English Version
English

اطلاعیه شورای شعر و ترانه کنگره 60 برای علاقه مندان به شعر

اطلاعیه شورای شعر و ترانه کنگره 60 برای علاقه مندان به شعر

با سلام

برخی از مصوبات شورای شعر کنگره 60، برای اطلاع علاقه مندان به شعر و عزیزانی که آثار خود را برای بررسی و قرار گرفتن بر روی سایت ارسال می نمایند، بیان می گردد. لطفا کسانی که آثار خود را ارسال می نمایند به این موارد توجه نمایند:

1. لطفا ترجیحا آثار خود را در یک فایل (WORD) تایپ نموده و آن را به صورت پیوست ایمیل نمایید. لطفا تا جایی که امکان دارد آثار خود را در محیط ایمیل تایپ نفرمایید.

2. در فایل ارسالی درج اطلاعات زیر ضروری می باشد:

             الف) نام

             ب) نام نمایندگی و شماره لژیون

             ب) سفر اول / سفر دوم- مدت رهایی

3. اشعار ارسالی از طرف مسافران سفر اول بر روی سایت قرار نمی گیرد، تا زمانی که انشالله سفر خود را با موفقیت به پایان برسانند.

4. مسافران سفر دوم که تمایل به شرکت در جلسات شورای شعر را دارند و حد اقل دو شعر از آنها بر روی سایت قرار گرفته است، با ارسال ایمیلی حاوی مشخصات(نام، مدت رهایی، نمایندگی، شماره لژیون) و همچنین پیوست کردن آثار ایشان که بر روی سایت قرار گرفته، تمایل خود را اعلام نمایند. 

آدرس ایمیل شورای شعر کنگره 60 :       c60.shear@gmail.com

5. علاقه مندان به ارسال شعر، مقالات آموزشی نکات فنی شعر را حتما مطالعه و پیگیری فرمایند.

آموزش نکات فنی شعر به زبان ساده - مقاله شماره 1

 
6اشعاری که مضامین آن به طور مستقیم در رابطه با موضوعات مربوط به کنگره و در راستای جهانبینی کنگره 60 است در اولویت قرار دارند.
 
7. آثار ارسال شده در شورای شعر و ترانه بررسی می گردد و در صورت نیاز به اصلاح، مجددا برای اصلاح به صاحب اثر عودت داده می شود. شاعران و علاقه مندان به شعر می توانند آثار خود را پس از اصلاح مجددا برای بررسی و قرار گرفتن بر روی سایت ارسال نمایند. طبیعی است در این راستا پشت کار و عشق به دانستن و یافتن مورد انتظار است.
 
 

با احترام

شورای شعر و ترانه کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .