English Version
This Site Is Available In English

تمام کائنات بر مبنای حس حرکت می‌کنند

تمام کائنات بر مبنای حس حرکت می‌کنند

همان‌طور که خانواده بزرگ کنگره 60 میدانند برای درست زندگی کردن باید قوانین زندگی را آموخت و به اعتقاد کنگره 60 قوانین زندگی همان  جهان‌بینی است. برای نداشتن جنگ و ستیز با دنیای اطرافمان و داشتن آرامش باید علم جهان‌بینی را فرابگیریم. برای حل هر مشکلی باید صورت‌مسئله آن را پیدا کنیم و اگر پیدا نکنیم درمانی در کار نیست؛ مانند اعتیاد که تا صورت‌مسئله آن پیدا شد درمان هم شروع شد، پس اگر صورت‌مسئله زندگی را یاد نگیریم از زندگی خوبی برخوردار نمی‌شویم.

یکی از مسئله‌ها که در جهان‌بینی حائز اهمیت است و بیان شده حس است؛ حس یعنی گیرنده، یعنی ما چقدر از جهان اطراف دریافت می‌کنیم. تمام کائنات بر مبنای حس حرکت می‌کنند پس یکی از ارکان مهم هستی حس است. یکی از مطالب که استاد در سی‌دی‌ به آن اشاره می‌کنند عشق است که بر مبنای سه محور؛ سایه، جاذبه و حس بنا شده است. وقتی گفته می‌شود خداوند در کل هستی عشق را دمیده منظور جاذبه است اگر جاذبه نبود ذرات در کنار یکدیگر قرار نمی‌گرفتند و اگر حس نبود جاذبه‌ای دریافت نمی‌شد.

ما برای دریافت‌ها پنج حس داریم در مورد حس یک نکته وجود دارد آن هم این است که حس بعضی افراد محدود، بعضی حسشان بد و بعضی‌ها حس خوب دارند. کسانی که حس‌هایشان به کینه، نفرت و... آلوده است دریافت صحیح از زندگی ندارند اگر حس بد باشد ممکن است کسی از اطرافیان از روی خیر به ما چیزی بگوید و ما بد برداشت کنیم و این موضوع می‌تواند برعکس هم باشد. پس در نتیجه برای دریافت عشق و محبت باید درون آرام باشد و برای درون آرام باید دریافت‌ها خوب باشد و برای دریافت خوب باید حس خوب کار کند و آلوده نباشد.

صورت‌مسئله زندگی در بعد دیگر هم ارتباط برقرارکردن با همین سه مؤلفه حس، نور و صوت است و کل این سیستم و کائنات برای این است انسان آموزش ببیند و تزکیه و پالایش شود و به محل دیگری عروج کند.

نویسنده: همسفر ملیکا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون هشتم)
رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .