English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛نمایندگی آکادمی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛نمایندگی آکادمی

شانزدهمین جلسه از دوره هفتاد و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی با استادی دیده بان محترم آقای اشکذری و نگهبانی مسافر منصور و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه  "کار،تحصیل،قدرت روز دوشنبه  1398/05/23 ساعت 17:00 شروع به کار کرد.

سخنان استاد جلسه :

سلام دوستان علی هستم یک مسافر ، خدا را شاکر هستم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم و امیدوارم جلسه خوبی را داشته باشیم ، دستور جلسه این هفته کار، تحصیل و قدرت است ، بنابر تصمیم مرزبان و نگهبان محترم یک قسمتی از جلسه هم به پرسش و پاسخ اختصاص داده شده است . در قسمت پرسش و پاسخ حق تقدم برای کسانی است که سوال خودشان را شفاهی اعلام کنند و می توانید به صورت کتبی هم سوال کنید و هیچ مشکلی هم نیست . دوستان هر سوالی هم دارید بدون سانسور اعلام کنید و اگر لازم باشد من خودم سوال ها را سانسور می کنم و سوال ها را طوری بنویسید که خودتان در آن موضوع و سوال مشخص باشید .
ما در کنگره به سوال ها جواب نمی دهیم و به شخص جواب می دهیم یعنی اینکه وقتی یک رهجو سوالی از راهنما می پرسد ، راهنما جوابی مختص به آن رهجو می دهد وشاید برای شخص دیگری که همین سوال را بپرسد یک جواب کاملا متفاوت از راهنما دریافت کند ، این موضوع یعنی اینکه سوال ها شاید همیشه مثل هم باشد ولی جواب سوال یکسان نیست . به عنوان مثال یک رهجو از راهنما سوال می کند که مثلا من شب ها خواب ندارم و پرش پا دارم ، راهنما با توجه به  سابقه و سو سابقه آن رهجو جواب مناسبی به او می دهد ، مثلا می گوید یک پله کم یا زیاد باید بکنید ولی همان سوال رو وقتی یک رهجوی دیگر بپرسد شاید راهنما در جواب ، با توجه به سابقه او بگوید شما نیاز دارید که مثلا 3 روز سقوط آزاد بروید ، این دوتا سوال یکسان بود ولی جواب ها کاملا متفاوت می باشد.
 
 
همه دستور جلسات کنگره به نحوی برنامه ریزی شده است که در حین سفر و زندگی برای مسافر مفید و کاربردی باشد و اگر قرار باشد دستور جلسه ای در سفر یا زندگی به درد من نخورد آن دستور جلسه بی فایده خواهد بود . دستور جلسه این هفته یعنی کار ، تحصیل و قدرت موضوعی است که همه ی ما به آن برخورد می کنیم ، فوت کوزه گری این قضیه یا خیلی از موضوعات دیگر این است که کار را از جایگاه و یا پله ی خودتان شروع کنید و اگر این اصل را رعایت نکنید صد درصد با شکست مواجه می شوید و یا به آن نتیجه مورد نظر نمی رسید . به عنوان مثال خیلی وقت ها ورزش را شروع می کنم و بعد از دو جلسه ، بدن درد و ضعف عضلات پیدا می کنم و این موضوع باعث می شود که کلا ادامه ندهم و دلیل این اتفاق این است که استارت کار را از جایگاه و پله ی خودم شروع نکرده ام ، در مجموع هر کاری را اگر من از جایگاه و پله ی خودم استارت بزنم بجز اینکه بسیار برای من لذت بخش می باشد باعث می شود که بحث آموزش من هم کامل شود و در نتیجه به درستی به پله های بالا و هدف خودم  برسم .
در قسمت کار و تحصیل هم همین اصل را باید رعایت کنم ، وقتی می خواهم شروع کنم باید بیایم در وادی اول یعنی تفکر ، باید در مرحله اول به جایگاه و پله خودم فکر کنم و اینکه بدانم چه چیزی دارم ، در چه وضعیت فیزیکی و دانش اطلاعاتی نسبت به آن کار هستم و از همان جا استارت کار را به درستی بزنم و مطمن هستم هر کس در هر کاری استارت را از پله و جایگاه واقعی خودش بزند مطمنا لذت آن کار را می برد و صد درصد با آموزش و کسب اطلاعات و دانش صحیح ، می تواند به هدف خود در آن کار برسد. این که مثلا قبلا یک ورزشی را به طور حرفه ای انجام می دادیم دلیل نمی شود که الان پس از چند سال تخریب بدن و دور شدن از آن ورزش باز هم از همان پله حرفه ای استارت بزنم و صد درصد باید مجددا از پله ی پایین شروع کنم تا بتوانم به درستی به پله های بالا و اهداف خودم برسم. 

   

 

تهیه و تنظیم گروه وبلاگ آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .