English Version
This Site Is Available In English

واحد سایت نیز می‌تواند موجبات پذیرش یک فرد مصرف کننده را فراهم کند

واحد سایت نیز می‌تواند موجبات پذیرش یک فرد مصرف کننده را فراهم کند

جلسه پنجم از سری پنجاه و چهارم کارگاه‌های آموزش عمومی کنگره۶۰، نمایندگی سلمان فارسی به استادی راهنمای محترم آقای اصغر جمالی، نگهبانی مسافر محسن و دبیری موقت مسافر سجاد با دستور جلسه از سایت و اینستاگرام در کنگره60 چگونه استفاده می کنم؟ مقاله نویسی پنجشنبه 29 شهریورماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

تشکر می‌کنم از آقای مهندس و خانواده محترمشان که این بستر را برای ما مهیا نمودند، همچنین از ایجنت محترم و نگهبان جلسه که به من اجازه دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و در کنار هم انرژی بگیریم سپاسگزارم. دستور جلسه هفتگی: از سایت و اینستاگرام کنگره60 چگونه استفاده می‌کنم؟ و دستور جلسه دوم؛ تولد مسافر علی می‌باشد که در مورد آن‌هم صحبت خواهد شد. مادر علی آقا یکی از پیشکسوتان در زمینه معلمی می‌باشند و طبق فرمایشات آقای مهندس که در یکی از سی‌دی‌ها فرمودند: بنده معلم شما هستم و اگر ایجنت محترم اجازه بفرمایند زمانی را اختصاص بدهیم تا در زمینه معلم صحبت کنیم.
درباره سایت تا به امروز سه جلسه صحبت شده و امروز هم وظیفه‌دارم که از قسمت سایت شعبه تشکر کنم، واقعاً خیلی زحمت می‌کشند در روز سه‌شنبه که خدمتگزاران سایت به جایگاه آمدند و لوح تقدیر گرفتند، من دیدم این عزیزان حدود ۲۰ نفر هستند و این تعداد در یک اتاق بسیار کوچک دارند خدمت انجام می‌دهند که واقعاً نیروهایی در صور پنهان هستند و مقاله‌ها و نوشتارهای کنگره60 را در سایت بارگذاری می‌کنند، زحمت زیادی انجام می‌دهند از همه این عزیزان تشکر می‌کنیم. به خاطر دارم در زمان گذشته وقتی‌که استاد جلسه صحبت می‌کرد یا راهنما مقاله‌ای را برای سایت می‌نوشت و خودم این مقاله‌ها را می‌خواندم اصلاً ۱۸۰ درجه تغییر می‌کردم، یعنی برای ویرایش کردن کلمات و جمله‌بندی کردن کلمات تمام صحبت‌ها را کامل و جامع می‌نوشتند و من خودم طبق دستور بچه‌ها چند مقاله نوشتم و زمانی که خواندم همه این مقاله را بدون کم‌وکاست وارد سایت کرده بودند. یادم می‌آید در یک کارگاه کنگره60 آقای محمد فنایی که هر جا هستند خداوند نگهدارشان باشد یک استاد جلسه داشتند که وقتی سخنان خودش را خواندند شاکی شده بودند، ولی بنده این دو مقاله که نوشته بودم وقتی خواندم بسیار لذت بردم.
واحد سایت نیز میتواند موجبات پذیرش یک فرد مصرف کننده را فراهم کند. آن‌هایی که در سایت و اینستاگرام خدمت می‌کنند متوجه می‌شوند که ما بیشترین جذب را در کنگره60 داریم. به قول آقای مهندس سایت یک ویترین است عزیزانی که در ایران و بیرون از ایران دارند از سایت کنگره۶۰ استفاده می‌کنند و آن افرادی که نتوانسته‌اند استفاده کنند قطعاً هنوز مجوزش صادر نشده است، انشا الله یک روزی استفاده می‌کنند. پس بنابراین سایت جایگاه خیلی ویژه‌ای دارد، افرادی که مقالات و گزارشاتی را که تهیه می‌کنند و در سایت کنگره ۶۰ می‌گذارند واقعاً زحمت می‌کشند، تا شخص بازدیدکننده‌ای که استفاده می‌کند برایش تکراری نباشد. خلاصه زندگی ما همش تکراری است، مثل خواب‌وبیداری و غذا خوردن و نفس کشیدنمان، باید از برنامه‌های به‌روز که در سایت و اینستاگرام برایمان می‌گذارند استفاده کنیم. متأسفانه اینستاگرام شده محل کاسبی برای مغازه‌ها و دیگر مشاغل.

دستور جلسه دوم

علی آقا یکی از اعضاء خوب لژیون ۲۳ بودند و هستند، چراغ خاموش می‌آیند و چراغ خاموش می‌روند، بدون حاشیه هر چیزی به علی آقا گفتیم انجام داد و یک سفر باکیفیت را به اتمام رساند. درزمانی که اردو بودم همه‌ی بار مسئولیت لژیون و پارک بر عهده علی آقا بود، علی زیاد جلوی دوربین خودش را نشان نمی‌دهد، همیشه در صور پنهان فعالیت بالایی دارد و دیده شدن برای او معنایی ندارد. سفر خوبی داشت و اگر یک مسافر سفر خوبی دارد، قطعاً یک همسفر خوب او را موردحمایت قرار می‌دهد. همسفر علی با عملکرد خوب و دقیق در این سفر همراه و حامی خوبی بود. امیرعلی یکی از بچه‌های بازیگوش این خانواده است که از طبیعت رفتار یک کودک است، دختر ‌بسیار خوب و باادبی نیز در این خانواده همراهشان هست که برای همگی این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

خود علی آقا در امتحان نهایی شرکت کرده که امیدوارم به‌زودی شال مقدس راهنمایی را بر دوش او مشاهده کنم. در امتحاناتی که داخل شعبه برگزار می‌شد علی همیشه از کسانی بود که برترین نمره‌ها را به دست می‌آورد و تشویق می‌شد. علی در قسمت OT و نگهبان نظمی به‌خوبی خدمت کرده و می‌کند.
پدر مادر علی آقا در جلسه امروز حضور ندارند، مادر علی راهنمای تازه واردین هستند و در شعبه دیگری خدمت می‌کنند. مادر علی آقا معلم هست و میدانیم که معلمان زیرساخت جامعه هستند. حال اگر یک جامعه بخواهد پویا و فعال باشد نیاز است که به معلمان توجه ویژه‌ای بشود و برای آنها احترام خاصی قائل شد، در کشورهای اروپایی بیشترین حقوق را به معلمان اختصاص می‌دهند.
استاد امین در سی دی معلم می‌فرمایند اگر خواستید یک جامعه‌ای را از بین ببرید زیرساخت آنرا که یکی از آنها شغل شریف معلمی و آموزش است را بی‌احترام کنید، احترام به معلمین در هر جامعه‌ای واجب است و مادر علی آقا هم جزء معلمین پیشکسوت ما هستند.
انشا الله سایه تمام معلمین بر سر ما مستدام باشد

اعلام سفر مسافر علی:

آخرین آنتی ایکس مصرف: تریاک، مدت تخریب 20 سال، مدت سفر 11 ماه و 29 روز، مدت رهایی 14 ماه

آرزوی مسافر علی:

امیدوارم اذن ورود افرادی که خواستار درمان اعتیاد هستند، به کنگره60 صادر بشود

سخنان مسافر علی:

خداوند را شاکر و سپاس‌گزارم که توانستم این لحظه را تجربه کنم و لذت رهایی و این تولد را لمس کنم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم از کلیه دیده‌بانان محترم ایجنت محترم آقا میثم، مرزبانان و همه عزیزان که در تولد من شرکت کردند از همگی تشکر می‌کنم و این لحظه را برای تمام سفر اولی‌ها آرزو می‌کنم. من هم مثل خیلی از سفر اولی‌ها با تخریب فراوان وارد کنگره60 شدم و راه‌های مختلفی رفتم و تجربه زیادی کسب کردم، اسم کنگره60 را شنیده بودم اما اذن ورود صادر نمی‌شد. در سال1388 با توجه به اینکه دو الی سه کوچه با شعبه فاصله داشتم و شنیده بودم کنگره ۶0 برای درمان اعتیاد وجود دارد به بیمارستان فارابی رفتم و با تخریب‌های چند برابر برگشتم و شوک‌های عصبی بسیاری به من وارد شد. تا اینکه اذن کنگره60 صادر شد از بیمارستان فارابی که برگشتم، مصرف شیشه قطع شد اما مصرف‌های دیگر شروع شد الکل، تریاک و.. بیشتر شد تا اینکه خداراشکر با کنگره60 آشنا و وارد کنگره شدم. از آقای مجید سلیمی پور که راهنمای تازه واردین بودند تشکر می‌کنم، ایشان با صحبت‌هایشان من را جذب کنگره60 کردند و بعد هم که وارد لژیون اصغر آقا شدم، ایشان تاج سر بنده هستند و من تا آخر عمر مدیون ایشان هستم و از آقا کریم وحدتیان راهنمای درمان سیگارم تشکر می‌کنم، اکنون داخل لژیون آقای میر جابری راهنمای تغذیه سالم هستم، از ایشان هم تشکر می‌کنم. بیرون از این در هیچ خبری نیست بهترین راه برای درمان همین کنگره60 است، خیلیN.G.O ها را تجربه کردم اما با امید به کنگره60 و فرمان‌برداری توانستم این جایگاه را تجربه کنم. از کلیه دوستان سفر اول این خواسته رادارم که چشم گفتنشان با فرمان‌برداری کامل باشد که بتوانند به نتیجه برسند و من این فرمان‌برداری را انجام دادم که توانستم به نتیجه برسم.

سخنان راهنمای همسفر، همسفر ملیحه:

خدا را شکر که به‌واسطه یکی دیگر از معجزات کنگره60 در این جایگاه حضور دارم، دورهم جمع شدیم و جشن می‌گیریم. اولین سال رهایی مسافر علی آقا را به راهنمای محترم آقای جمالی و خدمت خانم مرضیه عزیز تبریک میگویم.
من به‌واسطه اینکه ۱۴ ماه خدمتگزار سایت بودم در جریان هستم که انرژی بالایی از خدمت کردن در این بخش نصیب خدمتگزاران می‌شود، خدمت تمام کسانی که در قسمت سایت فعالیت می‌کنند تبریک میگویم.
به‌واسطه اینکه این افراد به تعداد نامحدودی از اطلاعات دسترسی دارند، خدمت پربرکتی می‌باشد، ۶ نفر در قسمت سایت خدمتگزار بودیم که برکت این خدمت، شال راهنمایی برای جمع ما بود و این بسیار لذت‌بخش می‌باشد.
خانم مرضیه عزیز یکی از ره‌جویانی هست که بی‌نهایت فرمان‌بردار می‌باشد، سفر خیلی خوبی داشتند و جزء ره‌جویانی بودند که هم فرمان‌بردار بودند و هم فرمانروا.
فرمان‌بردار ازاین‌جهت که بی‌چون‌وچرا چشم می‌گفتند و مسئولیتی که به ایشان واگذار می‌شد را به سرانجام می‌رساندند و فرمانروا به جهت اینکه فرمان‌ها را در قالب قوانین اجرا می‌کردند. خانم مرضیه عزیز مطالب سی دی را به‌خوبی اجرا و کاربردی می‌کردند و در زندگی کاربردی می‌کرد، سی دی‌ها را فقط برای رفع مسئولیت نمی‌نوشت و همین باعث شد که سفر باکیفیتی داشته باشد و کمک بسیار زیادی به مسافر خود کند. در سفر اول مسافر ایشان هنگام پله کم کردن دچار دگرگونی می‌شد، اما با کمک مرضیه عزیز مشکلات رفع و تعادل برقرار می‌شد.
از معدود ره‌جویانی بودند که ۲۵ روز بعد از شروع سفر در امتحانات شرکت کرده و جزء نفرات اول شدند. خانم مرضیه تمام وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌داد و من در هنگام نیاز تنها با مشارکت ندادن می‌توانستم به ایشان تلنگر بزنم. در کل خیلی خوب سفر کردند،انشا الله سال آینده هردو در جایگاه راهنمایی خدمت کنند و موفق‌تر از قبل زندگی را ادامه بدهند.

سخنان همسفر مرضیه:

سلام دوستان مرضیه هستم یک همسفر خداوند را شاکر هستم که در این جایگاه قرار گرفتم. این تولدها فرایندی دارد و برای سفر اولی‌ها است که به کنگره۶۰ امیدوار باشند و در این مسیر آمدند. تولدها مصداق وادی دهم است که صفت گذشته در انسان صادق نیست چون انسان جاری است. مسافر به هر دلیلی وارد اعتیاد شد دلیلی ندارد که این راه را ادامه بدهد. می‌تواند با یک حرکت درست و با فرمان‌برداری خودش را نجات بدهد و این تولد نشان می‌دهد که ما توانستیم شما هم می‌توانید. من با تخریب بیشتری از همسرم وارد کنگره ۶0 شدم و هر تولد و اعلام سفر که می‌شد چشمانم پر از اشک می‌شد. من خودم مصرف‌کننده نبودم اما با افکار و اندیشه‌های مخرب، سیستم ایکس خود را از بین برده بودم و خداوند را شاکرم که این اتفاق افتاد و باراهنمایی‌های، راهنمای خوبم زندگی‌ام پر از نشاط و شادی شد و مدیون ایشان هستم. از راهنمای مسافرم آقای اصغر جمالی تشکر می‌کنم که در حق مسافرم پدری کردند. واقعاً در تمام سفر اول در کنار مسافرم بودند که سفر خوبی داشته باشد و از مسافرم تشکر می‌کنم که خیلی باکیفیت سفر کرد، مردانه جنگید و اکنون باافتخار در این جایگاه نشسته است، به ایشان افتخار می‌کنم، خدا را شکر به‌واسطه‌ی همسرم با کنگره60 آشنا شدم از کارفرمایان ایشان تشکر می‌کنم که با توجه به ساعات کاری زیاد اجازه دادند سر ساعت معین در کنگره60 حضور پیدا کند. همچنین از راهنما و راهنمای تازه واردین بنده خانم حلوه و خانم ملیحه تشکر می‌کنم که باعث شدند در کنگره60 ماندگار باشم. این عزیزان فوق‌العاده مصداق واقعی سند بدون نقص هستند زیرا به بنده جایگاه زن بودن وزندگی کردن را آموختند و ما هم‌سفران به دلیل تخریب‌های مسافرانمان دوست داریم بجای آن‌ها تصمیم بگیریم اما در کنگره60 این آموزش را دیدم که فقط در جایگاه خودم می‌توانم تصمیم بگیرم و همسفر و بال پرواز باشم. از خانواده خودم تشکر می‌کنم  که با نگهداری فرزندانمان کمک کردند از کنگره60 استفاده کنیم و آموزش ببینیم. مادر بنده در شعبه خواجو خدمتگزار می‌باشد و ما را موردحمایت قرار می‌دهد و در آخر از همه عزیزان، لژیون ۲۴  که مشارکت نمودند و نظر لطفشان را بیان کردند، تشکر می‌کنم.
.

مرزبان کشیک

نگارش: گروه مسافرین سایت سلمان فارسی

عکاس: مسافر مهرداد میرحاج لژیون 10

کاور: مسافر حسین نریمانی لژیون 17

ویرایش: مسافر مهدی اکبری لژیون 22

تنظیم: مسافر علی چلمقانی لژیون 25

از طرف خدمتگزاران سایت تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .