English Version
This Site Is Available In English

کشف صورت‌مسئله اعتیاد در کنگره 60

کشف صورت‌مسئله اعتیاد در کنگره 60

دهمین جلسه از دوره هجدهم کارگاه‌های  آموزشی مجازی کنگره ۶۰ نمایندگی البرز کرج با استادی راهنما همسفر فاطمه با دستور جلسه «صورت‌مسئله اعتیاد» در تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ انجام شد.

سخنان استاد:

خداوند بزرگ را بسیار سپاسگزارم که زندگی مرا در مسیر کنگره قرار داد تا آموزش بگیرم و به جواب بسیاری از سؤالاتم که بی‌جواب مانده بود برسم و از لحظه‌لحظه زندگی برخوردار باشم و بهشت و آرامش را در همین بعد تجربه کنم. دستور جلسه این هفته صورت‌مسئله اعتیاد است. هر جایی که مسئله یا مشکلی پیش می‌آید صورت‌مسئله مطرح می‌شود و دررابطه‌با درمان اعتیاد اولین چیزی که باعث شده است قرن‌ها حل نشود صورت‌مسئله آن بود.

خدا را شکر در کنگره ۶۰ آقای مهندس با مطرح‌کردن درست صورت‌مسئله اعتیاد مشکل اصلی درمان اعتیاد را حل کردند. آقای مهندس با کشف صورت‌مسئله اعتیاد، یافتند که مهم‌ترین مسئله در درمان اعتیاد سیستم ایکس یا سیستم تولیدکننده مخدرهای طبیعی جسم است که تعادل تمام ابعاد وجودی انسان، جسم، روان و جهان‌بینی را شامل می‌شود. فرد معتاد با مصرف مواد مخدر بیرونی باعث می‌شود مواد مخدر درونی یا شبه افیونی بدنش تولید نشود و سیستم ایکس فرد از کار بیفتد، بنابراین شخص برای انجام کارهای روزانه نیز دچار مشکل می‌شود و فرماندهی بدنش از دست او خارج می‌شود و مجبور است که از مواد مخدر بیرونی استفاده کند.

در کنگره ۶۰ با پی‌بردن به این صورت‌مسئله و اینکه مشکل اصلی کجاست، با روش DST و داروی OT و حداقل زمان درمان که ۱۰ ماه است دوباره سیستم ایکس فرد راه‌اندازی و شروع به کار می‌کند و بدن خودش دوباره مخدرهای طبیعی را تولید می‌کند و فرد به درمان و تعادل می‌رسد و دیگر نیازی به استفاده از مخدرهای بیرونی ندارد.

درمان در کنگره ۶۰ با ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد، مثلاً اگر فرد هروئینی در کنگره به درمان برسد بعد برود در لابراتوار هروئین سازی کار کند اصلاً وسوسه استفاده از مواد را ندارد؛ زیرا سیستم ایکس او راه‌اندازی شده و نیازی به استفاده از مخدرهای بیرونی ندارد. خدا را شکر که با کشف صورت‌مسئله اعتیاد این بلای خانمان‌سوز برای همیشه حل شد.
سپاس فراوان از آقای مهندس و خانواده محترمشان که این بستر را فراهم کردند تا دیگر انسانهای دردمند نیز از آن استفاده کنند.

عکس: همسفر سپیده مرزبان خبری
رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر پریسا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .