English Version
This Site Is Available In English

با اختلال در سیستم ایکس بیان ژن عوض می‌شود

با اختلال در سیستم ایکس بیان ژن عوض می‌شود

«خلاصه سی‌دی نامه 7»

سی‌دی (نامه ۷) نامه ادیتور هست، متخصصی که مقالات علمی را بررسی می‌کند. نامه اول برای اعتیاد بود ولی بعد روی موضوعات دیگر و بیماری‌های انسان چه از نظر روان‌شناسی و چه از نظر پزشکی گسترش پیدا کرد. همه چیز مانند ا علم، صنعت و دین برای انسان است. برای این‌که انسان در صراط مستقیم قرار بگیرد و مسیر تکاملی خودش را طی کند.

اصل سوم، اصل تعمیم است. تعمیم در لغت به معنی گسترش دادن است. در این نامه، مجموعه روش‌های درمان اعتیاد که در مقالات آمریکایی ثبت شده است را با درمان در کنگره ۶۰ مقایسه کرده‌اند که دریابند، چگونه درمان در کنگره ۶۰ اتفاق افتاده است؟ اگر ما بتوانیم سیستم‌هایی که در اثر اعتیاد از کار افتاده‌ و از تعادل خارج شده‌اند را به چرخه تعادل باز گردانیم اعتیاد از بین می‌رود. این امر مهم در کنگره ۶۰ انجام شد و به درمان جواب قطعی داد. حال دانشمندان دریافتند که اختلال در سیستم‌ایکس شامل بیماری‌های دیگر هم می‌شود؛ بیان ژن عوض می‌شود؛ ولی راه درمان را پیدا نکرده‌اند.

آقای مهندس در مورد بیماری ام‌اس نیز مقالاتی را ارائه داده‌اند. در کنگره ۶۰ با درمان اعتیاد از طریق ایجاد تعادل در سیستم‌ایکس این درمان را به سایر بیماری‌ها از جمله سرطان و ام‌اس تعمیم داده است. مقالات در بهترین وضعیت و در مجلات معتبر آمریکایی منتشر شده است.

مقاله‌ای که در مورد بیماری ام‌اس، در فیلادلفیای آمریکا منتشر شد به عنوان بهترین مقاله مطرح گردید. دربیماری ام‌اس غشای میلین دچار مشکل است که اگر این غشا بازسازی شود، بیماری از بین می‌رود. در مصرف‌کنندگان مواد مخدر که با متدDST و داروی اپیوم تینکچر برای درمان خود اقدام کرده بودند، تعداد قابل توجهی از این مصرف‌کنندگان که مبتلا به بیماری ام‌اس نیز بودند، همراه با درمان اعتیاد، بیماری ام‌اس آن‌ها نیز کاملاً درمان شد. با تحقیق روی نمونه‌های جانوری نه تنها ترمیم غشای میلین ، بلکه کاهش التهاب نیز به شکل معناداری قابل رویت بود.

آقای مهندس در درمان اعتیاد با روش DST بر حسب تصادف به درمان سایر بیماری‌ها رسیدند، به دنبال نقطه مشترکی بودند که نام آن نقطه مشترک را سیستم ایکس گذاشتند. سیستم‌ایکس یعنی کارکرد مجموعه نوروترانسمیترها، هورمون ها، میدیاتورها، غدد درون‌ریز و برون‌ریز، مدارهای اپی‌ژنتیک این سیستم را تشکیل می‌دهند. حتی سیستم ایمنی هم در این مجموعه قرار دارد. سیستم ایکس می‌گوید که هر کدام از این مواد کم و زیاد شود یک بیماری بروز می‌کند و با تنظیم آن مواد، بیماری برطرف می‌شود. جناب مهندس توانست با بازسازی، ترمیم و تنظیم سیستم‌ایکس به همراه متدDST و داروی OT در بیماری‌هایی مانند سرطان خون که چهار نوع کشنده دارد و همین‌طور مهار متاستاز درسرطان سینه و مهار رگزایی که مقالات آن پذیرفته شده است، مطالعاتی را ارا‌‌‌‌‌‌ئه داده داده‌اند.

 

رابط خبری و ویراستار: همسفر ریحانه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .