English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛کار، تحصیل، قدرت و تولد سه سال رهایی کمک راهنمای محترم مسافر محمد

کارگاه آموزشی کنگره 60؛کار، تحصیل، قدرت و تولد سه سال رهایی کمک راهنمای محترم مسافر محمد

این جلسه هفتمین جلسه از دور بیست و پنجم از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی ستارخان به استادی مسافر علیرضا عیوضی، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه (کار، تحصیل، قدرت و تولد سه سال رهایی مسافر محمد) شنبه 19 مردادماه راس ساعت 17:00 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحال هستم که امروز در خدمت شما عزیزان می‌باشم. دستور جلسه امروز در دو بخش می‌باشد. دستور جلسه اول مربوط به کار، تحصیل و قدرت می‌باشد. زمانی که ما مصرف‌کننده بودیم در خیلی از کارها و همینطور زندگی‌مان بی‌نظم و یکنواخت بودیم. وقتی صحبت از اعتیاد می‌شود خیلی از مسائل و خطوط زندگی و کار ما را دربرمی گیرد.

شاید بعضی از افراد در زمان مصرف دارای موقعیت شغلی خوب و درآمد خوبی بوده‌اند ولی آن قدرت و توانایی که با حال خوب و تفکر سالم و جسم سالم داشته باشیم در برابر شخصی که همه این‌ها را با مصرف مواد انجام می‌دهد کیفیت کاملاً متفاوتی دارد.

کجای کار قرار داشتیم که همچنین اتفاقی برای ما افتاد و الان درون کنگره به درمان رسیده‌ایم و شرایط برای ما به گونه ای محیا شده که می‌توانیم هم به تحصیل، هم به درمان برسیم و هم به کارمان برسیم. آقای مهندس فرموده‌اند کسانی که وارد کنگره60 و عرصه درمان می‌شوند راحت می‌توانند به زندگی‌شان برسند.

تفاوت درمان تدریجی آقای مهندس و درمان و ترک‌های دیگر در همین موضوع می‌باشد؛ که ما با همین فرایند درمان تدریجی می‌توانیم به تمام‌کارهایمان برسیم. به خانواده، کار، ورزش، تحصیل و...خیلی‌ها در کنگره ادامه تحصیل دادند و به درجات بالای علمی رسیدند و این قدرت و توانایی را در خود پیدا کردند.

ما باید با شرایط و بستری که کنگره60 برای ما محیا نموده است قدرت و توانایی را پیدا کنیم. در کنگره افرادی هستند که دارای شرایط مناسبی نیستند، ولی باکار کردن توانایی و قدرت به دست می‌آورند وزندگی‌شان متحول می‌شود. افرادی هم بوده‌اند که با ماندن در منزل باعث اختلافات شده‌اند. کار جوهر مرد می‌باشد، هر طور شده است باید کار انجام دهد.

نوع نگاه ما نسبت به کار و تحصیل باید عوض شود تا بتوانیم قدرت و توانایی مضاعف‌تری بگیریم. کنگره 60 چون دارد به سمت‌وسوی آکادمیک شدن می‌رود کسانی را می‌پذیرد که دارای تحصیلات باشند و علم کنگره 60 را داشته باشند. کسانی قدرتمند هستند در این شرایط که هم کار کنند و هم تحصیل کنند و به‌واسطه آن‌ها قدرت هم به دست آورند و از همه خطوط زندگی‌شان استفاده کنند.

در کنگره60 توسط وادی‌ها به ما ابزار داده‌شده است. ورزش، کار و تحصیل ابزارهایی هستند که ما بتوانیم درست زندگی کنیم. امیدوارم از شرایطی که کنگره 60 برای ما فراهم نموده است بتوانیم به نحو احسنت استفاده کنیم و نوع نگاهمان را نسبت به خودمان، خانواده و جامعه عوض کنیم و به گذشته برنگردیم و نگذاریم تاریخ مجدداً تکرار شود.

دستور جلسه دوم در مورد سومین سال رهایی کمک راهنمای محترم محمد احمدی می‌باشد. محمد در سفر دوم وارد لژیون من شد، به‌واسطه ورزش کردن و قرار گرفتن در گروه‌های ورزشی من در سفر اول مقداری آشنایی با محمد داشتم. محمد برای جایگاهی که الآن قرار دارد بسیار تلاش نمود، محمد در سفر اول مانند باقی مصرف‌کنندگان یکسری به‌هم‌ریختگی و مشکلات داشت، ولی با تلاش و کوشش توانست از آزمون‌وخطاها عبور کند و کارهایی که در سفر دوم به او واگذار می‌شد با دقت و درستی تمام انجام می‌داد. محمد مشاور تازه واردین نیز بود و تلاش کرد تا به جایگاه کمک راهنمایی رسید.

من مجدداً تولد سه‌سالگی و جایگاه کمک راهنمایی را به او و خانواده محترمشان تبریک میگویم. از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودین از همه شما عزیزان متشکرم.

اعلام سفر مسافر:

آخرین آنتی ایکس تریاک و شیره، دوازده ماه و بیست‌و یک روز سفر کردم به روش DST، با شربت OT، به راهنمایی کمک راهنمای محترم آقای علیرضا عیوضی، رهایی سه سال و دو ماه.

خلاصه سخنان مسافر:

خدا رو شکر می‌کنم بابت اینکه در این جایگاه قرار دارم، من از روز اول همیشه استرس داشتم که وارد کنگره بشوم و چنین روزی رو نبینم. خدا رو شکر کنگره کار خودش را انجام داد و من به درمان رسیدم و ترک نکردم، چون بارها ترک کردم و بی‌نتیجه بود، و خیلی خوشحال هستم در کنار دوستان خوبی هستم و این‌ها رحمتی است که کنگره به من داده است. من دارای اوضاع خوبی بودم و به دلیل جهل و نادانی و مصرف مواد مخدر تمام زندگی‌ام را از دست دادم، و تصمیم به نقل‌مکان گرفتم.

خدا رو شکر به‌واسطه دوستانم راه کنگره را پیدا کردم. سفرم را شروع کردم و پس از رهایی در سفر اول وارد لژیون آقای عیوضی شدم. ایشان خیلی به من کمک کردند. آقای عیوضی الگوی رفتاری برای من بوده‌اند، و سعی کردم از ایشان الگوبرداری کنم. در ادامه توسط آموزش‌هایی که از کنگره و راهنمای گرامیم گرفتم توانستم کار مناسب، با شرایط خوب پیدا کنم وزندگی خود را به تعادل برسانم. از همسفرم بسیار تشکر می‌کنم. از اینکه به حرف‌های من توجه نمودین از شما عزیزان متشکرم.

همین طور جلسه لژیون سردار در شعبه ستارخان توسط اعضا دایر گردید.

 
 
تهیه و تنظیم: مسافران فرهاد و محمدحسین
عکاس: مسافر محمدحسین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .