English Version
English

لژیون روز جمعه، تولد یکسال رهایی خانم مطهره

لژیون روز جمعه، تولد یکسال رهایی خانم مطهره

سردار: گناه کاران ‌واقعی را دل سوختن خطاست .

یعنی ‌کسی که خطا و گناهی میکند حتما باید عواقبش را ببیند چون باعث ارتقاء او میشود اما وقتی من‌ اون بار را روی دوش خودم‌ میگذارم ‌حالم‌ خراب میشود ، کاری نمیتوانم برای او انجام‌ بدهم جز اینکه جلوی پیشرفت و رشدش رو گرفتم . این‌ برای من‌ خیلی نکته خوبی داشت .

 

راهنمای محترم سرکار خانم ‌اعظم:
جهان بینی ورزش یعنی زمانی که من همسفر هستم یا حالا که مسافر نیکوتین هستم به این باور برسم که ورزش چه کمک هایی به من میکند و در کنگره گفته میشود که ورزش مکمل درمان ما است ، من‌ حتما باید یک رشته ورزشی داشته باشم ، که خدا رو شکر در لژیون ویلیام اکثر بچه ها ورزش دارند ، من هم تنیس روی میز کار میکنم با وجود اینکه تا حالا راکت به دست نگرفته بودم ، اما حالا یاد گرفته ام . و خواهشم ‌این است که از این به بعد بیشتر به کمک، به ورزش توجه داشته باشیم .

صحبت های راهنمای محترم‌ سرکار خانم‌ جلالی در خصوص گره مسئولیت 2 :

تمام‌ سی دی ها برای این ‌است که ما بتوانیم مسیرمان را خوب طی کنیم ، امیدوارم که سی دی ها و آموزش ها را فراموش نکنیم چون وقتی ، زمانی میگذرد ، آدم‌ فراموش میکند. من ‌هر سی دی را که گو ش میکنم میبینم که آن موضوع برای من اتفاق افتاده ، مثلا هفته ای که سی دی بخشش را کار میکردم ، برای من اتفاقی افتاد که یاد آوری شد که تو باید بگذری ، یا بدانی که طرف مقابل الان ‌درونش چه ویژگی هایی دارد یا اینکه الان که داریم گره مسئولیت را کار میکنم ، چه کارهایی را باید انجام‌ بدهم و چه کارهایی را نباید انجام بدهم . استاد امین بارها و بارها درباره اضداد صحبت کردند که بهترین کار این‌ است که ما اضداد را بشناسیم و بدانیم چه ماهیتی دارند و در کارکرد و عملکرد ما چه جوری هستند . وقتی اضداد را بشناسیم میتوانیم مسائل را راحت تر ببینیم . مثل کسی که بالای درخت است و اگر دشمنی نزدیک شود راحت تر میبیند ، فردی است که دانا و آگاه است و بینا است ولی کسی که‌ پایین درخت است دید کمی دارد و نابینا است ، یعنی دید خوبی ندارد و شاید حس هایش بسته باشد . من‌ متوجه شدم گره مسئولیت به این‌ صورت است‌ که وقتی مسئولیتی میگیری ، مثل اینکه مرزبان شدی ولی به یک‌ سفر اولی غبطه میخوری ، این گره مسئولیت است ،نباید آدم به گذشته برگردد . گره مسئولیت یعنی شما مسئولیتی میگیری تو این ‌مسئولیت بعضی ها دوستت هستند و اگر اشتباهی کنند میبخشی ، وقتی از خطای شخص میگذری بار فرد را به دوش خودت میکشی ، در حالی که اون بار اونقدر باید روی دوش فرد سنگینی‌ کنه و عواقب خطا و گناهش را ببیند ، تا متوجه شود . سردار : گناه کاران ‌واقعی را دل سوختن خطاست . یعنی ‌کسی که خطا و گناهی میکند حتما باید عواقبش را ببیند چون باعث ارتقاء او میشود اما وقتی من‌ اون بار را روی دوش خودم‌ میگذارم ‌حالم‌ خراب میشود ، کاری نمیتوانم برای او انجام‌ بدهم جز اینکه جلوی پیشرفت و رشدش رو گرفتم . این‌ برای من‌ خیلی نکته خوبی بود.

مریم مسافر نیکوتین:
قبل از کنگره من‌ اصلا نمیتوانستم‌ صبح زود از خواب بیدار شوم با آمدنم به لژیون‌ سیگار ، خانم‌ جلالی از من‌ پرسیدند که رشته ورزشی ام‌ چیست اونجا بود که فهمیدم باید ورزشم را به صورت جدی دنبال کنم ‌و حالا کل روزهای هفته را ساعت ‌۵ صبح ‌بیدار میشوم و انرژی خیلی خوبی دارم . از لحاظ جسمی‌ هم قوی شدم و بیماری هایم خوب شده با ورزش . درباره سی دی گره مسئولیت ، متوجه شدم‌ که مسئولیت های من‌ برای من‌ است و نمیتوانم روی دوش دیگران بگذارم و قبلا مسئولیت همه را به دوش میکشیدم و خسته میشدم و حالم‌ خراب میشد و فهمیدم‌ هر کسی باید مسئولیت خودش را انجام بدهد و هر کسی هم در شعبه مسئولیتی میگیرد باید خوب و کامل انجام بدهد و من خدمت هایم را با حساسیت و دقت انجام میدهم .نظم در کنگره خیلی مهم است . و تولد خانم‌ مطهره را هم تبریگ‌ میگویم ، اوایل فکر میکردم کمی بد اخلاق هستند اما یاد گرفته بودم که قضاوت نکنم ، کمی که گذشت متوجه شدم که که خیلی مهربون و دوست داشتنی هستند .امیداورم همیشه موفق باشند . 

 

سارا مسافر نیکوتین:
عقل سالم‌ در بدن سالم است ، وقتی ورزش را شروع کردم انگار فکرم باز تر شده بود ، انرژی میگرفتم از ورزش . من تمام مسئولیت های خانواده ام را اجرا میکردم و احساس میکردم در عین حال باید نقش چهار نفر را همزمان اجرا کنم . جایی مهر مادری سراغم می آمد و میبخشیدم و جایی احساس پدری بود و تنبیه میکردم و میدیدم که سارا پوچ است ، خودش نیست که بداند چه کار باید انجام‌ بدهد وقتی این سی دی را گوش دادم فهمیدم که هر کسی خودش باید خطایش را به دوش بکشد . تولد خانم مطهره را تبریگ‌ میگویم ، شناختی ندارم ‌از ایشون اما همه افراد لژیون را مثل خواهران خودم‌ میدانم و امیداورم ‌همیشه موفقیت همه را ببینم و انرژی بگیرم . 

 

زهرا مسافر نیکوتین:
من‌ همیشه میخواستم همه چیز را خودم درست کنم‌ مخصوصا اشتباه مسافرم را و اینجوری من‌ هم آسیب میدیدم و خودش هم هیچ وقت آموزش نمیگرفت .الان یاد گرفتم که هرکسی باید خودش یاد بگیرد که ‌چه کاری انجام بدهد . من‌ قبلا نمیتوانستم ورزش کنم به خاطر مصرفم‌ و همیشه نفس کم ‌می آوردم ولی الان ورزشم زیاد شده حتی در رشته های دیگر هم فعالیت دارم. تولد خانم مطهره را از صمیم قلب تبریک ‌میگویم خانم مطهره خدمتگذار کنگره هستند و بسیار تلاش می کنند . انشالله موفق باشن و جزو خدمتگزاران راستین کنگره باشند. 

 

رخساره مسافر نیکوتین:
هر مسئولیتی برای من آموزش است فرقی نمیکند زمان آن‌چقدر است ، اگر توجه به بار آموزشی نباشد تخریب ایجاد میشود و کسی هم‌ که به فرد رای داده در او هم‌ تخریب ایجاد میشود . درباره ورزش ، منزل ما طبقه چهارم است و من قبلا به خاطر کم آوردن نفس هفته ای یک بار رفت و آمد میکردم اما الان خدارو شکر خیلی خوب هستم . من در روز رونمایی کتاب با خانم‌ مطهره بیشتر آشنا شدم و باهم بسیار شیطنت داشتیم ، امیدوارم همیشه خدمتگذار باشند و از ایشون آموزش بگیرم .تبریک عرض میکنم‌ این روز زیبا را . 

 

الهه مسافر نیکوتین:
من‌ وسواس دارم و همین باعث میشد که من کار مسافرم را هم‌ گردن ‌بگیرم ، اما متوجه شدم‌ که کارم‌ اشتباه است . من ‌در ورزش همیشه دنبال برنده شدن و مدال گرفتن بودم اما با گوش دادن به سی دی آسیب های ورزشی فهمیدم‌ که مقام‌آوردن مطرح نیست به حال خوش رسیدن مهم‌ است . خانم‌ مطهره را دوست دارم و تبریک عرض میکنم.

 

اعظم مسافر نیکوتین:
این روز قشنگ رو تبریک‌ میگویم و واقعا خانم مطهره دوست داشتنی هستند . من در ورزش دارت هستم و قبلا بدنسازی کار میکردم . 

 

زهرا مسافر نیکوتین:
من همیشه در تلاش بودم که اشتباهات خانواده ام را بپوشانم ، و با این‌کار حال خودم را خراب میکردم اما الان خدا روشکر درست شده ام . من از ورزش نکردن و مصرفم ضربه شدیدی خوردم و پوکی استخوان گرفتم و حالا در حال جبران هستم . خانم‌مطهره هم‌ رهجوی خوبی هستند هم برای ما خواهر خیلی خوبی هستند ، تبریک‌ میگویم . 

 

سپیده مسافر نیکوتین:
همیشه گناه دیگران را گردن‌ میگرفتم و نمیدانستم باید اجازه بدم فرد خودش مسئله را حل کند تا به آگاهی برسد ، و خودم آسیب دیدم . ورزش واقعا مکمل درمان است ، چون به حال خوب کمک میکند ، من‌حتی روزهایی که کمی دیر از خواب بیدار میشوم تا شب کسل هستم اما به خاطر ورزش تایم خواب هم تنظیم ‌شده خدارو شکر . خانم مطهره را دوستشان دارم و این روز قشنگ‌ را خدمت ایشان تبریک میگویم و انشالله همیشه شاد و سلامت و‌موفق باشند .

 

الهام تازه وارد:
من هم تازه وارد لژیون شدم و امیدوارم بتوانم رهجوی خوبی باشم و تولد خانم مطهره را تبریک عرض میکنم . 

 

 

در ادامه تولد یک سال رهایی خانم مطهره

مشارکت خانم اعظم در خصوص تولد یک سال رهایی مسافر نیکوتین مطهره : 

تولد یک سال و چند ماهگی خانم مطهره را تبریک میگویم . خانم‌ مطهره با دو نفر دیگر از شعبه ایمان آمدند و راهنمایشان آنها را به لژیون سپرد و این نشانه خوبی است . نا آرامی هایی داشتند خانم ‌مطهره ، با توجه به اینکه شرایط همسفری به ما ارتباطی پیدا نمیکند .من با خودش کار داشتم و میدانستم اگر خودش بتونه درست تفکر کنه و مسیر کنگره را درست برود ، همه چیز برایش درست میشود ، الان‌ میبینم که تغییر کرده ، راهنما تغییرات رهجو را متوجه میشود و این رهجو در حال خدمت کردن است ، هم مرزبان است هم راهنما . یک‌ راهنما واقعا رهجوهایش را دوست دارد، حتی بدترینش را و برایش دعا میکند . آرزو دارم بهترین‌ها برایش اتفاق بیافتد ، آنقدر وصل به مبدا باشد که بتواند همه چیز را با هم ‌هماهنگ کند .

 

 

 

سخنان مطهره مسافر نیکوتین:

سلام دوستان مطهره هستم مسافر نیکوتین؛ ده ماه و چهار روز به روش دی اس تی با آدامس نیکوتین خوراکی با راهنمایی خانم اعظم سفر کردم؛ ورزش در کنگره تیراندازی با کمان ؛ رهایی یکسال و شش ماه 

دبیری‌ پیش نیاز همه مسئولیت های کنگره است ، اگر من‌ در دبیری خسته شدم‌و روزی حس کردم ‌که امروز حال ندارم که برم ، گره مسئولیت اتفاق افتاده ، فقط مسئولیت را گرفته ام‌ که بگویم من ‌دبیرم و هستم در کنگره و همینطور جایگاه های دیگر و اگر کمک‌راهنما و سی دی ها نباشد از گردونه خارج ‌میشوم . در ورزش همرفتم سراغ تیر اندازی و آنجا‌ چیزاهایی یاد گرفتم‌ که تا آن روز یاد نگرفته بودم ، کنگره یاد داده که اگر چیزی را نداریم تجسم‌ کنیم‌ ،من هم زمانی که نمیتوانم به تیر اندازی بروم تجسم ‌میکنم و واقعا لذت ‌میبرم . من‌ اوایل کنگره را فقط به خاطر مسافرم‌ می آمدم و کم ‌کم‌ ، مسافرم نیومد و فقط خودم‌ اومدم . و مبدا من‌ این ‌بود که هر وقت که مسافرم‌ رها شد من هم ‌میروم برای درمان سیگار .اما آرام‌ آرام ‌تغییر کردم و در این لژیون ‌چیزهایی یاد گرفتم‌ که در همسفری فرصت نیست که آدم‌ یاد بگیرد .اینجا فقط خودت را میبینی و وقتی مسافر من، من و خدمت کردنم را دید شروع به حرکت کرد ، اگر همسفری درست آموزش دیده باشد و عمل کرده باشد مسافرش را از ته سیاهی در می آورد . خانم جلالی تلاشی عجیبی توی وجودشون هست که به ما یاد میدهند ، کلاس زبان میروند ، پا به پای ما شوخی میکنند ، خیلی جاها به من کمک کردند و به شکل گیری من کمک کردند .خانم‌ جلالی برای من‌جای مادرم هستند جایی اخم میکنند و جایی لوس میکنند .خیلی از ایشون ممنون هستم و امیدوارم بتوانم رهجوی خوبی برای کنگره باشم و جزو خدمتگذاران باشم.

 

تهیه گزارش: مسافر نیکوتین سپیده

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .