English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی وحید ویژه همسفران

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی وحید ویژه همسفران

روز دوشنبه مورخ 97/10/16 سیزدهمین جلسه از دور شانزدهم  سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ به نمایندگی وحید ویژه همسفران با استادی همسفر خانم معصومه و نگهبانی همسفر خانم ندا و دبیری همسفر خانم ناهید با دستور جلسه کمک من به کنگره و کمک کنگره به من  راس ساعت 15 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

کمک کنگره به من و کمک من به کنگره شامل دو قسمت می‌شود. همان‌طور که در حرمت‌ها اشاره‌شده است، کنگره مکان امن و مقدسی است، کنگره یک‌راه است، کنگره یک تفکر است. زمانی که من معصومه وارد کنگره شدم با یک حال خراب با دنیایی از ناامیدی، غم ، اندوه ، چه کنم ها ، سرخوردگی‌ها ، دل‌نازکی‌ها بودم دیگر تحمل هیچ حرفی را نداشتم. با آن حال خراب وارد کنگره شدم وقتی وارد این فضا شدم تمام اعضا مرزبان ، راهنما  و تمام بچه‌های خدمت گذار همگی با آغوش باز از من استقبال کردند و من واقعاً محبت خالص و ناب را در کنگره و این فضا به دست آوردم. آرام آرام آرامش وارد وجودم شد و با آموزش‌های کنگره یخ‌های من آب شد. 

کنگره به نظر من دانشگاه سالم زندگی کردن است، دانشگاهی که سالم زندگی کردن را به من آموخت. من اگر تا فوق دکتری هم‌درس می‌خواندم اما اگر یاد نمی‌گرفتم چطور زندگی کنم هیچ زمانی به آرامش نمی‌رسیدم و آموزش‌های کنگره آرامش را به من عطا کرد و باعث شد دوباره متولد شوم و معصومه دیگری متولد شود. قسمت دوم دستور جلسه کمک من به کنگره ، زمانی که من آموزش‌ها را گرفتم تمام آموزش‌ها را کاربردی کنم.باید بپذیرم معصومه‌ای که متولد شد البته هزار برابر بهتر از معصومه قبلی است. باید چراغ‌دار این راه بشویم برای آیندگانی که در تاریکی‌ها هستند چون تا دنیا هست هم ارزش هست و هم ضد ارزش دنیا بر پایه اضداد است، آموزش‌ها در جریان است و من باید به‌روز باشم. از ذرات جرقه روشنایی ، وسعت و معنا پیدا می‌شود.هرکدام از ما همسفرها یک جرقه هستیم که به این روشنایی وسعت می‌دهیم. 

تایپ :همسفرخاطره
عکس: همسفر لیلا
تنظیم:همسفر احمدی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .