English Version
English

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

هفتمین جلسه از دوره بیست و یکم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار جعفر، استادی  مسافر روح ا...و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه ( الهام از رمضان ) رأس ساعت 8:30 مورخ 98/02/13 در پارک طالقانی شروع به کار کرد. ضمنا چهارمین سال رهایی از سیگار مسافر فریبرز  رهجوی آقا مسعود را جشن می گیریم.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان روح ا... هستم مسافر سیگار
دستور جلسه این هفته و آخرین روز از این دستور جلسه الهام از رمضان است و ازآنجایی‌که اینجا لژیون سیگار است باید دستور جلسه را به سیگار ربط دهیم.
هدف از همه این دستور جلسات این است که ما اعتیادمان را درمان کنیم. در دنیا سازمان‌ها و مراکز زیادی وجود دارد که در زمینه مقابله با اعتیاد فعالیت دارند. چیزی که مهم است اینکه کنگره ۶۰، حدود ۲۰ الی ۳۰ سال از NGO ها و مراکزی که در این زمینه کار می‌کنند جلوتر است.
اما در مورد دستور جلسه، اکثر کتب ادیان مختلف در ماه مبارک رمضان نازل‌شده و آخرین آن‌ها قرآن است که در این ماه نازل‌شده است. ارتباط این ماه با کنگره این است که جناب مهندس در ماه مبارک رمضان سفر خود را شروع کردند و به‌نوعی رمضان تولد کنگره است و این موضوع برای ما ارزشمند است.
در مورد روزه گرفتن و فوایدش در همین حد بگویم که روزه گرفتن مثل گزینه برگشت به تنظیمات کارخانه تلفن همراه، برای ما عمل می‌کند.
ما در طول ۱ سال انواع غذاها و خوراکی‌های استاندارد و غیراستاندارد را مصرف می‌کنیم و بدنمان  برای دفع  چربی، سموم و مواد اضافی که از این مواد در بدن ما انباشته‌شده است، نیاز به استراحت و روزه گرفتن دارد که این ماه بهترین زمان برای این کار است و روزه گرفتن در قسمت صور پنهان نیز باعث تزکیه و پالایش  می‌شود.
اما در مورد قسمت دوم دستور جلسه که مربوط به چهارمین سال رهایی مسافر فریبرز است. راهنمای هردوی ما آقا مسعود هستند و چون ایشان در لژیون پزشکان رهایی داشتند، این مسئولیت سنگین را به من واگذار کردند.
من و آقا فریبرز هردو در یک لژیون بودیم و هر دو در یک روز به رهایی رسیدیم، در آزمون کمک راهنمایی شرکت کردیم و قبول شدیم در ادامه سفر سیگارمان  را شروع کردیم و رقابت سالمی باهم داشتیم و همین باعث شد تا امروز چهارمین سال رهایی را از سیگار آقا فریبرز را جشن بگیریم. من این روز را به راهنمایمان آقا مسعود، حضار محترم، آقای خدامی  تبریک می‌گویم و در آخر تبریک به آقای مهندس دژاکام که این بستر را فراهم نمودند.

در ادامه ۱۹ نفر مسافران( عباس،علی اکبر، میلاد، ابراهیم، محمد، شهباز، مهدی، یوسف، اصغر، داور، بهروز،حسن،دانیال،کامران،علی،توحید،مهران و جعفر نگهبان جلسه) ضمن مشارکت پیرامون دستور جلسه، تولد مسافر فریبرز را تبریک گفتند.

مشارکت ها:

مسافر میلاد: رمضان از سوختن می آید، امیدوارم در این ماه ناخالصی های درون خود را بسوزانیم و یکی از این ناخالصی ها سیگار است.

مسافر ابراهیم: الهام از رمضان نظم و انضباط است، تزکیه و پالایش و سوزاندن است سوزاندن ضدارزش ها در صورآشکار و پنهان، با ماده و بی ماده.
مسافر کامران(دستیار محترم دیده بان):
ما هر چیزی که داریم به واسطه آن اتفاقی بود که در ماه رمضان برای جناب مهندس افتاد و سفرشان را شروع کردند و بعد ها اتفاق ناگواری که افتاد و سکته کردند و باز آن اتفاق باعث شد تا راه درمان سیگار نیز توسط جناب مهندس پیدا شود. هر چیزیدر کنگره برای ما خیر است


تازه واردین:

 امیر، بابک، بهروز، جعفر، آروین و اصغر خود را معرفی نمودند که امیدواریم سفر خود را با موفقیت به اتمام برسانند.
 

مسافران سفر اول
مسافران حسین(۱ قطعه) ،یوسف(۱قطعه)،یوسف (۳قطعه)و اسد(۵ قطعه) اعلام سفر نمودند که امیدواریم شاهد رهاییشان باشیم.

مسافران سفر دوم:
علی(آزادی ۵ سال و ۷ ماه) و محمد(۵ سال و ۴ ماه) اعلام سفر کردند.

و در این قسمت رهایی آقا فریبرز را با شور و شوق فراوان جشن گرفتیم و پس از پایان مراسم، آقای فریبرز بدین شرح صحبت های نمودند.

اعلام سفر تولد:
سلام دوستان فریبرز هستم مسافر سیگار، آخرین آنتی ایکس سیگار، مدت ۱۰ ماه و ۳ روز به روش dst، دارو آدامس نیکوتین و به کمک راهنمایی آقا مسعود سفر کردم و در حال حاضر ۴ سال و ۱ ماه و ۲۳ روز است که رها هستم.

 

پیام تولد:

پیام من برای کسانی که تازه به لژیون سیگار وارد شدند این است که اگر در مسیر کنگره باشند و به روش dst ایمان داشته باشند، کار برایشان بسیار راحت خواهد بود.

من به دلیل شغلم شب‌ها بیدار بودم و رانندگی می‌کردم و رفیق تنهایی‌هایم سیگار بود و  سیگار را خیلی دوست داشتم. خوشبختانه یک مکان مقدسی به نام کنگره ۶۰ پیدا شد تا بتوانم اول مواد و بعد سیگارم را درمان کن، برایم سخت بود که از سیگار خداحافظی کنم، قبلاً این‌طور نبود که بشود در سفر اول وارد لژیون سیگار شد، حتماً باید ۱ سال از رهایی می‌گذشت تا بعد بتوان سفر سیگار را شروع کرد.

خوشحالم که در این جایگاه هستم، این حال خوش را مدیون کنگره هستم، از آقای مهندس و خانواده محترمشان به خاطر این بستر، از راهنمایان عزیزم آقا حسن و آقا مسعود به خاطر زحماتی که برای من کشیدند، از آقای خدامی و آقا کامران رک که برای لژیون سیگار زحمت می‌کشند، از آقا روح ا... عزیز که زحمت کشیدند و تشریف آوردند، از اعضای شعبه ابن‌سینا که حضور پیدا کردند و در آخر از همه شما عزیزان که امروز در این جشن شرکت کردید کمال تشکر را دارم.



 

شکر  شکر  شکر

با آرزوی موفقیت برای همه شما
تنظیم و گردآوری: مسافر مجتبی دبیر جلسه از شعبه ابن سینا

عکس : مسافر احسان

تعداد حاضرین: ۵۰ نفر/ مشارکت ها: ۱۹ نفر/ تازه واردین:۶ نفر/ اعلام سفر:۷ نفر

جمعه؛ پارک طالقانی؛ ۱۳ اردیبهشت ۹۸

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .