English Version
This Site Is Available In English

آقای مهندس دژاکام توانستند صورت مسئله اعتیاد را کشف نمایند

آقای مهندس دژاکام توانستند صورت مسئله اعتیاد را کشف نمایند

جلسه هفتم از سری پنجاه و پنجم کارگاه‌های آموزش عمومی کنگره۶۰، نمایندگی سلمان فارسی به استادی مسافر مجید، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر مهران با دستور جلسه صورت مسئله اعتیاد در روز سه شنبه 3 شهریور ماه 1403 ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

دستور جلسه صورت‌مسئله اعتیاد می‌باشد، من در زمان مصرف ترکهای بسیار زیادی داشتم، چندین بار به کمپ رفتم، چندین بار به دلایلی به زندان رفتم ولی بازهم نشد و ترکهای مختلف دیگری نیز داشتم و هر ترکی که داشتم با مواد جدیدتری آشنا می‌شدم و به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم.

تا اینکه در سال 1395 از طریق رادیو با کنگره۶۰ آشنا شدم  و در این مکان نیز با حس ناامیدی وارد شدم و درونم نیز پر از نیروهای منفی بود ولی در کنگره۶۰ ماندنی شدم . سال 1395 شعبه در محل دیگری بود و در جلسات عمومی تعدادی که مصرف آن‌ها تریاک و شیره بود اعلام رهایی می‌کردند. با خودم گفتم کنگره۶۰ فقط مصرف‌کنندگان تریاک و شیره را درمان می‌کند و برای من که مصرفم هروئین و شیشه است جوابگو نیست.

در اوایل ورودم ۱۰ دقیقه نمی‌توانستم روی صندلی بنشینم و مدام در حال رفت‌وآمد به بیرون جلسه بودم. آقای محسن نجفی را به‌عنوان راهنمای خودم انتخاب کردم که انشالله خداوند به ایشان سلامتی بدهد در این مسیر مرا راهنمایی کردند و من در پروسه درمان قرار گرفتم و فرمان‌بردار خوبی بودم و به تمام صحبت‌های راهنمایم گوش کردم تا به درمان رسیدم، در ادامه وارد لژیون سیگار شدم و به درمان رسیدم. حدود۷سال است که در کنگره60 به رهایی رسیدم و آموزش گرفتم ولی این دو سال آخر که خدمتگزار بودم متوجه شدم که کنگره۶۰ چه مکان مقدسی می‌باشد و می‌توانیم به حال خوش برسیم. از آقای مهندس دژاکام بابت این بستر و همچنین کشف صورت‌مسئله اعتیاد و به درمان رساندن ما تشکر و قدردانی می‌نمایم.

مرزبان کشیک

نگارش: مسافر مهرداد میر حاج لژیون 10

ویرایش: مسافر ناصر جعفری لژیون 21

کاور: مسافر حسین نریمانی لژیون 17

تنظیم: مسافر حسین مظاهری لژیون 12

از طرف خدمتگزاران سایت تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .