English Version
This Site Is Available In English

بدون درمان سیگار پرونده اعتیاد باز می‌باشد

بدون درمان سیگار پرونده اعتیاد باز می‌باشد

بدون درمان سیگار پرونده اعتیاد باز می‌باشد و هنوز مختومه نشده است، ما در کنگره 60 آموزش می‌گیریم که سیگار نیز آنتی ایکس محسوب می‌گردد و باعث تأثیرگذاری در سیستم ایکس خواهد شد و بدون درمان سیگار هنوز درمان اعتیاد کامل نشده است، طبق آمارهای صورت گرفته و بررسی بر روی افرادی که اقدام به درمان مواد ننموده‌اند و سیگار خود را درمان نکرده‌اند جزء بیشترین آمار برگشت شده‌های کنگره ۶۰ می‌باشند، چراکه هنوز پرونده اعتیاد باز می‌باشد.

افرادی که در کنگره ۶۰ اقدام به درمان سیگار نکرده‌اند و سی‌دی‌های خود را نمی‌نویسند هنوز در مقوله اعتیاد به آگاهی کامل نرسیده و جسم آنها نيز کاملاً بازسازی نشده است و این دلیل بارزي است برای برگشت به جهان اعتیاد.

البته دو دلیل فوق به‌عنوان شاخص در برگشت به اعتیاد است و دلایل دیگری هم می‌تواند تاثیر گذار باشد، ما یاد می‌گیریم و می‌آموزیم که برای راه‌اندازی سیستم ایکس نیاز به مصالح موردنیاز آن می‌باشیم که رکن اصلی، داروی OT  تغذیه،  ورزش و خواب مناسب شب باعث ترمیم سیستم ایکس خواهد شد، در این ترمیم اکسیژن‌رسانی به سیستم ایکس و ترمیم آن بسیار اهمیت دارد، وجود سیگار و کلیه سموم که از طریق مصرف سیگار وارد دستگاه تنفس می‌شود و اجازه دریافت اکسیژن موردنیاز را نمی‌دهد و درنتیجه نه‌تنها آسیب‌های وارده ترمیم نخواهد شد بلکه دلیل بارزی برای بازگشت به اعتیاد خواهد بود.

درمان سیگار بعد از دو ماه در سفر اول که پدیده سازگاری داروی OT به‌طور کامل صورت گرفت، می‌تواند اهرم و نیروی مناسبی در درمان اعتیاد به‌طور درست و کامل باشد و باعث سوخت‌وساز بهتر سلول خصوصاً در قسمت‌های مرتبط با سیستم ایکس باشد. انشا الله که بتوانیم با آگاهی بیشتر در جهت سلامتی خود و دیگران کوشا و خدمتگزار باشیم.

راهنمای درمان سیگار: مسافر احمد رضا نصر

تهیه کننده: مسافر مهرداد میر حاج لژیون 10

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .