English Version
This Site Is Available In English

سیگار خود، آنتی ایکس محسوب می شود

سیگار خود، آنتی ایکس محسوب می شود

آقای مهندس دژاکام ۱۵بهمن سال۱۳۹۰ پس از مواجه با یک مصرف‌کننده شیشه که اوضاع نامناسبی داشت دچار سکته قلبی شدند، ایشان پس از انتقال به بیمارستان و بستری شدن در بخش ccu مشخص شد که مصرف سیگار باعث این حمله شده است و پزشکان توصیه اکید داشتند که مصرف سیگار باید قطع شود، آقای مهندس با توجه به روش D.S.Tکه مواد را درمان کرده بودند، تصمیم گرفتند سیگار را نیز به همین روش درمان کنند.

آقای مهندس دژاکام از بین گزینه‌های مختلف، آدامس نیکوتین را انتخاب کردند و پس از حدود ۳ ماه تیپر، کاهش تدریجی را آغاز کردند و پس از اطمینان از این روش به ۳۰ نفر اجازه دادند که به‌عنوان درمان سیگار رهجو بپذیرند. آقای مهندس دژاکام پس از گذشت ۱۰ ماه در تاریخ ۱۵ آذر سال ۱۳۹۱ در روز چهارشنبه آخرین قطعه آدامس خود را مصرف کردند و سفرشان را به پایان رساندند، اینجا بود که بخش دیگری از اعجاز عملی شد و به‌راحتی درمان اعتیاد به سیگار که پرخطرترین نوع اعتیاد است، درمان شد. تلفات ناشی از مصرف سیگار۷۰ برابر از انواع مواد مخدر می‌باشد، در کنگره۶۰ به کسی که سیگار مصرف می‌کند خدمت و مسئولیت نمی‌دهند.

سیگار خود آنتی ایکس محسوب می‌شود و فرقی بین یک فرد سیگاری با مصرف‌کننده‌ی مواد مخدر وجود ندارد، فرد سیگاری زمانی که از خواب بیدار می‌شود به اولین چیزی که فکر می‌کند سیگار است. صبحانه، ناهار و شام بدون سیگار برای او هیچ لذتی ندارد، اگر یک‌شب سیگار نداشته باشد اعصاب او به هم می‌ریزد و از تعادل خارج می‌شود، خماری جسمی دارد و علائم آن آشکار است، در حال حاضر تمام سفر اولی‌ها پس از گذشت ۲ ماه می‌توانند وارد لژیون ویلیام شوند و از این لژیون بهره ببرند و به حال خوش برسند به گفته بنیان کنگره۶۰ درمان اعتیاد با سیگار کامل می‌شود و تا زمانی که شخص سیگار مصرف می‌کند پرچم اعتیاد بالاست، شخصی که وارد لژیون ویلیام می‌شود باید به آدامس مثل یک دارو نگاه کند تا بتواند به درمان برسد به‌راستی‌که درمان و رهایی از سیگار لذت‌بخش است نکشیدن سیگار لذتش از کشیدن سیگار به‌مراتب بیشتر است. زمانی که سیگار کنار می‌رود تازه متوجه خواهیم شد که با خودمان چه کرده‌ایم، امیدوارم که همه عزیزان به رهایی برسند و دیگر شاهد سکته‌های عزیزان نباشیم و در آخر سپاسگزار آقای مهندس هستم که همیشه راهگشای راه‌های غیرقابل‌عبور بوده و هستند.

راهنمای درمان سیگار: مسافر جواد گیاهچین

تهیه کننده: مسافر مهرداد میرحاج لژیون 10

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .