English Version
This Site Is Available In English

سایت و مقالات حکم ویترین کنگره را دارند

سایت و مقالات حکم ویترین کنگره را دارند

جلسه سیزدهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر اسماعیل و دبیری مسافر مجتبی، با دستور جلسه "از سایت و اینستاگرام در کنگره 60 چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی" روز سه‌شنبه 27 شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
از ایجنت محترم، گروه مرزبانی و هم‌چنین دبیر محترم و کسانی‌که نوشتارها را خواندند تشکر می‌کنم،
دستور جلسه "از سایت و اینستاگرام کنگره چگونه استفاده می‌کنم؟ و مقاله‌نویسی" است. از مرزبان خبری مسافر محترم علیرضا و همچنین از مرزبان خبری دوره قبل مسافر محترم رمضان و کلیه خدمت‌گذاران سایت تشکر می‌کنم.
از اینکه در کنگره حضور دارم خداوند را شاکر هستم. کنگره برای من مثل بهشت می‌باشد و توانستم تمام چیزهایی را که در گذشته به دنبال آن بودم و نمی‌توانستم بدست بیاورم، بعد از ورود به کنگره به آنها دست پیدا کنم. من در کنگره علاوه بر درمان و رسیدن به حال خوش به بسیاری از چیزها دست پیدا کردم، همانند ادامه تحصیل و آموزش‌های کامپیوتر و سایت و مقاله نویسی.
در مورد دستورجلسه، آقای مهندس فرموده‌اند که کنگره  در دو حرکت درونی و بیرونی به راه خودش ادامه می‌دهد؛ این راه درمان اعتیاد است که از طریق کمک فرد رهاشده از دام اعتیاد به فرد در حال مصرف و دادن علم درمان اعتیاد و خیلی از بیماری‌ها از طریق سایت به جهان است. حرکت درونی همان جلسات کارگاهی و لژیون‌ها  است که برگزار می‌شود و یک فرد تازه‌وارد با علم کنگره آشنا و به درمان و حال خوب می‌رسد.
حرکت بیرونی همین سایت، اینستاگرام و مقالات حکم ویترین کنگره را دارند.
روش آقای مهندس این‌طور بوده که همیشه به‌روز عمل کنند. حتی چند وقت پیش بچه‌ها را به یادگیری هوش‌مصنوعی تشویق می‌کردند. دستاورد این موضوع برای من که یک فرد مصرف‌کننده بودم و همه چیز را به فراموشی سپرده بودم، این بود که باید خودم را بشناسم و بدانم چه قابلیت‌هایی دارم و من به این باور رسیدم که می‌توانم آن‌ها را استخراج کنم، می‌توانم خیلی بیشتر از این چیزی که هستم باشم، در حدی که در تصور خودم هم نمی‌گنجید. حالا من این وظیفه را دارم به‌عنوان فردی که یک زمانی مصرف‌کننده بوده، بخشی از این سیستم باشم که در حال مبارزه با تاریکی‌ها و نیرو‌های منفی است.
من باید از سایت و اینستاگرام کنگره استفاده کنم و با بازدید کردن از سایت و معرفی آن به دیگران یک بخش کوچکی از این سیستم باشم که درمان واقعی اعتیاد را به جهان معرفی کند.
اما در مورد مقاله‌نویسی می‌توانم بگویم هر چیزی که بخواهد در جهان علم مورد تایید قرار بگیرد، مثل درمان سرطان، ام‌اس و اعتیاد، باید به صورت علمی اثبات شود. حال این موضوع چگونه اثبات می‌شود؟ وقتی‌که مقالات علمی در بالاترین سطح در کنگره پزشکی کشورهای پیشرفته چاپ و به تأیید برسد، این عمل انجام می‌شود.
این یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که در حال رقم خوردن است.
امیدوارم که بتوانم در این سیستم بمانم و بخش کوچکی از این اتفاق باشم.



 

تایپ:مسافرحسن لژیون دوم و مسافر امیرحسین لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر اسماعیل
عکاس: مسافر صادق
مرزبان خبری: مسافر محترم علیرضا
تهیه و تنظیم: گروه سایت مسافران امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .