English Version
English

گفت و گو با مسافر نادر فراهانی نگهبان ورزش کشتی کنگره 60؛ خبرگزاری البرز ورزشی

گفت و گو با مسافر نادر فراهانی نگهبان ورزش کشتی کنگره 60؛ خبرگزاری البرز ورزشی

خبرگزاری البرز ورزشی/نادر فراهانی خود از جمله کسانی است که روزگاری از قهرمانان خوب کشتی در رده های پایه بوده، تشویق به استفاده از مواد نیروزای غیرمجاز و تاثیر مخربی که این داروها بر جسم و جان وی گذاشت تا اینکه به مدد کنگره ۶۰ و به روش مهندس دژآکام بنیانگذار این نهاد مردمی از وادی اعتیاد به زندگی عادی بازگشت.

فراهانی در همین رابطه به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: یکی از روش های موثر رفع اعتیاد که در کنگره ۶۰ نسبت به آن توجه ویژه می شود، استفاده از نیروی تاثیرگذار ورزش است. در همین راستا کسانی که از مرز تباه کننده اعتیاد بازگشته اند به ورزش کردن و فعالیت های جسمانی تشویق می شوند به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۸ رشته ورزشی علاقمندان مربوطه را جذب خود کرده و بسیاری از آنان که از دام اعتیاد رهایی یافته اند عرصه ورزش را برای تقویت روح و جسم انتخاب کرده اند. در همین راستا من که زمانی در عرصه کشتی فعالیت داشتم بار دیگر رو به این ورزش آوردم و اکنون حدود ۴ سال است که به همراه جمعی از آنان که از اعتیاد بازگشته و پاک شده اند هفته ای سه جلسه در سالن کشتی توفیق تمرین می کنیم.


 

وی ادامه داد: در این امر خیر مسئولین فدراسیون و هیات کشتی استان تهران خصوصا عبدالله عزیزی و امیر تهرانی رئیس و نایب رئیس هیات ما را یاری داده و با در اختیار گذاشتن سالن توفیق حمایت خود را از کسانی که بار دیگر به عرصه زندگی و ورزش بازگشته اند اعلام کرده اند.
در عکس فوق ورزشکاران کنگره ۶۰ به همراه جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان اسبق کشتی از جمله الله مراد زرینی، داریوش واعظی، صفر سعادتی و پیمان گل محمدی دیده می شوند.

لینک منبع خبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .