English Version
This Site Is Available In English

اعتیاد مدارهای بدن را از کار انداخته است

اعتیاد مدارهای بدن را از کار انداخته است

در این سی‌دی در مورد اعتیاد،  روانپزشکی، روانشناسی و فلسفه دین صحبت کردند که می‌گویند همه این‌ها برای انسان‌ها هستند؛ مثلا علم، صنعت، دین و حتی گفته‌های ادیان هم برای انسان‌ها است که انسان‌ بتواند در راه مستقیم قرار بگیرد و راه درست زندگی کردن را یاد بگیرد تا به مرحله‌ تکامل برسد. اصل سوم، تعمیم است؛ یعنی گسترش دادن به موضوعات دیگر. از آن‌جایی که عدم تعادل سیستم‌ایکس باعث به وجود آمدن انواع بیماری‌های جسمی و روانی می‌شود؛ حتی هر نوع بیماری که بر اثر عدم تعادل باشد بستگی به عامل و ژن آن دارد؛ ولی در کنگره این سیستم دوباره بازسازی می‌شود.
خیلی از انسان‌ها فکر می‌کنند که اعتیاد یک مسئله روانی و روحی است؛ ولی اینطور نیست. اعتیاد یعنی از تعادل خارج شدن سیستم‌ایکس؛ یعنی انسان‌ها ریشه درمان را پیدا نکردند و فقط تعاریف ارائه کردند و این تعاریف‌ هم غلط بوده؛ چون بیماری اعتیاد جایگزینی مزمن است. آقای مهندس فرمودند که ما در مقوله اعتیاد خیلی آزمایش‌ها انجام داده‌ایم و متوجه شدیم که اعتیاد مدارهای بدن را از کار انداخته است. در واقع اعتیاد بدن را شخم زده و مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد؛ ولی در کنگره با مدرک و سند و روش DST اعتیاد به درمان می‌رسانیم و فرد به تعادل می‌رسد.
آقای مهندس فرمودند که کنگره یک سازمان موفقی است و دلیلش این است که درمان‌ها جواب داده و افراد به درمان قطعی رسیدند و بعد متوجه شدیم که سیستم‌ایکس فقط برای درمان اعتیاد نیست؛ بلکه شامل خیلی از بیماری‌ها را می‌شود که می‌توانیم در کنگره درمان کنیم. آن‌قدر این سازمان موفق است که حدود ۱۲ هزار نفر در آزمون شرکت کردند. همه‌ این‌ها به این‌که چقدر از کنگره دریافت‌های خوبی داشته‌ که این باعث شده بتوانند در این آزمون شرکت کند.
ما قادر به بازسازی غشای میلین هستیم و می‌توانیم بیماری‌های متعددی مثل آسیب‌های مغزی، سکته‌های مغزی را به درمان برسانیم. اصل چهارم بیان می‌کند که اعتیاد الزاماً بیماری نیست، در اثر مواد که سیستم‌ایکس انسان از تعادل خارج می‌گردد تعریف می‌شود و بعضی رفتارهای آن‌ها مثل بیماری‌های روانی است؛ چون فرد مصرف‌کننده به واسطه‌ موادی که مصرف می‌کنند از حالت عادی خود خارج شده؛ پس نمی‌توانیم بگوییم یک فرد مصرف‌کننده، فردی روانی است.
پایه و اساس درمان‌ اعتیاد، از تعادل خارج شدن سیستم‌ایکس و ناقل‌های عصبی و مدارها هستند؛ اگر دوباره کنترل و بازسازی بشوند فرد می‌تواند دوباره به تعادل برسد.

منبع: سی‌دی نامه ۷
نویسنده و تایپ: همسفر سهیلا رهجوی راهنما همسفر ایران (لژیون چهاردهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر ملیکا رهجوی راهنما همسفر مهناز (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی ابن‌سینا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .