English Version
English

خدمت در جایگاه لژیون مالی؛گفتگو با دیده بان آقای زرکش

خدمت در جایگاه لژیون مالی؛گفتگو با دیده بان آقای زرکش

ابتدا خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید.

سلام ‌ علیرضا هستم یک مسافرآخرین آنتی ایکس مصرف تریاک و شیره ۹ ماه و ۱۵ روز سفر کردم راهنمای خوبم آقای محمد صداقت رشته ورزشی راگبی، ایروبیک و شنا مدت رهایی ۱۴ سال .

کمی در مورد جایگاه لژیون مالی بفرمایید.

در کنگره 60 جایگاه‌های خدمتی داریم. در هر جایگاهی به‌اندازه همان خدمت باید تأثیرگذار باشیم. جایگاه‌ها باعث رشد و تغییرات در ما می‌شود. با قدمی که برمی‌داریم تا به قدم دیگری برسیم. موظف هستیم که خودمان را در آن جایگاه آباد نماییم. در کنگره یاد می‌گیرم که این آبادانی به وجود نمی‌آید، مگر اینکه ما اطراف خودمان را آباد نماییم. جامعه‌ای آباد است که من از آباد شدن خانه همسایه‌ام لذت ببرم و کمک نمایم و این رابطه دوطرفه باید باشد. خدمت مالی هم یک نوع جایگاه خدمتی است و یک شهروند واقعی باید جانی و مالی خدمت نماید . شهروند که مالیات خودش را پرداخت می‌کند یک شهروند پویا هست.

اگر کسی بخواهد عضو لژیون مالی شود، چه‌کاری باید انجام بدهد؟

در این لژیون افرادی که در سفر اول و سفر دوم قرار دارند، می‌توانند شرکت کنند. حق عضویت به‌صورت سالیانه مبلغ پنج میلیون تومان است. فردی که در سفر اول قرار دارد با پرداخت مبلغ فوق‌الذکر، می‌تواند عضویت خود را رزرو کند و به‌محض ورود به سفر دوم، اجازه شرکت در لژیون مالی را خواهد داشت. تفکر کنگره 60 بر این مبنا است که همه اعضا در همه زمینه‌ها بایستی مشارکت داشته باشند. بر همین اساس، هفته‌ای به نام جشن گلریزان تعیین‌شده است و تمام اعضای کنگره با هر توانایی می‌توانند در این جشن شرکت کنند. من توصیه می‌کنم که همه اعضا با هر میزان از توانایی مالی در این امر مشارکت داشته باشند. مهم نیست که چه مبلغی را پرداخت می‌کنند، مهم این است که در این بازی نقشی داشته باشند. آقای مهندس دژاکام بازیگردان نیست، بازیگر خوبی است. اگر همه ما از تفکر کنگره 60 استفاده می‌کنیم به این دلیل است که مهندس دارد بازی می‌کند و ما هم باید نقش خود را بازی کنیم؛ اما یک‌چیز را فراموش نکنیم، خداوند بر همه امور بینا و تواناست؛ اگر چیزی را می‌خواهیم بدهیم و من معتقدم که هر چیزی را که بدهیم، قطعاً به ما پس داده خواهد شد، بهترینش را بدهیم.

نظرتان نسبت به شعبه آزادی و نوع برنامه‌ریزی و اجرا در کنگره ۶۰ چگونه است ؟

در شعبه‌های مختلفی حضور داشتم در همه شعبه‌ها کنگره ۶۰ را احساس می‌کنم‌ حسی که وجود دارد انرژی که وجود دارد و این حس خوب را در این شعبه هم دریافت می‌کنم و رشد خوبی را داشته است که این فضا را به وجود آورده‌اند دست‌به‌دست این مکان مقدس را به چرخش گذاشته‌اند ولی ما همیشه صاحب‌خانه هستم و هم نیستیم ، گذشتگان به ما سپردند در این هسته باید به زیبای عمل کنیم که وقتی‌که نیستیم ‌بازهم باشیم نظر به اینکه شما دیده‌بان لژیون مالی هستید دوستان در شعبه آزادی چه همتی می‌توانند داشته باشند تا مکان دیگری را محیا نماییم؟ امسال در کنگره ۶۰ کل اعضای شعبه‌ها و خانواده همت عالی داشته‌اند با شرایط موجود اقتصادی هم تلاش کرده‌اند که سبد لژیون مالی سبد پر باری باشد خدا قوت و دست مریضات به بچه‌های لژیون مالی و تک‌تک اعضای کنگره ۶۰ که هرکدام بر اساس توانمندی و دانستنی که داشتند کمک کرده‌اند شعبه آزادی هم سعی بر این کمک‌ داشته است و لژیون مالی هم در این شعبه تشکل شده است که امسال آغاز به کار نمود امیدوارم تعداد نفرات در سال بعد زیاد باشد .

فرمودیدکه شعبه آزادی یک سال دیگر باید به فکر مکان دیگری باشد است با آن مجموعه پولی که دارد باکم کاستی که داریم آیا از طریق کنگره ۶۰ حمایت می‌شود ؟

تصمیم‌گیرنده در این زمینه خود آقای مهندس است وقتی صحبتی از کنگره ۶۰ می‌شود یعنی خود آقای مهندس ، یه شعبه‌ای باید به توانمندی برسد که خودش ،خودش را تأمین بکند شعبه آزادی باید تمام تلاشش را بکند تا در لژیون مالی پایه‌هایش را مستحکم کند و بتواند زمینی را خریداری بکند و این را مطمئن شدم که آقای مهندس همیشه در حال کمک است. در پایان اگر نکته‌ای را می‌خواهید عنوان کنید بفرمایید: کسی که خدمت مالی می‌کند، باید این خدمت را خودش هم احساس کند؛ یعنی من که دارم خدمت مالی می‌کنم، جوری باید خدمت کنم که حساب بانکی‌ام هم خدمتم را بفهمد؛ اگر انرژی کمی هزینه کنم، انرژی از معادل همان میزان بهره‌مند می‌شود . از عزیزانی که در این قضیه شرکت می‌کنند، خواهشی دارم که سعی کنند تا با عدد ورقمی وارد شوند که آن عدد را احساس کنند؛ خداوند می‌فرماید که قسمتی را از مالتان جدا کنید که من زنده‌اش کنم. می‌گوید که پرسودترین معامله با من انفاق و بخشش است

از اینکه این فرصت را در اختیار بنده قرار داده‌اید کمال تشکر رادارم.

گفتگو :مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .