English Version
This Site Is Available In English

صورت‌مسئله اعتیاد یعنی پایه کنگره 60

صورت‌مسئله اعتیاد یعنی پایه کنگره 60

جلسه چهاردهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی راهنمای درمان نیکوتین مسافر مجتبی ، نگهبانی مسافر محمد رضا و دبیری مسافر مجتبی، با دستور جلسه "صورت مسئله اعتیاد" روز سه‌شنبه  3مهر  ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
 

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر
تشکر می‌کنم از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و راهنمای محترم مسافر محمد که اجازه دادند در این جایگاه قرار آموزش بگیرم و خدمت کنم.
جا دارد از آن پنج عزیزی که در سال 91 در راه‌اندازی شعبه امین قم زحمت فراوان کشیدند و باعث انتقال دانش کنگره به شهر قم شدند تشکر کنم ما می‌بایست همیشه قدر دان زحمات آقایان عباس آقایی، پرویزبلاغی، محمدعلیرضایی ،اکبر علیرضایی و حسین شعبانی باشیم.



دستور جلسه "صورت‌مسئله اعتیاد" هرساله در لیست صورت‌جلسات کنگره قرار می‌گیرد. صورت‌مسئله اعتیاد یعنی پایه کنگره که آقای مهندس این دانش را کشف کردند که ابتدا این روش را روی خودشان آزمایش کردند سپس آن را روی مصرف‌کنندگان مواد مخدر اجرایی نمودند.
جا دارد از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر کنم با دانشی که کشف کردند. اعتیاد و بیماری‌های دیگری را که محققین و دانشمندان جهان از درمان آن عاجز هستند روش مناسبی برای درمان آن یافتند.
آقای مهندس به دنیا نشان دادند که هر نوع اعتیادی قابل درمان است. امروزه هرکس با هر نوع ماده مخدری که وارد کنگره گردد می‌تواند به نتیجه برسد و درمان اعتیاد با هر نوع مخدری در کنگره 60 قابل درمان است .
جناب مهندس برای ما به‌سادگی مثلث درمان اعتیاد را تشریح کردند. این مثلث از سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی تشکیل شده است. یک فرد مصرف کننده تمام فیزیولوژی جسم خودرا با مصرف مواد تخریب می‌کند و همین مورد از مخرب‌ترین آسیب‌های اعتیاد محسوب می‌شود. یک فرد مصرف کننده پس از مراجعه به کنگره اول جسم‌اش به درمان می‌رسد و سپس روی روان او کار می‌شود تا بتواند رفتار مناسب‌تری داشته باشد و سپس با حضور در لژیون و جلسات کارگاهی ذره ذره جهان‌بینی را در وجود خودش بالا می‌رود.
کنگره 60 بهترین مکان برای بستن پرونده اعتیاد است.
یکی از آموزش‌هایی که ما در کنگره 60 می‌بینیم قدرشناسی است و ما همیشه ممنون سیستم کنگره و مهندس دژاکام هستیم. تنها فرمول رسیدن به نتیجه و درمان اعتیاد در کنگره 60 گوش‌به‌فرمان بودن است. یک‌لحظه تصور کنید اگر پرونده اعتیاد برای این چند هزار نفری که در کنگره به درمان قطعی رسیدند بسته نمی‌شد چه اتفاقی ممکن بود رخ دهد؟ هزاران خانواده هم درگیر اعتیاد آن‌ها بوده‌اند و آن‌ها هم به‌واسطه کنگره 60 راه درمان را پیداکرده‌اند.
 

ارسال خبر: مسافر اسماعیل
تایپ: مسافر حمید لژیون سوم
تنظیم توسط گروه وبلاگ نویسان نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .