English Version
English

گارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی

گارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی
اولین جلسه از دوره هفتادویکم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60  ویژه آقایان مسافر ، در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه " وادی هشتم و تاثیر آن روی من " با استادی  " مسافر محمد " و نگهبانی " مسافر حسین " و دبیری مسافر فریدون " در روز شنبه مورخ 98/01/24 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 
 
سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم مسافر

اول‌ از همه از راهنمای عزیزم تشكر می‌کنم که هر آنچه امروز هستم را مدیون ایشان هستم.برای من معنی وادی هشتم راهنمای عزیزم آقا هادی بودن چرا که اگر نبود اصلا حرکت نمیکردم.

دستور جلسه وادی هشتم و تأثیر آن روی من

من اوایل باحال خراب وارد كنگره شدم و هیچ باور خوبی به سیستم اینجا نداشتم و منتظر بودم یكی بیاید برای من یک کاری انجام بدهد و حال من را خوب بكند و با خودم می‌گفتم چرا راهنما نمی‌تواند كمكم كند و مدت سه ماه زمان گذشت و تازه فكر می‌کردم كه ره‌جوی خیلی خوبی هستم چون منظم بودم و نمرات امتحانم بالابود ولی هیچ اتفاق خوبی برایم نمی‌افتاد گفتم شاید هنوز وقتش نیست و فرمانش صادر نشده است.تا اینکه گذشت و من به وادی هشتم رسیدم ،با حرکت راه نمایان می‌شود.به قول استاد امین من تا زمانی که تلاش نکنم نمی‌توانم به آن چیزی که مدنظرم هست برسم دقیقاً هدف وادی همین است تا زمانی كه من تصمیم به حركت نگیرم هیچ اتفاقی نمی‌افتد ،باید تصمیم می‌گرفتم ،باید حركت می‌کردم تا از تاریکی‌ها خارج می‌شدم.

حالا كه به درمان رسیدم باید جبران خسارت از خودم و خانواده‌ام و جامعه‌ام بكنم. همین‌که در خیابان با مردم خوب برخورد كنم و زباله نریزم می‌توانم با تغییری كه كردم معلم خوبی برای كسانی باشم كه من را می‌بینند. مهم این است كه خواستش را داشته باشم و می‌خواهم به درمان برسم یا اینكه فكر می‌کنم كه می‌خواهم به درمان برسم و بین این دو خیلی تفاوت است و باید بهایش را بپردازم و تلاش كنم. میگویند بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه. شما هر خواسته واقعی داشته باشید به آن می‌رسید و درنهایت راه نمایان می‌شود.

ممنون از اینكه به صحبت‌هایم گوش كردید.

 
تنظیم کننده وبلاگ: محمدرضا (لژیون 9)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .