English Version
This Site Is Available In English

صورت مسئله اعتیاد و روش DST

صورت مسئله اعتیاد و روش DST

علم پیچیده نیست، هر چیزی کلیدی دارد. اعتیاد وابستگی نیست و مواد مخدر سم نیستند که بخواهیم سم را وارد بدن شخص بیمار کنیم. اعتیاد جایگزینی است، وقتی شخص طی مدت دو سال مواد مخدر را وارد بدن خودش می‌کند، باعث تخریب سیستم ایکس می‌شود و مواد مخدر طبیعی بدن تولید نمی‌شود و در شخص اعتیاد به مواد اتفاق می‌افتد. برای این‌که مواد مخدر طبیعی بدن بازسازی و تولید را انجام بدهند، نیازمند دارو و متد بی‌عیب و نقص می‌باشد که توسط آقای مهندس کشف شده است و طی حداقل ده ماه این امر امکان‌پذیر می‌باشد که با استفاده از روش DST سلول‌های تخریب شده بازسازی می‌شوند و این روش یکی از بهترین روش‌های درمان اعتیاد به مواد مخدر و بلکه سایر بیماری‌ها می‌باشد که شخص حتی اگر قبل از اعتیاد هم مشکل در قسمت جسم داشته باشد، آن هم با روشDST درمان می‌شود. آقای مهندس می‌گویند: انسان موجود پیچیده‌ای است و تصور می‌کنند، انسان جهان اکبر است و کهکشان‌ها جهان اصغر هستند.

انسان به دلیل عدم آگاهی برای خودش مشکلاتی به وجود می‌آورد که اعتیاد یکی از آن مشکلات است. انسان مصرف‌کننده مانند درخت پوسیده است که در آن کارناوال شادی مثل موریانه‌ها و حشرات درون آن را خورده‌اند، وقتی درمان شروع می‌شود، جوانه‌ها شروع به رشد می‌کنند و خمر هم رشد می‌کند و به اوج خود می‌رسد. مواد مخدر، الکل و مواد افیونی هم خود یک نوع خمر می‌باشد. برای درمان اعتیاد باید همان راهی که شخص رفته است را برگردد تا به نقطه اول برسد. ابداع روش DST در کتاب ۶۰ درجه آمده است و آقای مهندس پس از درمان خود اقدام به تأسیس یک سازمان مردم نهاد و درمان اعتیاد به مواد مخدر با روش DST یا کاهش تدریجی بر روی سایر مصرف‌کنندگان آغاز کردند و نتیجه خوبی داشت و برای درمان، تریاک ماده مناسبی بود. صورت مسئله اعتیاد در مقوله جسم در بخش آشکار و پنهان اتفاق می‌افتد و آنانی که راه حل مناسبی برای درمان اعتیاد پیدا نکردند به خاطر این است که فقط به بخش آشکار توجه داشتند که علائم خماری ظاهر نمی‌شد، پس شخص درمان شده بود، اما در صور پنهان شخص افسرده بود و به مسائل روحی و روانی توجه نمی‌شد. جسم انسان در طول حیات خود قادر به بازسازی و ترمیم خود می‌باشد. باید تعادل و شرایط مناسب به وجود بیاید در شخص مصرف‌کننده سیستم‌ایکس که مهم‌ترین مسئله همین‌جا می باشد، بیمار می‌شود. شخص به علت عدم آگاهی به این قسمت آسیب می‌رساند و پایه و اساس اعتیاد هم سیستم ایکس می‌باشد.

سیستم‌ایکس شامل تمامی نوروترانسمیترها و ناقل‌های عصبی، غدد درون‌ریز و برون‌ریز می‌باشد که از تعادل خارج شده‌اند و حتی خلق‌و‌خو، روان انسان هم به سیستم‌ایکس مربوط می‌باشد که باید به تعادل برسد. مثلث درمان در کنگره هم بر مبنای جسم، روان و جهانبینی است که اگر جسم درمان بشود در کنار آن روان و در نهایت جهانبینی هم به درمان می‌رسد و در آخر خدا را شکر برای وجود آقای مهندس که با درایت عقل و دانش بسیار، تفکر عمیق راه درمان اعتیاد را پیدا کردند و صورت مسئله اعتیاد حل شد و از خداوند برای ایشان موفقیت و سلامتی و طول عمر خواستارم.

نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر بهجت (لژیون دوازدهم)
تایپ: همسفر ریحانه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر ملیکا رهجوی راهنما همسفر مهناز ( ژیون دوم)
همسفران نمایندگی ابن‌سینا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .