English Version
English

گزارش فعالیت نمایندگی نیما یوشیج ؛در بوستان سرو بهشهر

گزارش فعالیت نمایندگی نیما یوشیج  ؛در بوستان سرو بهشهر

 فعالیت های ورزشی و برگزاری بازی های پایانی اولین دوره مسابقات فوتسال جام عقاب طلایی نمایندگی نیما یوشیج بهشهر اعضای نمایندگی در پارک بوستان سرو بهشهر

برگزاری لزیون ویلیام در پارک به استادی کمک راهنمای محترم مسافر ناصر

خلاصه سخنان استاد
سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر . از نگهبان جلسه آقا الیاس و دبیرشان تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم .
دستور جلسه کار ، تحصیل و قدرت است . آن چیزی که من در سی دی گوش دادم این بود که این روش دی اس تی که ما داریم الهام گرفته از طبیعت است و بحث زمانی که در آن است . این آموزش گرفتن بحث اصلی ما در کنگره است و وارد هر دستور جلسه ای که ما می شویم قطعا آموزش نقش خودش را نشان می دهد . آموزش زمانی می آید که رهجو پذیرا و گیرنده آموزش باشد ، یک وقتی شخص فرمانبردار است و یک زمانی شخص خودش خود درمانی می کند و با سر خودش می خواهد جلو برود . و این همان قضیه منیت است و این اگر درست نشود هیج تفکر و تجربه ای صورت نمی گیرد یعنی قطعا باید آموزش بیاید و در رهجو رسوخ کند تا در مورد آموزشی که گرفته است تفکر کند و تجربه کند . پس شروع ما از آموزش است و اینکه رهجو من نباشد در لژیون چون اگر من باشد هیچ آموزش و تغییری صورت نمی گیرد و این را بپذیرد که نمی داند ، و وقتی این را یاد گرفت تازه شروع آموزش است . شاید یک وقتایی شخص هیچ ایمان و باوری در اوایل سفر نداشته باشد ولی در ادامه این باور و ایمان به او اضافه می شود چون می گویند باید از شک به یقین رسید . همیشه آقای مهندس صحبت هایی که می کنند از طبیعت مثال می زنند ، ما اگر به طبیعت نگاه کنیم زندگی بهتری خواهیم داشت ، اگر به حیوانات نگاه کنیم طلوع فجر بیدار می شوند و غروب آفتاب می خوابند و قطعا نه داروخانه ای دارند و نه دکتری . انسان هم اگر با این شرایط طبیعت زندگی کند قطعا رنگ دکتر را نمی بیند و از لحاظ فیزیکی و افکار و اندیشه می تواند درست عمل کند چون به قول اساتید وقتی قلب انسان در امان باشد قطعا جسم انسان هم در امان خواهد بود. انسانی که نتواند درست بخوابد و درست بیدار شود نمی تواند قلب آرامی داشته باشد . در کنگره هم کارمان همین است وقتی شخص رها می شود و خدمت جناب مهندس می رسد از رهجو می پرسد خوابت درست شد یا نه ؟ یکی از مسائل مهم در سفر مساله خواب است که ما می گوییم به دنبال خواب راحت هستبم نه تخت خواب راحت . خیلی جالب است وقتی شخص وارد کنگره می شود و وقتی دیگران را نگاه میکند همه چیز را یاد می گیرد ، رهجو وقتی دبیر می شود نگهبان را می بیند ، شخص میکروفون گردان می شود ، مهماندار می شود . ما در کنگره برای هیچ کاری از بیرون نیرو نمی گیریم . حتی برای ماه رمضان هم نه آشپز میگیریم و نیروی دیگری . این ها برای این است که کنگره می خواهد شخص را به یک توانمندی برساند تا مسوولیت کار خودش را به عهده بگیرد ، که بخشی از آموزش است که پیشکسوت را می بیند و یاد می گیرد . در ادامه قوی می شود و باعث می شود که دیگران هم قوی شوند . بچه هایی که در خانواده از همه جهت حمایت می شود خوب رشد نمی کند ، مثل شیری که در قفس باشد و برایش دائما غذا بیاورند اما وقتی به شیر نگاه می کنی افسرده است .چون برای آن گوشت تلاش نکرده است و صبر نکرده است . انسان هم همین است . نتیجه ای که می شود از این دستور جلسه گرفت این است که زندگی همین است و چیزی که انسان را قوی می کند مشکلاتی است که سر راهش قرار می گیرد . من می آیم تحصیل می کنم در کنگره و امتحانی که جلوی من قرار میدهند مانند ترس ، ناامیدی و افسردگی و ... را حل میکند تا دیگر گرفتار این مسائل نشوم تا بتوانم قدرت تفکر و انجام عمل را داشته باشم و در نهایت به آن قدرت برسم که بتوانم زندگی خوبی داشته باشم . انشاله که همه برداشت خوبی از این دستور جلسه داشته باشیم . ممنونم که به صحبت های من گوش کردید .
 
 
 
برگزاری کلاس خوشنویسی با خودکار در پارک بوستان
 

 
فعالیت های ورزشی
 
 

 
بازی فینال اولین دوره از مسابقات فوتسال جام عقاب طلایی بین تیم مید و زندگی و تیم رعد برگزار گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در پایان وقت قانونی بازی دو تیم به تساوی رسیدند و در ضربات پنالتی تیم امید و زندگی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.
 
 
 
 
 
مراسم اهداء جوایز 
 
 
 
 
تیم اول:  تیم امید و زندگی به سرپرستی آقای مهدی خورشا
تیم دوم: تیم رعد به سرپرستی آقا ناصر
 
تیم سوم: تیم باران به سرپرستی آقا وحید
 
تهیه و تنظیم گزارش: مسافر الیاس (لژیون یکم)
 
 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .