English Version
English

گزارش جلسه لژیون سردار؛ با حضور دیده بان محترم آقای زرکش

گزارش جلسه لژیون سردار؛ با حضور دیده بان محترم آقای زرکش

جلسه لژیون سردار روز سه‌شنبه مورخ 98.04.18 با حضور دیده‌بان محترم جناب آقای زرکش در نمایندگی کرج برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر. ما همه اینجا آمده‌ایم تا حالمان خوب شود و خدمت حالمان را خوب می‌کند. چه اتفاقی می‌افتد وقتی خدمت می‌کنیم؟ سطح انرژی‌مان افزایش پیدا می‌کند و کسی هم که سطح انرژی‌اش بالا باشد حسش قوی‌تر کار می‌کند، با همان حس و انرژی است که خیلی اتفاق‌ها برای افراد می‌افتد. خداوند جایگاه هیچ‌کس را جابجا نمی‌کند. یا اینکه در جیب شخصی پول بگذارد یا به دیگری چیز دیگری بدهد، خیر این‌طور نیست بلکه از قانون خودش تبعیت می‌کند، کسانی که عمل سالم و صالح انجام می‌دهند و خدمت می‌کنند دارای انرژی هستند و بابت این امر است که تفاوت در افراد و زندگی‌شان ایجاد می‌شود.

زمانی بود که بنده خدمت می‌کردم و از دیگران انتظار داشتم ولی فهمیدم که فقط باید از خودم انتظار داشته باشم. اگر خدمت می‌کنید و شرایطی از زندگی‌تان که باید تغییر کند، تغییری نمی‌کند به این دلیل است که خودتان تغییر نمی‌کنید.

بنده همه‌جا این را می‌گویم در لژیون سردار حداقل هر عضو مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت کرده است ممکن است بعضی‌ها بیشتر هم پرداخت کرده باشند مثلاً 50 یا 100 میلیون یا حتی 1 میلیارد، این از فهمیدن کدام مسئله می‌آید؟ در اصل مملکتی که پول و سرمایه ندارد و آدمی که انرژی ندارد و شعبه‌ای که لژیون سردار قوی ندارد هر سه به یک‌شکل‌اند و هیچ‌کدام در جایگاه درست و خوبی نیستند.

ما شعبات را که بررسی می‌کنیم یک آیتم این است که اگر توان مالیشان نسبت به نیروی انسانی‌شان در نسبت خوبی قرارگرفته باشد در جمع‌بندی آن شعبه را توانمند ارزیابی می‌کنیم. خود ما فهمیدیم که باید خدمت مالی انجام بدهیم و این وظیفه ماست. پس شعباتی که افرادشان این مسئله را درک کرده‌اند شعبات داناتری هستند، آن‌هایی که این مسئله را درک نکرده‌اند تغییرات دیرتر برایشان اتفاق می‌افتد.

بنده خوشحالم که در شعبه تعداد کمک راهنماهای عضو لژیون بالا است.

جناب مهندس عرض می‌کردند که در شعباتی مشاهده می‌کنیم از یک لژیون 7 نفر عضو لژیون سردار هستند و از لژیون دیگری در همان شعبه  با همان سطح درآمدی و در همان منطقه شهر یک نفر عضو هم وجود ندارد و این مسئله و تفاوت به ایمان راهنما به خدمت مالی مربوط می‌شود.

کمک راهنماهایی که خودشان خدمت مالی می‌کنند و در لژیون سردار عضو هستند رهجویانشان هم به این امر تشویق می‌کنند البته نباید هیچ اجباری در کار باشد فقط باید برای افراد حقیقت مشخص شود و بعد آن افرادی که توانش رادارند حتماً خودشان داوطلبانه شرکت می‌کنند.

دستور جلسه این ماه لژیون سردار جذب در لژیون مالی، جاذبه و دافعه» است و این مسئله در مورد این است که بنده چگونه افراد را جذب کنم. چون ما نمی‌توانیم در لژیون سردار با همین منوال بمانیم و باید اولاً تعدادمان افزایش پیدا کند و بعد مبالغمان را افزایش بدهیم. حالا افرادی هستند که می‌توانند 5 میلیون تومان پرداخت کنند؛ عده‌ای هم هستند که می‌توانند 1 میلیارد تومان پرداخت کنند همشان هم می‌خواهند از خدمتشان لذت ببرند. شاید 1 میلیارد تومان برای بعضی‌ها پول خیلی زیادی باشد ولی برای بعضی‌ها اصلاً مبلغ قابل‌توجهی نیست.

رهانیدن سالیانه 10 حتی  نفر از دام اعتیاد برای سراسر دنیا کاری است مشکل اما در کنگره خیلی از کمک راهنماها این کار را می‌کنند و اصلاً کار عجیبی نیست.

در لژیون سردار همان‌طور که ما در آن حضور داریم خب خیلی‌ها می‌خواهند از ما هم جلو بزنند و این غیرممکن نیست ما وظیفه‌داریم تا آن‌ها را دعوت کنیم و حتماً این کار را انجام دهید. چون زمانی که کسی وارد لژیون سردار شود هرچقدر هم پول پرداخت کند از آن پول چیزی که به ما نمی‌دهند و شاید 100 میلیون برای من پول زیادی باشد ولی برای کنگره این پول هیچ است. ما 50 شعبه داریم و تا سال آینده قرار است 20 شعبه دیگر مثلاً به این تعداد اضافه شود خب این راه‌اندازی‌ها نیاز به  مکان و پول زیادی دارد.

بنده دوستی داشتم که در کار انرژی‌درمانی بود وقتی پیش او می‌رفتم این چیزها را باور نمی‌کردم اما یک‌بار دستم را گرفت و انرژی‌اش را احساس کردم و مطمئن بودم که چیزی وجود دارد، وقتی شما چیزی را احساس می‌کنید یا می‌بینید اوضاع خیلی متفاوت می‌شود ما کنگره را احساس کردیم و می‌دانیم کنگره کجاست و اگر نتوانیم این را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم متضرر شدیم پس باید بدون ترس و با تمام انرژی این کار را انجام دهیم.

در مورد مبلغ و نحوه پرداخت برای عضو شدن در لژیون سردار باید بگویم که حتماً مبلغ 5 میلیون تومان به‌صورت نقدی باید پرداخت شود و این مسئله برای این است که مطمئن شویم افرادی که وارد این لژیون می‌شوند ازنظر مالی توانمند هستند.

این مسئله مربوط به همه‌ی افراد با هر جایگاه مالی می‌شود، باید این را فهمید که می‌شود بخشنده بود؛ می‌شود پول را هم به‌راحتی بخشید. جناب مهندس در پیامشان برای لژیون سردار می‌گویند باید زندگی‌تان را هرس کنید تا شکل درستی بگیرید و ما باید منابع مالیمان را هرس کنیم. هیچ تفاوتی نمی‌کند بودونبود مثلاً 5 میلیون تومان و جالب اینجاست که بدانید وقتی این پول نیست منفعتش بیشتر از بودنش هست و این را باایمان کامل می‌گویم از دست دادن برخی پول‌ها به نفع ماست.

بنده خودم هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم روزی توان این را داشته باشم که بتوانم حتی 100 هزار تومان به کنگره کمک کنم اما بعد فهمیدم می‌شود خیلی بیشتر از آن‌هم بخشید. این را باید به خانواده و دوستان لژیونی و دیگران یاد بدهیم و خودم شخصاً این کار را انجام می‌دهم.

حضور در لژیون سردار نیازمند یک دانایی و توانایی است و بنده این حضور و بزرگی شمارا به شما تبریک میگویم.

 

 تایپ و ارائه گزارش: مسافر علی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .