English Version
This Site Is Available In English

حل مسئله اعتیاد از دیرباز تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری می‌باشد

حل مسئله اعتیاد از دیرباز تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری می‌باشد

مسائل در هستی یک صور آشکار و یک صور پنهان دارد، بحث خود را در مورد این دستور جلسه به‌صورت پرسشی شروع می‌کنم که واقعاً صورت‌مسئله اعتیاد چیست و چگونه باید حل بشود؟
درواقع، چگونگی و حل مسئله اعتیاد از دیرباز تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری می‌باشد، برای حل آن راه‌ها و روش‌های گوناگونی ارائه‌شده است.


حال در اینجا به مقایسه تمامی این روش‌ها به روش درمانی کنگره 60 می‌پردازیم تا موضوع را بهتر درک کنیم، در تمامی روش‌های موجود فقط صور آشکار اعتیاد را مدنظر قرار می‌دهند و اعتقادشان بر این است که فرد پس از قطع مواد، یک سری علائم آشکار خماری مثل آبریزش بینی، عطسه، سیم‌کشی پا، اسهال، بی‌خوابی و غیره را به همراه دارد و پس از مدتی این مشکلات برطرف می‌شود .

 

اعتقاد کنگره 60 بر این است که اعتیاد علاوه بر صور آشکار، یک صور پنهان نیز دارد یعنی فرد پس از قطع مواد بلافاصله با علائم آشکار روبرو می‌گردد و در ادامه به‌مرورزمان علائم پنهان قطع مواد نیز سراغ فرد می‌آید ازجمله افسردگی، ناامیدی، کم‌حوصلگی، زود خسته شدن، گریه کردن و غیره، درنتیجه مهم‌ترین دلیل برگشت به مواد و به تعادل نرسیدن افراد نیز به دلیل نادیده گرفتن همین صور پنهان اعتیاد است که ریشه‌ی همه‌ی این علائم به جسم فرد برمی‌گردد که به لطف روش درمانی در کنگره60 و با جای گزینی شربت OT و به صفر رساندن آن و تغییر افکار و اندیشه در طی ده ماه افراد به درمان و تعادل واقعی می‌رسند.


در پایان از آقای مهندس حسین دژاکام سپاسگزارم که صورت‌مسئله اعتیاد، مصرف مواد، سیگار و مسائل دیگر مانند، تغذیه سالم و نوع بهتر زندگی کردن را به من آموخت و همچنین از خدمتگزاران سایت کنگره 60 که همچون کاتبان وحی وظیفه ثبت و ضبط این افکار و اندیشه‌ها را بر عهده‌دارند کمال تشکر رادارم.


به قلم: راهنمای محترم مسافر علی امینایی لژیون 2
تهیه‌کننده: مسافر ناصرجعفری لژیون 21

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .