English Version
This Site Is Available In English

محصول تلخ پیمان‌شکنی خفت و خواری و تولید دردسر است

محصول تلخ پیمان‌شکنی خفت و خواری و تولید دردسر است

در ابتدا تشکر می‌کنم از جناب مهندس، ایجنت محترم، لژیون مرزبانی و خدمتگزاران صدیق شعبه ازجمله عزیزان سایت که به من این فرصت خدمت را داده‌اند.


در مقوله آموزشی، رسیدن به آرامش و تکامل در کنگره ۶۰ باید ۱۴ وادی را سپری نماییم و هرکدام به میزان ظرف وجودی‌مان بستگی دارد که  برداشت ما به چه صورت می‌باشد.


در وادی هشتم حرکت کردن و نمایان شدن راه، یک قانون در کائنات است که هر وقت انسان به دنبال کوتاه‌ترین راه باشد به مشکل بر خواهد خورد اما هنگامی‌که سخت‌ترین راه انتخاب کند آن مسیر برایش آسان خواهد شد.


متأسفانه ما مصرف‌کنندگان لذت‌های دنیا را فقط هنگام مصرف مواد می‌دانستیم و ثمره‌اش تخریب جسم  و درنهایت به سد بزرگ اعتیاد برخورد نمودیم  وزندگی‌مان مختل گردید.


تاکنون در طرح موضوعات، کنگره60 با توجه به تحقیقاتی انجام داده است به اسراری پی برده که جهان در موردش عاجز می‌باشد و راه چاره برون‌رفت، از بحران اعتیاد نتیجه گرفتن از  اولویت‌ها می‌باشد و اولویت اول درمان اعتیاد است یعنی کار در کنار درمان ،تفریح در کنار درمان ،اما وقتی شخص با شور حسینی به دنبال تغییرات ناگهانی باشد با اولین تلاش به هدف نمی‌رسد، در بررسی این ناکامی میتوان به ۳ علت پی برد ۱_هدف، تمرین و خواسته‌ی قوی نداشته است.


داشتن یک خواسته قوی ریشه در اختیار ما دارد و اختیار خصلت ویژه‌ای است که برای انسان محترم می‌باشد و رفتن به سمت ارزش، تقوا و رسیدن به عزت‌نفس موجبات خشم و کینه شیطان و زمینه دشمنی او را فراهم می‌سازد و دشمنی انسان را دچار آوارگی می‌کند، بزرگ‌تر از آوارگی و بی‌هدفی در این هستی وجود ندارد و کسانی که راه و هدف را پیدا نکرده‌اند کارگر کسانی هستند که راه را پیدا کردند و هدف‌دارند.

 

این وادی می‌گوید با کسب دانش و اطلاعات کافی و با شناختن مسیر و مهارت کنترل ذهن، به خود مشکل بپردازید و جویای چرا؟ و چگونه پدید آمدن مشکل نباشید، با دور کردن ترس از خود به عهد و پیمانی که بین خود و خداوند و همچنین مردم  بسته‌اید پای بند و آگاه باشید، محصول تلخ پیمان‌شکنی خفت و خواری و تولید دردسر است ولی در آموزش‌های کنگره 60پس از گذشت ۶ ماه از سفر دوم اجازه تحکیم پیوند بندگی با خداوند با اجرای مراسم پیمان در نظر گرفته‌شده است که از شدت این دردسرها نجات پیدا کنیم و سرآغاز مجددی برای بازنگری اعمال، تزکیه و پالایش می‌باشد.


آب جوش سیب‌زمینی سفت را نرم می‌نماید و تخم‌مرغ را سفت می‌کند درحالی‌که آب جوش در هر دو یکسان است پس اینکه ما در برابر مشکلات سفت بشویم و یا برای ابراز عشق و محبت نرم بشویم، بایستی در ابتدا حساب خودمان را تسویه و به صفر نزدیک کنیم یعنی جبران خسارت از خودمان، خانواده، جامعه و این امر مهم با خدمت کردن محقق می‌شود.


در مسیر کنگره ۶۰ قرار گرفتن، حقیقت را برایم نمایان کرد که بد بودن و بد کردن تاوان دارد و تاوان آن تاریکی است که ما مصرف‌کنندگان تجربه کرده‌ایم، تجربه را تجربه کردن خطاست ولی خوب بودن و خوبی کردن تاوان ندارد، باید بهای خوبی را پرداخت نمود.

به قلم : راهنمای محترم مسافر مهدی فروهر لژیون 1
تهیه‌کننده: مسافر ناصر جعفری لژیون 21

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .