English Version
English

كارگاه آموزشی ویلیام وایت(درمان سیگار) پارك نیلوفر آبی

كارگاه آموزشی ویلیام وایت(درمان سیگار) پارك نیلوفر آبی

جلسه چهاردهم از دوره نوزدهم کارگاه های آموزشی خصوصی ویلیام پارک نیلوفر آبی با استادی کمک راهنمای مسافر فرهاد، نگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه هفته دیده بان روز جمعه مورخ 98/04/07 راس ساعت 7 صبح آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان فرهاد هستم یک مسافر.

خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان هستم تا خدمت کنم و از نگهبان عزیز سپاسگزارم که به من این فرصت را عنایت فرمودند.

دستور جلسه در رابطه با هفته دیده‌بان است و امروز با توجه به حضور چند تن از دیده‌بانان عزیز در پارک سعی می‌کنم به‌صورت خلاصه صحبت نمایم.

دیده‌بان‌ها ستون‌های کنگره هستند. من خودم پس از چند سال حضور در کنگره اگر الآن بخواهم نام تک‌تک این عزیزان و سمت آن‌ها را بگویم ممکن است نتوانم به خاطر بیاورم ولی این 14 نفر بعد از آقای مهندس تمام‌وقت وزندگی خود را وقف کنگره و عملکرد مناسب کلیه نمایندگی‌های کنگره نموده‌اند.

مثلاً فعالیت نمایندگی‌های مختلفی که در استان خراسان رضوی به وجود آمدند نماد فعالیت‌های بانظم و دقیق کنگره و اعضای آن بوده است کاری که در یک سیستم اداری بسیار زمان‌بر خواهد بود و حتی شاید خیلی از مسافرین متوجه حجم کارکرد کنگره در کشور نشوند. این عزیزان بعد مسافت را تحمل می‌نمایند و با زحمت بسیار در نمایندگی‌ها حضور پیدا می‌کنند و کلیه امور را هماهنگ می‌کنند به‌نحوی‌که خیلی ها حتی متوجه آن نمی‌شویم.

بر ما مسافران واجب است که در 4 جشنی که برای قدردانی در طول سال در نظر گرفته‌شده است تا حدی که حس و حال ما را خراب نکند قدردانی کنیم و مبلغی که داخل پاکت بگذارم در وهله اول به زندگی خودم لطمه وارد نکند و یا مبلغ کمی بگذارم و درگیر عذاب وجدان بشوم. قدردانی به گفته آقای مهندس به سه شیوه قدردانی به قلب، کلام و عمل انجام می‌شود. دیشب هم همه عزیزان واقعاً در مراسم قدردانی سنگ تمام گذاشتند و جا دارد که از همه شما عزیزان تشکر نمایم.

از اینکه با سکوتتان به صحبت‌های من گوش فرا دادید ممنونم.

در پایان مسافر محمد از لژیون دوم ویلیام به راهنمایی آقای حجت نشان رهایی دریافت نمود.

نگارش متن: مسافر احسان لژیون دوازدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .