English Version
English

گزارش تصویری از مراسم اهدای جوایز برگزیدگان جام سردار؛ چهارشنبه 1397/11/17

گزارش تصویری از مراسم اهدای جوایز برگزیدگان جام سردار؛ چهارشنبه 1397/11/17

روز چهارشنبه مورخ هفدهم بهمن‌ماه 1397، کمانداران برتر جام سردار، به همراه استاد آجر لو (مربی کمانداران کنگره 60)، در شعبه آکادمی حضور پیدا کردند و جوایز خویش را از دستان پر مهر آقای مهندس دریافت نمودند. این مسابقات در طی مدت دو ماه ونیم، با حضور 41 نفر از کمانداران کنگره 60 در قالب پنج تیم، در مسافت 18 متر و به صورت رفت‌وبرگشت برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم DSAP  مقام اول، تیم OT مقام دوم و تیم DST مقام سوم را کسب نمودند.

  

در ابتدا آقای مهندس، از مربی کمانداران کنگره 60 جناب آقای آجورلو تشکر نمودند. بعد از سخنان استاد آجورلو، مسافر حمید غفاری سر داور و مسئول برگزاری این مسابقات، در مورد این دوره از مسابقات جام سردار و نحوه مشخص شدن تیم اول و دوم گزارش دادند.

قابل‌ذکر است که تیم اول و دوم طی رقابتی تنگاتنگ به علت امتیاز مساوی اقدام به برگزاری  مسابقه حذفی دوم منجر که مجدداً نیز در امتیازها برابر شدند و در نهایت در رقابت در مرحله تیر تای نیز با توجه به امتیاز برابر، در نهایت نزدیک‌ترین تیر به مرکز هدف، برنده مسابقه را تعیین نمود.

اعضای تیم DSAP متشکل از 8 نفر از کمانداران خانم و آقا، هر کدام مبلغ یک صد و پنجاه هزار تومان و در مجموع یک میلیون و دویست هزار تومان جایزه نقدی و اعضای تیم OT هم که 9 نفر بودند هر کدام مبلغ 80 هزار تومان جایزه نقدی، در مجموع هفت‌صد و بیست هزار تومان دریافت کردند.

در این دور از مسابقات، جمعاً مبلغ یک میلیون و نهصد و بیست هزار تومان جایزه نقدی تقدیم کمانداران شد.

 
 
 
 
 
 
 

سپس آقای مهندس، از سر داور و مسئول برگزاری مسابقات مسافر حمید غفاری، همچنین خانم نرگس مسئول بخش فنی و میز D-O-S و کمک‌داور این دوره از مسابقات همسفر ریحانه تقدیر نمودند.

 

 

عکاس: همسفر زینب

تنظیم گزارش: همسفر زینب

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .