English Version
English

وادی دهم و تأثیر آن روی من با استادی آقای حسن

وادی دهم و تأثیر آن روی من با استادی آقای حسن

هفتمین جلسه از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران نمایندگی شمس، به استادی مسافر حسن و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حامد با دستور جلسه (وادی دهم و تأثیر آن روی من) مورخ 98/03/22 رأس ساعت 17 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

استاد در شروع با اشاره به گسترده بودن ابعاد وادی دهم و اینکه چندین جلسه می‌توان در مورد آن صحبت کرد جلسه را این‌طور ادامه داد؛ صفت ازنظر من یعنی آن چیزی که ماهیت هر شخص را تشکیل می‌دهد و به‌مرورزمان به وجود می‌آید این موضوع حتی در مورد اجسام و سایر جانداران نیز صادق است. به‌طور مثال بلندی یک کوه به‌مرورزمان و درگذر اعصار به وجود می‌آید. هر آن چیزی که جاری باشد مستعد تغییر است و تغییر را در ذات خود دارد. 
 

من در ابتدای ورود به کنگره 60 اعتقاد داشتم که صفت اعتیاد در انسان غیرقابل تغییر است، بار ها ترک کردن مواد مخدر آن‌هم به روش‌های مختلف برای من گواه این باور شده بود. بسیاری از مراکزی که درزمینهٔ اعتیاد کار می‌کنند نیز اعتقاددارند که صفت معتاد تا انتهای عمر با او همراه است، اما کنگره 60 اعتقاد دیگری دارد. ما در کنگره 14 وادی داریم به‌مثابه 14 فرمان یا دستورالعمل که یک تازه‌وارد با ورود به کنگره درواقع در ورودی دستگاهی قرار می‌گردد که این 14 وادی را به او آموزش می‌دهد و خروجی این دستگاه رهایی و تغییر صفات مصرف‌کننده است. یکی دیگر از لوازم تغییر صفت، خواست و قوه اختیار خود شخص است. من اگر در قعر تاریکی باشم می‌توانم باقدرت اختیار و خواست روی خود را به سمت نور بگردانم. از اولین نشانه‌ها و محرک‌ها برای تغییر صفت تغییر حس است. ما در کنگره 60 برای تغییر تزکیه راداریم که منجر به‌سلامت حس می‌شود و در ادامه ایمان سالم، عقل سالم، حس سالم و درنهایت عشق سالم را به ارمغان خواهد آورد.

تهیه گزارش: مسافر فرهاد رهجوی آقای نیما

تهیه عکس: مسافر سعید رهجوی سیروس

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .