English Version
English

گزارش تصویری از فعالیت های ورزشی و آموزشی کنگره 60 در پارک طالقانی

گزارش تصویری از فعالیت های ورزشی و آموزشی کنگره 60 در پارک طالقانی

یک جمعه سراسر  انرژی دیگر برای اعضای کنگره 60 در پارک طالقانی رقم خورد، همسفران و مسافران فعالیت های آموزشی و ورزشی خود را از ساعت 8 صبح آغاز نمودند.

جلسات لژیون ویلیام ال وایت ( درمان سیگار) رأس ساعت 8:30 با دستور جلسه ( ازدواج ) آغغاز به کار نمود این جلسات هر هفته سر ساعت مذکور برگزار می گردد و مسافران خواهان درمان سیگار می توانند در این جلسات شرکت نمایند و لازم به ذکر است که که در بخش همسفران نیز جلسات ویلیام ال وایت ( درمان سیگار و قلیان) برگزار می گردد.

فعالیت و مسایقات ورزشی در رشته های مختلف اعم از والیبال، فوتبال، طناب کشی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، بسکتبال و شطرنج و غیره از ساعت 8 صبح فعالیت خود را آغاز می نمایند، اما کار بسیار خوبی که در کنگره 60 و پارک طالقانی رخ داده  عزیزانی  که خواهان فراگیری یکی از رشته های ورزشی مذکور هستند می توانند در محل مخصوص برگزاری رشته های ورزشی حاضر شوند و زیر نظر اساتید و مربیان ورزش مورد علاقه خود را آموزش ببینند.

ورزش باستانی فعالیت آموزشی خود را در قسمت مرشدی و تمام رشته های این ورزش پهلوانی  از ساعت 8:30 الی 9:30 آغاز می نماید و سپس تمام ورزشکاران با نوای گرم مرشد رضا پیرایی شروع به فعالیت ورزشی می نمایند .

تهیه و تنظیم گزارش: مسافر رضا جدیدی

عکاسان: مسافران رضا و حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .