالات و برگزاری نشست های تخصصی حضور خواهد داشت.

حسین دژاکام، دبیر کل جمعیت احیای انسانی کنگره 60، گروهی از پزشکان، متخصصان و محققان حوزه اعتیاد و عضو لژیون پزشکان و محققان این مرکز، در قسمت  ارائه مقالات و سخنرانی شرکت دارند.

کنگره 60 امسال هم جزو حامیان مالی این گردهمایی تخصصی بین المللی است و در سالهای اخیر به یکی از اصلی‌ترین برگزارکنندگان این رویداد علمی-تخصصی تبدیل شده است.
ارائه مقالات تخصصی کتاب «چهارده مقاله» نوشته حسین دژاکام، دبیرکل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 و هیات پژوهشگران همراه وی، محور اصلی حضور کنگره 60 در نشست های تخصصی این همایش خواهد بود.

اعضای کنگره 60 هرساله با حضور در این همایش، به عنوان سندهای بدون نقص در اثبات روش درمانی (DST) این مرکز، در این همایش حضور داشته و پیام درمان و رهایی از بند اعتیاد را به گوش مجامع علمی-تخصصی در سطح کشور و جهان می رسانند.

سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد توسط مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز ملی مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی و نیز شماری از مراکز علمی و تحقیقاتی به مدت سه روز از سی ام مرداد ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار می شود.

پیشگیری از اعتیاد، درمان، بازتوانی و پرستاری اعتیاد، بیولوژی، ژنتیک و فارماکولوژی اعتیاد، آموزش در اعتیاد، همه گیر شناسی، ارزیابی های تشخیصی، سم شناسی و شیمی مواد مخدر از جمله محورهای سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد است که توسط استادان و صاحبنظران برجسته داخلی و بین المللی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.

شرکت کلیه اعضای کنگره 60 در این مجمع بلامانع می باشد.

زمان و محل برگزاری: روز جمعه 1 شهریور ماه 1398 ساعت 11:45، مجموعه همایش های بین المللی رازی واقع در تهران، بزرگراه همت، جنب برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران.

مسافر امین حمله داری
سایت کنگره 60
www.c60.ir

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .