English Version
English

دل نوشته؛ شوق خدمت

دل نوشته؛ شوق خدمت

شوق خدمت

حدود 10روز است که از رهایی من از دام اعتیاد می‌گذرد و حال بسیار خوبی دارم من قبل از ورودم به کنگره با 13 سال تخریب شیشه،به‌هیچ‌وجه باور به درمان نداشتم و حتی روزهایی را برنامه‌ریزی می‌کردم که چطور هزینه مصرف مواد بقیه عمرم را تهیه کنم و همیشه درگیر این مسئله بودم تا این‌که وارد کنگره60 شدم .

حتی با ورودم به کنگره در اوایل سفر ناامیدی و ایمان به درمانم برطرف نشد اما باگذشت زمان و آموزش‌هایی که کنگره به من داد و خواست خودم،توانستم با تفکر،حرکت خودم را آغاز کنم .

به نظر من یک مسافر که وارد کنگره60 می‌شود و سفر خود را آغاز می‌کند اگر آموزش‌ها را جدی بگیرد چند ماه بعد از سفرش ذهنش به زندگی و چطور زندگی کردن در ادامه راه، به‌خوبی باز می‌شود .

من در اوایل سفرم این راه را جدی نگرفتم و فقط برای رفع تکلیف می‌آمدم و می‌رفتم و از راهنمایی‌های استادم ساده رد می‌شدم اما روزی با خودم تصمیم گرفتم با تمام قدرت در این راه قدم بردارم و بامطالعه کتاب‌ها و نشریات و استفاده از راهنمایی‌های استادم،فهمیدم که این راه همان راهی است که می‌تواند من و خانواده‌ام را به آرامش برساند.

طوری شده بود که دو روز قبل از پخش سی دی هفته در لژیون سی دی را گوش‌داده و می‌نوشتم چند سی دی بود که من را به راه مستقیم برگرداند یکی سی دی که چی؟از جناب مهندس و سی دی موج و ذره،از استاد امین.

در سی دی که چی؟تمام اشتباهات گذشته خودم را برایم زنده کرد که اگر که چی؟را اول یا آخر هر کاری قرار می‌دادم و تفکر می‌کردم هیچ‌کدام از اشتباهات را نمی‌کردم من با گذشته کاری ندارم و تمام سعی خودم را می‌کنم که بعدازاین تمام‌کارهایم را با تفکر انجام دهم که بعد دچار ندامت نشوم.

((صفت گذشته در انسان صادق نیست، چون جاری

است و توأم با رفتن و رسیدن آن را کامل می‌نماییم )) 

درسی دی موج و ذره،من در اوایل سفرم چون بی‌حوصلگی بر من غلبه کرده بود فقط یکی از جلسات را می‌نشستم یا لژیون یا جلسه و یا بلعکس ولی با گوش دادن این سی دی تلنگری به من زد که برای یک هفته هر دو جلسه (جلسه و لژیون) را تجربه کردم و آنجا بود که فهمیدم هرکدام بجای خودآموزشی برای من هستند و از تجربیات دیگران برای خودم استفاده کردم و نتیجه بسیار خوبی داد.

مدت 7 ماه از سفرم گذشته بود که شوق خدمت کردن مرا فراگرفته بود و من از جارو کردن و چیدن صندلی‌ها و نگهبانی نظم انرژی لازم را می‌گرفتم تا اینکه در اواخر سفر خدمت در سایت به من پیشنهاد شد و من با شوق فراوان از آن استقبال کردم.

هر انسانی در زندگی‌اش مشکلات فراوانی دارد ولی چون ما آموزش لازم را ندیده‌ایم حل مشکلات برایمان سخت و دشوار است اما من با آموزش‌های کنگره60 آمادگی مقابله با هر مشکلی را پیدا کردم و فهمیدم که مشکلات می‌آیند تا ما بزرگ و مستحکم شویم شاید مشکل را تمام و کمال نتوانیم حل کنیم ولی از آن مشکل هم رد نمی‌شویم و تمام تلاش خود را برای حل آن مشکل می‌کنیم و تمام این‌ها وقتی به ثمر می‌رسد که ما آموزش‌های کنگره60 را کاربردی کنیم.

به نظر من هر مسافری که در طول سفرش به مشکلی برمی‌خورد،با خدمت و حضور مؤثر در شعبه می‌تواند کمی از بار مشکلش کم کند چون ما مسافران برای حال خوش خودمان هر کاری که از دستمان بربیاید در کنگره انجام می‌دهیم.

به امید روزی که تمام انسان‌ها راه روشنایی را تجربه کنند و به آرامش برسند.

 

دل نوشته:مسافر مهدی لژیون 17
تنظيم:مسافرعباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .