English Version
English

کارگاه آموزشی عمومی نمایندگی نیما یوشیج

کارگاه آموزشی عمومی نمایندگی نیما یوشیج

جلسه یازدهم از دور هفدهم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی مسافر رجب و نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری  مسافر حمید با دستور جلسه ( وادی هشتم و تأثیر آن روی من ( در تاریخ  98/1/29 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
 

امواج چون گرداب بر زمین فرود می آیند و آنچه برداشتی باشد با خود به امانت می برند و این جزء فرمان حاصل نمی گردد

سلام دوستان رجب هستم یک مسافر. 
از نگهبان جلسه آقا مصطفی و دبیر محترم آقا حمید تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. از استاد بزرگوارم آقا مهدی بابت تمام زحمات شان تشکر و قدردانی می کنم و جایگاه استادی لایق ایشان می باشد که با بزرگواری اجازه دادند که بنده در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم.
دستور جلسه امروز وادی هشتم:
با حرکت راه نمایان می شود. گاهی اوقات ما فکر می کنیم با سکون و ایستادن می توانیم مشکلاتمان را حل نماییم.
 
 
من برای خلاصی از اعتیاد شاید ماه ها و سال ها بدون حرکتی تفکر کردم، اما چیزی بدست نیاوردم تا زمانی که تصمیم گرفتم حرکت کنم، در مسیر که قرار می گیریم اتفاقات با شکوهی رخ می دهد و باعث شادمانی می شود. اگر به حرکت آب در رودخانه ها نگاه کنیم، تا زمانی که آب در حرکت و روان باشد تبدل به گنداب نخواهد شد اما اگر در گودالی ساکن و به دور خودش بچرخد تبدیل به مرداب و گنداب می شود. مسئله درمان اعتیاد هم برای همه ما این چنین بود تا خواسته  درمان نباشد و حرکتی نداشته باشیم کائنات هم برای ما قدمی بر نمی دارند، با دعا کردن و متوسل شدن هیچ گره ی باز نخواهد شد. باید تکلیفم  را با خودم روشن کنم آیا خواسته درمان در من وجود دارد یا خیر؟ اگر خواسته ی قوی برای درمان از اعتیاد داشتم باید حرکت کنم، اگر من به این باور برسم که واقعا مشکل دارم و باید راه حلی برای آن پیدا کنم پنجاه درصد راه را طی کردم و باید مسئولیت بوجود آمدن آن مشکل را بپذیریم.پس بعد از داشتن  خواسته قوی باید در مسیر درمان سعی و تلاش کنم و طبق پروتکل DST حرکت کنم و تمام فرامین و دستورات راهنما در مورد درمان اعتیاد را اجرایی کنم و بهانه جویی نداشته باشم. برای رسیدن به هر هدفی باید هزینه آن را پرداخت کنم و خسارت های گذشته را جبران نماییم چون به واسطه مصرف مواد، خواسته یا ناخواسته خسارت های زیادی به خودمان و خانواده و جامعه وارد کردیم. زمانی ما می توانیم به رهایی و روشنایی برسیم که از تاریکی کامل خارج شده باشیم.امروز در جلسه عمومی قرار داریم  و خانواده های ما اینجا حضور دارند، این عزیزان با مصرف مواد ما سالها سوختند و ما بخاطر خمر نتوانستیم حس کنیم.
 
 
 

در ادامه جلسه به مسافر حسین از لژیون سوم به کمک راهنمای مسافر وحید نشان شش ماه رهایی اهداء گردید

همچنین در این جلسه به مسافر امرالله از لژیون پنجم به کمک راهنمای مسافر حامد نشان شش ماه رهایی اهداء گردید

در این جلسه به تعدادی از مسافران شعبه نیما یوشیج بهشهر، با سپاس از حضور در همایش گفتمان سازی اجتماعی و صیانت از بهبود یافتگان مواد مخدر منطقه یک کشور_ساری 1397

از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تقدیر نامه اهداء گردید.

 

تهیه و تنظیم گزارش:مسافر علی (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .