English Version
This Site Is Available In English

یکی از اهداف مهم کنگره احیای انسانی است

 یکی از اهداف مهم کنگره احیای انسانی است

نعمت‌‌های الهی مانند باران در حال باریدن است، در این میان ظرف دل افراد و روح زلال آنها موجب می‌شود که باران بیشتری نصیب‌ شان شود تا در زمره افرادی خاص و خدمتگزار قرار گیرند. این‌بار همراه می‌شویم با تعدادی از خدمتگزاران فعال و عاشق سایت شعبه امین قم می‌باشند. شما عزیزان را به این گپ و گفت دلنشین و صمیمانه دعوت می‌کنیم.

مسافر همسفر بهاره با آنتی‌ایکس شیره، وارد کنگره شدند. مدت ده ماه و هفت روز به روش DST با شربت OT با راهنمایی مسافر مهدی و همسفر معصومه سفر کردند و مدت شش ماه  است که از بند اعتیاد رها شده‌اند، رشته ورزشی مسافر سعید تنیس و رشته ورزشی همسفر بهاره نیز تنیس می‌باشد.

به نظر شما نقش سایت و فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره چیست؟

سایت و فضای مجازی پیام رهایی و درمان با متد DST را به گوش جهانیان می‌رساند؛ افراد بسیاری در سراسر دنیا می‌توانند از این طریق با کنگره آشنا شوند و راه حل مناسب برای مشکل خود پیدا کنند.

تأثیرگذارترین آموزش‌ و مهارتی که از فعالیت در سایت دیده‌اید چه بوده است؟

تاثیرگذارترین آموزش از فعالیت در سایت برای من این بود که خدمت همراه با عشق، محبت و احترام به یکدیگر باشد؛ همچنین نقطه تحمل و ظرفیت خود را برای گرفتن آموزش‌ها بالا ببرم.

هدف اصلی شما از خدمت در سایت چیست، چه مدت و در کدام قسمت سایت خدمت می‌کنید؟


از ابتدای ورود به کنگره مشتاق خدمت بودم و هدف من از خدمت در سایت، رساندن پیام رهایی و درمان اعتیاد به گوش دردمندان است تا قدمی هر چند کوچک‌ بردارم‌ و در راستای این خدمت خود. نیز به تعادل و حال‌خوش برسم. خدمت من در سایت نوشتن خلاصه سی‌دی و رابط خبری لژیون می‌باشد که حدود چهار‌ماه در حال خدمتگزاری هستم. 


آیا خدمت در سایت تأثیری در زندگی شخصی شما داشته است ؟

خدمت در سایت با آموزش، رشد و ارتقا شخصیت همراه می‌باشد. سطح انرژی به خاطر خدمتگزاری آن‌ هم بدون هیچ توقعی بالاتر می‌رود. حس مفید بودن باعث افزایش اعتماد به نفس در شخص می‌شود‌‌. 

«پایان»

مسافر همسفر زهرا با آنتی‌ایکس تریاک، شیره وارد کنگره شدند. مدت یازده ماه و بیست و نه روز به روش DST با شربت OT  با راهنمایی مسافر مهدی و همسفررضوانه سفرکردند و مدت دوسال و نه ماه است که از بند اعتیاد رها شده اند؛ رشته ورزشی مسافر منصور شطرنج و رشته ورزشی  همسفر زهرا دارت می‌باشد.

به نظر شما نقش سایت و فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره چیست؟

سایت و فضای مجازی به عنوان ابزاری قدرتمند می‌تواند به کنگره کمک کند تا به اهداف خود دست یافته و تاثیرگذاری خود را افزایش دهد. سایت و فضای مجازی به عنوان و‌یترین کنگره عمل می‌کنند. مطالبی که در سایت قرار می‌گیرد، همگی به روز هستند، از جمله گزارش رهائی‌ها، تولدها، فعالیت‌های ورزشی و کارگاه‌های آموزشی همه جزء مطالبی هستند که در سایت کنگره اطلاع رسانی می‌شود. در زمان کرونا استفاده از فضای مجازی باعث شد که فعالیت کنگره ادامه پیدا کند و آموزش‌های جناب مهندس که در گذشته از طریق ضبط صوت و کاست به دست ما می‌رسید و مسائل و مشکلات خاص خود را داشت به کنار برود و به جای آن  اپلیکیشن دژاکام در اختیار همه گذاشته شد.


تاثیر گذارترین آموزش و مهارتی که از فعالیت در سایت دیده‌اید چه بوده است؟

توانستم علم کنگره را بیشتر از قبل درک کنم با ویرایش، مطالب قلم خودم قوی‌تر و توانمندتر شد. قبل از خدمت می‌نوشتم؛ اما خودم را باور نداشتم قوت قلب و اعتماد به‌نفس را کسب کردم. با خدمت در سایت آموزش‌های بسیار زیادی را فرا گرفتم که در هیچ جای دیگری نمی‌توانستم این آموزش‌ها را دریافت کنم.


هدف اصلی شما از خدمت در سایت چیست چه مدت و در کدام قسمت سایت خدمت می‌کنید؟

یک دوره افتخار خدمت در رابط‌ خبری داشتم و درحال حاضر در نوشتن مقاله  خدمتگزار هستم. تمام جایگاه‌های خدمتی در کنگره بار آموزشی دارند. در رابطه با خدمتگزار بودن در این جایگاه، من ابتدا به خود و بعد به دیگران اگر لایق باشم، خدمت می‌کنم


آیا خدمت در سایت تأثیری در زندگی  شخصی شما داشته است؟

خدمت در سایت باعث شد که بسیاری از گره‌های من باز شود، زمانی که حس‌های انسان باز می‌شود، جنس خواسته‌ها نیز تغییر می‌کند. عضویت در لژیون سردار، تجربه بهترین حس و حال‌ها، داشتن آرامش، با وجود اتفاقات و مشکلات فراوان را مدیون خدمت عاشقانه در سایت هستم.
سایت کنگره‌۶۰ چراغ راه من در تاریکی‌های اعتیاد مسافرم بود. از صمیم قلب از همه کسانی که خالصانه و چراغ خاموش بدون هیچ چشم داشتی و بی‌منت در به روزرسانی این سایت تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. این هفته را به جناب مهندس و خانم شانی عزیز ایجنت اینستاگرام و تمامی خدمتگزاران سایت تبریک می‌گویم.

مسافرهمسفر ابتهال با آنتی‌ایکس هروئین، وارد کنگره شدند. مدت پنج ماه به روش DST با شربت OT با راهنمایی مسافر ناصر و همسفر معصومه سفرکردند رشته ورزشی مسافر جمیل تنیس و رشته ورزشی همسفر ابتهال بدمینتون می‌باشد.

به نظر شما نقش سایت و فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره چیست؟

تکنولوژی و فضای مجازی در زندگی بشریت امروزی یکی از ملزومات به حساب می آید. 
یکی از اهداف مهم کنگره۶۰ جمعیت احیای انسانی است، سایت و فضای مجازی این امکان را می‌دهد تا از این طریق پیام درمان صحیح به گوش بشریت منتقل شود.

تأثیرگذارترین آموزش‌ و مهارتی که از فعالیت در سایت دیده‌اید چه بوده است؟

تک تک آموزش‌ها برای من تا کنون تاثیرگذار بوده‌اند؛ اما اگر بخواهم از بین آن‌ها تأثیرگذارترین را انتخاب کنم، آموزش نکات مهم نگارش توسط خدمتگزار سایت خانم زهرا عزیز در گروه وبلاگ‌نویسی است.

هدف اصلی شما از خدمت در سایت چیست، چه مدت و در کدام قسمت سایت خدمت می‌کنید؟

هدفم از خدمت، این‌ است که بتوانم پیام درمان را به نحو احسن برای افرادی که در جستجوی راه و مکان صحیح درمان بیماری اعتیاد هستند، بیان کنم.  مدت یک ماه است که من عضو گروه سایت «شعبه امین قم» هستم و به عنوان رابط‌ خبری درحال خدمت هستم.

آیا خدمت در سایت تأثیری در زندگی شخصی شما داشته است؟

بله خدا را شکر تا کنون این خدمت درباز کردن گره‌های زندگی‌ام بسیار تاثیرگذار بوده است، حضور و آموزش گرفتن درجمع خدمتگزاران سایت کنگره‌۶۰ برایم خیلی ارزشمند می‌باشد و در آخر هفته سایت را به تمام عزیزان که به صورت چراغ خاموش خدمت می‌کنند، تبریک و خدا قوت عرض می‌کنم، به امید جهانی شدن علم و دانش کنگره۶۰ «پایان»

«پایان»

مسافر همسفر اعظم با آنتی‌ایکس متادون، وارد کنگره شدند. مدت یازده ماه شانزده روز به روش DST با شربت Oبا راهنمایی مسافر محمد و همسفر الهام سفر کردند مدت پنج ماه است که ازبند اعتیاد رها شده‌اند، رشته ورزشی مسافر احمد والیبال و رشته ورزشی همسفر اعظم نیز والیبال می‌باشد.

به نظر شما نقش سایت و فضای مجازی در پیشبرد اهداف کنگره چیست؟

کنگره‌۶۰ کاشف علم در درمان اعتیاد است‌‌؛ به بهترین نحو این علم و همچنین پیام امید بخش درمان اعتیاد‌ و رهایی را به گوش جهانیان رسانده است‌.

تأثیر گذارترین آموزش‌ و مهارتی که از فعالیت در سایت دیده‌اید چه بوده است؟

زمانی که اطلاعات در سایت قرار می‌گیرد، تمام افراد مطالب را مطالعه می‌کنند؛ بنابراین خدمت در این جایگاه دقت‌، حساسیت‌ و نگاه همه جانبه همراه با عشق می‌طلبد‌‌؛ این موارد تأثیرگذارترین آموزش بوده است‌.


هدف اصلی شما از خدمت در سایت چیست، چه مدت و در کدام قسمت سایت خدمت می‌کنید؟

تمام خدمت‌ها در کنگره باعث رشد ما خواهند شد‌. لازمه تعادل و کمال در هستی کمک و همدلی است‌. حدود شش ماه است که در قسمت رابط خبری خدمتگزار هستم.

آیا خدمت در سایت تأثیری در زندگی شخصی شما داشته است ؟

فعالیت در سایت باید توأم با خدمت سالم‌، فعال و مسئولیت‌پذیری باشد این یعنی همان آموزش درست زندگی کردن و رسیدن به حال خوب می‌باشد‌.

انجام مصاحبه: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هفتم)
عکاس: همسفر نسرین مرزبان خبری
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .