English Version
This Site Is Available In English

در سایت نظم داشتن را یاد گرفتم

در سایت نظم داشتن را یاد گرفتم

هفته سایت را به همسفر ملیکا مسئول سایت نمایندگی ابن‌سینا و تمام خدمتگزاران سایت تبریک می‌گویم. الان که دارم این دلنوشته را می‌نویسم یاد دورانی میفتم که پر از حس‌های بد بودم. الهامی بودم که از خودش به شدت ناراضی بود و هر مشکلی که برایش به وجود می‌آمد، خودش و مسافرش را مقصر می‌دانست، ناامید و بی‌نظم بود.
مسافر من شیشه، تریاک، حشیش و انواع قرص را مصرف می‌کرد و من از آن روزها خسته شده بودم و دلم می‌خواست بروم؛ ولی از طرفی هم با خودم می‌گفتم که اگر بروم مسافرم خیالش راحت می‌شود و این منم که غصه می‌خورم یا می‌گفتم اگر از این زندگی بروم خانواده‌ام چه‌ می‌گویند و هزاران دلیل می‌آوردم؛ حتی اقدام به خودکشی کردم؛ ولی خدا نخواست و مرا به زندگی برگرداند و بابت این از خدایم ممنونم که ماندم و ادامه دادم و دنبال راهی می‌گشتم که حال من و زندگی‌ام خوب بشود و خدا را شکر کنگره را پیدا کردم.
سفر کردیم و مسافرم سفر خوبی نداشت، رها شدیم؛ ولی مسافرم بعد از مدت کوتاهی برگشت خورد و آن‌جا بود که باید آموزش‌ها را کاربردی می‌کردم و ناامید نشدم و ادامه دادم؛ وقتی‌که از همسفر ملیکا مسئول سایت درخواست خدمت کردم و ایشان هم قبول کردند، خیلی خیلی خوشحال بودم که منم یک خدمتی در کنگره دارم و یادم می‌آید ویس یکی از مرزبان‌ها را تایپ می‌کردم و خیلی انرژی گرفتم و با خودم گفتم الهام تو هم باید باشی و ادامه بدی.
در سایت نظم داشتن را یاد گرفتم و به نظر من نظم در زندگی خیلی مهم است و این‌که همه‌ کار‌ها باید به موقع انجام بشود و مسئولیت‌پذیر باشم و این در زندگی شخصی خودم باعث شد که به خودم بگویم الهام زندگی پنجاه پنجاه نیست؛ بلکه صد به صفر است و اگر مسافرم حالش خوب نیست، تو باید آن‌قدر قوی باشی که با حال بد او، تو هم بد نشوی و من همین‌جا خیلی خیلی سپاسگزارم که در کنگره هستم. از همسفر نسرین راهنمای خودم و همسفر ملیکا ممنون و سپاسگزارم که آموزش‌های خوبی از آن‌ها گرفتم.

نویسنده و تایپ: همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر نسرین (لژیون دهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر ملیکا رهجوی راهنما همسفر مهناز (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی ابن‌سینا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .