English Version
This Site Is Available In English

اعتیاد مسمومیت مزمن نیست

اعتیاد مسمومیت مزمن نیست

خدا را شکر می‌کنم که به من توفیق داد تا در کنگره خدمت کنم. معمولاً افرادی که مصرف‌کننده هستند و در تاریکی اعتیاد می‌باشند، آگاهی ندارند که مشکل‌شان چیست. در حقیقت تصور می‌کنند که سم مصرف می‌کنند؛ بنابراین برای درمان به هر روشی روی می‌آورند؛ ولی کنگره‌۶۰ ابتدا مشکل آن‌ها که همان از کار افتادن سیستم شبه افیونی بدنشان است را برایشان تعریف می‌کند و راه درست درمان را به آن‌ها نشان می‌دهد.

صورت‌ مسئله اعتیاد چه می‌گوید؟ در سال‌های ۳۰-۱۹۲۰ میلادی اولین نشانه‌های وجود مواد مخدر طبیعی در بدن انسان یافت شد. بدن انسان یک سری مواد مخدر طبیعی تولید می‌کند که خوابیدن، بیدار شدن، روحیات، حرکات، خندیدن و گریه  کردن انسان به آن‌ مواد بستگی دارد و کسانی که راجع به آن تحقیق می‌کردند، روز به‌ روز بیشتر به اهمیت آن پی می‌بردند. از طرف دیگر انسان با معضل اعتیاد به مواد مخدر هزاران سال است که دست‌ و پنجه نرم می‌کند. مصرف‌کننده‌ای که ترک می‌کند و نمی‌تواند درمان شود و چندین بار برای درمان اعتیادش به کمپ می‌رود و باز هم با همه فشارهایی که تحمل می‌کند و نگاه‌های دیگران که با آن روبرو است و بهایی که پرداخت می‌کند، نمی‌تواند موفق شود، دلیلش چیست؟!  آقای مهندس علت این مسئله را پیدا کردند. این‌که اعتیاد مسمومیت مزمن نیست بلکه جایگزینی مزمن است. یعنی ماده مخدر بیرونی با ماده مخدر درون بدن فرد جایگزین شده است.

در کتاب چهارده مقاله، مقاله‌ای درمورد صورت‌مسئله اعتیاد بیان‌شده است و زمانی‌که یک خانواده با همین دید قدیم نسبت به اعتیاد این مقاله را می‌خواند، دید آن‌ها به اعتیاد عوض می‌شود. صورت‌ مسئله اعتیاد می‌گوید: «مواد مخدر طبیعی بدن اگر به تعادل برسند هیچ مشکلی برای این‌که کسی دوباره به مصرف برگردد وجود ندارد». چه‌ بسا افراد زیادی برای یافتن راه درست به بیراهه رفتند و انسان‌هایی که قربانی شدند، فقط به این دلیل که راه را پیدا نکرده‌اند. صورت‌ مسئله اعتیاد یک علم ناشناخته بود؛ اما آقای مهندس با روش DST و داروی OT پس از تحقیقات فراوان صورت‌ مسئله اعتیاد را آشکار و به دنیا معرفی نمودند و سؤالات متعددی که برای اعتیاد بیان‌ شده بود و متأسفانه پاسخ علمی و منطقی برایش وجود نداشت را به‌صورت علمی و قطعی عنوان کردند.

حال با پیدا کردن راه، ما خود را به مسیر درست و حقیقت می‌رسانیم که همان صراط مستقیم است و همراه با شادی، آسایش و آرامش می‌باشد. از خداوند خواستارم که تمام کسانی که راه خود را گم کرده‌اند هر چه زودتر وارد کنگره شده و به رهایی برسند.

 

رابط خبری، نویسنده و ویراستار: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون دوم)
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .