English Version
This Site Is Available In English

صورت مسئله اعتیاد در واقع موضوعی است که من هیج وقت در مورد آن تفکری نداشتم

صورت مسئله اعتیاد در واقع موضوعی است که من هیج وقت در مورد آن تفکری نداشتم

جلسه هفتم از دوره پنجاه و پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی سلمان فارسی به استادی راهنمای محترم علی، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه صورت مسئله اعتیاد در روز یکشنبه 1مهر ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

 این اولین دستور جلسه در بین دستور جلسات کنگره 60 می‌باشد، آغاز سال تحصیلی کنگره ۶۰ را به همه اعضای کنگره ۶۰ تبریک می گویم، صورت‌مسئله اعتیاد درواقع موضوعی است که من هیچ‌وقت در مورد آن تفکری نداشتم.

تعریفی که برای آن در کنگره ۶۰ گفته شد دقیقاً مشکلاتی است که من در خود می‌بینم، نیم‌نگاهی به آن داشتم تا متوجه شوم که کجای کار قرار دارم و به چه علت نمی‌توانم درمان شوم و حال خوش را تجربه کنم، زمانیکه به کنگره 60 آمدم به من گفتند که جایگزینی مواد مخدر بیرونی به‌جای مواد مخدر درونی، آقای مهندس میگویند: اگر صورت‌مسئله موضوعی را متوجه شویم تازه می‌توانیم با آن مسئله روبرو شویم و برای حل آن مسئله اقدام نماییم.

موضوعی که اکثر مواقع برای آن هیچ تفکری نداشتیم به همین علت طرح‌های نافرجام داشتیم و حال خوبی را تجربه نمی‌کردیم، خود من از این طرح‌ها بسیار داشتم، چندین بار ترک کردم و دفعه آخر به قول آقای مهندس کت را دار کردم و گفتم کسی ۳روز به من کار نداشته باشد بعد از ۳روز و آن حالی که همه می‌دانند، عرق کردن‌ها، بی اعصابی‌ها و بیماری‌هایی که به سراغم می‌آمد کم‌کم به‌جایی کشیده شد که  دوستانی که در N.G.O دیگر بودند برای دیدن من آمدند، یک‌دفعه خودم را در کمپ دیدم، یک سری دستبند و پابند که به افراد زده‌شده بود واقعاً حالم را بد می‌کرد.

می‌خواهم به این مطلب برسم که من از آن کمپ فرار کردم و متأسفانه دوباره مصرف خود را شروع کردم با خودم گفتم که جای من در کمپ نیست در خانه سقوط آزاد رفتم و۴۰ شبانه‌روز خواب نداشتم بعد از ۴۰ روز وقتی‌که ۱۰ دقیقه خوابیدم حس کردم خداوند تمام دنیا را به من داده این موضوعی است که اکثر مصرف‌کننده‌ها با آن روبرو شده‌اند، صورت‌مسئله اعتیاد که توسط راهنمایان گرامی به ما آموزش داده شد و خدا را شکر می‌کنم که ذره‌ذره با همان روش  D.S.Tتوانستم در این مسیر قرار بگیرم.

خب هر شخصی که وارد کنگره 60 می‌شود ممکنه است در اول سفر دچار ناامیدی شود اما من به همه سفر اولی‌ها این نوید را می‌دهم که بعد از یک الی دو ماه به نتیجه خواهند رسید و از آن حالات گذشته و ساختار قبلی درخواهند آمد و حالشان خوب می‌شود امیدوارم من هم بتوانم در این سیستم خدمت داشته باشم و مسئولیت خودم را به‌درستی اجرا کنم، یک جمله در کنگره 60 است که درمان فوق ترک و تعادل فوق درمان است همه ما انشا الله به آن نقطه برسیم.

می‌بینیم اشخاصی که در کنگره ۶۰ درمان می‌شوند آن‌قدر حالشان خوب خواهد شد که اگر ۱۰ساعت هم کار کنند هیچ خستگی را احساس نخواهند کرد و همگی به خاطر این است که ۱۱ماه توسط فرمان راهنما توانسته‌اند مسیر را طی کنند و به حال خوش برسند امیدوارم همه ما از این حال خوش بهره‌مند شویم.


 

مرزبان کشیک

پیام مرزبانی: (مسافر مرتضی)

عزیزانی که در آزمون راهنمایی شرکت کردند برای تکمیل فرم های خدمتی به قسمت نشریات مراجعه نمایند

پیام OT :

به اطلاع عزیزان سفر دوم می رساند از تاریخ 1403/07/01 هزینه فالوآپ در کلینیک های همکار مبلغ 2500000 ریال می باشد و هزینه تشکیل پرونده برای عزیزان تازه وارد مبلغ 2000000 ریال می باشد.

پیام نشریات: (مسافر مصطفی)

سی دی هفته: چراغ دان

دستور جلسه هفتگی: صورت مسئله اعتیاد

سی دی های مرتبط با دستور جلسه هفته: سیستمX ، صورت مسئله اعتیاد، تئوری X ، سم زدایی

دستور جلسه هفته آینده: وادی هشتم و تاثیر آن روی من

سی دی های مرتبط با دستور جلسه هفته آینده : تحمل، ظرفیت و مسئولیت ، صبر، استقامت ، آرامش، ظرفیت و شخصیت 

عکاس: مسافر علی چلمقانی لژیون25

نگارش: اکبر بدیعی لژیون 5

ویرایش: مسافر ارسلان مکوندی لژیون 25

کاور: حسین نریمانی لژیون 17

تنظیم: مسافر علی محسنی لژیون 11

از طرف خدمتگزاران سایت شعبه سلمان فارسی تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .