English Version
English

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات (ویلیام ال وایتدر  روز سه‌شنبه تاریخ 97/11/25 در نمایندگی ارتش به راهنمایی مسافر رضا (لژیون1)

خلاصه سخنان استاد:

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است، دوستان تنها پیوند محبت ما را به یکدیگر متصل نگاه خواهد داشت.

بسیار خوشحالم که در جمع شما عزیزان و دوستان هستم. امروز روز جالبی است از جهت اینکه این جلسه آخر لژیون ویلیام وایت در این مکان هست و به امید خدا باقی جلسات در هفته‌های آینده را در جای جدید برگزار خواهیم کرد. من خاطرات بسیاری از این ساختمان نمایندگی دارم و از ابتدای آماده‌سازی اینجا حضور داشتم تا به امروز اما همان‌طور که همیشه گفته‌ام همه‌چیز در کنگره ۶۰ یک درس است و می‌توان از آن آموزش گرفت و به دانایی خود افزود، آموزش این روزها و لحظات، گذشتن است من باید بیاموزم که ساکن نباشم و مدام در حال رشد باشم تا درجا نزنم همان‌طور که کنگره ۶۰ از آغازش تا به امروز بسیار وسیع و گسترده شده است و این روند دائم و بدون وقفه در حال انجام است.

مطمئناً کنگره ۶۰ رو به عقب باز‌نمی‌گردد و من باور دارم که جای جدید منتظر ورود کنگره و رخ دادن اتفاقات خوبی همچون رهایی‌های بیشتر است، همان‌طور که می‌دانید در محل جدید از فضای بسیار بیشتری برخوردار هستیم و طبیعتاً نفرات بیشتری را جذب خواهیم کرد و چه‌بسا افراد مصرف‌کننده و ناامیدی که منتظرند تا دری رو به آن‌ها گشوده شود و جابه‌جایی ما این فرصت را در اختیار آن‌ها بگزارد. به‌هرحال همان‌طور که گفتم من باید از یکسری از چیزهایی که به آن‌ها وابسته هستم بگذرم تا چیزهای بهتری را به دست بیاورم، درست مانند گذشتن از لذت سیگار کشیدن که بعدازآن سلامت، شادابی، حیاط پاک و جدایی از این ضد ارزش است.

خلاصه سخنان آقای ایمان:

از آقای رضا سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من نهادند. در ابتدا باید بگویم که از این جابه‌جایی بسیار خرسندم و خوشحالم که به‌جایی بزرگ‌تر و بهتری نقل‌مکان می‌کنیم و من باید بدانم که جای بهت، مسئولیت و جدیت بیشتری را طلب می‌کند که به امید خدا همین اتفاق هم خواهد افتاد، وقتی به این چهار سال و هفت ماه می‌اندیشم می‌بینم چه افرادی با چه مشکلات و تخریب‌های زیادی در اینجا حضور پیدا کردند و به رهایی رسیدند و درست در روبروی آن افرادی بودند که این مشکلات را نداشتند اما به درمان و رهایی نرسیدند و رفتند.

دستور جلسه این هفته (وظایف راهنما و رهجو) است. در ابتدا برای فهم یک مطلب باید معنی لغت به لغت آن را دانست مثلاً رهجو یعنی چه؟ رهجو جوینده راه است کسی که تشنه به دست آوردن چیزی است و به خاطر آن قدم درراه می‌گزارد، نکته‌ای که من باید بدانم این است که من در کنگره هستم تا بتوانم مسائل و مشکلات پیرامون خود را حل کنم و برای همین یک رهجو باید وظایف خود را به‌درستی بداند و به آن‌ها جامه عمل بپوشاند برای مثال امروز دیر حاضر شدن در جلسه وظیفه من نیست بلکه به‌موقع حاظرشدن وظیفه من رهجو است.

یک رهجو یک تا دو ماه زمان لازم دارد تا در چهارچوب کنگره ۶۰ قرار بگیرد اما اگر از این میزان زمان بگذرد و او نتواند خود را درراه و مسیر کنگره ۶۰ قرار دهد مسلماً هرروز کار دشوارتری روبه‌رو خواهد بود و ممکن است که در اثر این ناهمگونی، از مسیر کنگره و جایگاه رهجو خارج‌شده و به مقصد خود نرسد.

 

نگارنده: مسافر روزبه
عکاس:مسافر محمد حسین
تهیه و تنظیم:مسافر محمد حسین
منبع:کنگره60؛نمایندگی ارتش

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .