English Version
This Site Is Available In English

اعتیاد نه مسمومیت است نه وابستگی دارویی

اعتیاد نه مسمومیت است نه وابستگی دارویی

مشارکت مکتوب از لژیون هشتم، راهنما همسفر فاطمه

همسفر طاهره
در دوران مدرسه مقطع راهنمایی مسائل ریاضی را نمی‌توانستم یاد بگیرم و این مسئله تا به الان برای من مجهول مانده، با گوش‌دادن به سخنان آقای مهندس با دستور جلسه صورت‌مسئله اعتیاد، دقیقاً همین خاطره به ذهنم رسید که اگر من آن موقع معلمی داشتم که راه یادگیری این مسئله را کمی راحت‌تر می‌کرد و یا ای‌کاش من خواسته قوی داشتم و به دنبال یادگیری آن می‌رفتم می‌توانستم صورت‌مسئله را حل کنم و  خدا را هزاران مرتبه شکر می‌کنم برای وجود پرمهر آقای مهندس که معلمی دلسوز و دانا هستند و به زیبایی تمام‌ صورت‌مسئله اعتیاد که از زمان آدمی تا به الان حل نشده بود به‌سادگی حل کردند و در اختیار تمام بشر گذاشتند و در تک‌تک لحظات زندگی‌ام شکرگزار خداوند هستم که من در این عصر حضور دارم؛ زیرا مسافرم به قشنگ‌ترین شکل به حال خوب رسیده و ما در کنار این حال خوب زیباترین قدم‌ها را با کسب آگاهی در کنگره برمی‌داریم.

همسفر غزاله
این را در ابتدای کلام عرض کنم به خواست خداوند متعال تفکر و زحمات بی‌دریغ جناب مهندس دژاکام به بهترین شکل ممکن به روش DST با داروی OT صورت‌مسئله اعتیاد حل شد. کنگره 60  یکی از سازمان‌های مردم نهادی است که در حوزه اعتیاد و مواد مخدر، درزمینهٔ کاهش آسیب‌های ناشی از مواد مخدر به‌صورت رایگان فعالیت می‌کند. این مطلب سال‌ها حل نشده بود به همین دلیل، تمام کسانی که مصرف‌کننده بودند درمان نمی‌شدند و بعد از گذشت ترک از مواد، مجدد به‌طرف مصرف مواد مخدر می‌رفتند. چون مبدأ مشخص نبود و در تمام دنیا این بیماری را غیرقابل‌درمان می‌پنداشتند که هنوز هم این باور غلط باقی‌مانده است. با آموزش و تفکر و تأمل در دردها و رنج‌ها و در صورت نیاز مشورت‌گرفتن از کمک راهنمایانی که هر لحظه در حال آموزش‌دادن به ما هستند، می‌شود درمان آن را پیدا کرد و با روشن‌شدن صورت‌مسئله و تشخیص نوع بیماری، نیمی از مسئله حل می‌شود و در نهایت ما می‌توانیم از شفاخانه کنگره ۶۰ که پر از راهکارها و روش‌های درمانی شفابخش است بهره ببریم و به شفای درون خود بپردازیم. امیدوارم با طرح و حل مسائل زندگی‌مان به انسان‌های متعادل و مؤثر، نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

همسفر مریم
با کشف صورت‌مسئله اعتیاد کاری انجام گرفت که بعدها خواهند فهمید و راه درمان اعتیاد را هموار کرد. با ورودم به کنگره فهمیدم ما مشکلمان کجا است و چگونه باید حل شود. توسط نمونه‌های بسیار زیادی که ارائه شد فهمیدم اعتیاد نه مسمومیت است نه وابستگی دارویی بلکه جایگزینی مواد مخدر بیرونی به‌جای مواد مخدر درونی است و برای درمان باید آن سیستم جایگزینی بازسازی شود. یافته‌های علمی خیلی زیادی را روی صورت‌مسئله اعتیاد پیدا کرده‌اند و برای درمان انواع و اقسام بیماری‌ها راه را پیدا می‌کند. باز مسئله‌ای که کنگره ۶۰ مطرح کرد که بعضی‌ها معتقدند اعتیاد ژنتیکی است ولی نگفتند به چه صورت...  ولی کنگره ۶۰ می‌گوید: اعتیاد به‌گونه‌ای است که دوپامین خوب ترشح نمی‌شود و در صورت‌مسئله اعتیاد مطرح شد که آن چیزی که می‌گویند افسردگی بعد زایمان این خماری بعد زایمان است و همچنین مطرح کرد خیلی بیماری‌ها بر اثر عدم تعادل این مواد بیوشیمی است حتی میگرن و مشکل دستگاه گوارش. این صورت‌مسئله اعتیاد و دانستن علم سیستم بیوشیمی خیلی مفید است. اگر خمری را که خداوند در قرآن هم گفته در بدن شما راه بیفتد و کار کند واقعاً لذتی می‌برید که هیچ‌کس نبرده، این‌ها همه مطالب خیلی زیادی که زایده صورت‌مسئله اعتیاد است.

ویراستاری: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .